Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

"WTB ALL YOUR FROZEN ORB 15G EACH"

hva skjer med at alle er så sultne på frozen orbs? prøver å spørre pent i chatten og men det eneste svarer jeg fikk var at det var noe med neste patch å gjøre. Noen som kan forklare mer, hvis du/dere vet? :p

Har lagt merke til det samme på min server også, jeg skulle poste noen Frozen Orb på AH i dag, og så at det var helt rensket ut for det.

Lenke til kommentar

"WTB ALL YOUR FROZEN ORB 15G EACH"

hva skjer med at alle er så sultne på frozen orbs? prøver å spørre pent i chatten og men det eneste svarer jeg fikk var at det var noe med neste patch å gjøre. Noen som kan forklare mer, hvis du/dere vet? :p

Har lagt merke til det samme på min server også, jeg skulle poste noen Frozen Orb på AH i dag, og så at det var helt rensket ut for det.

I'm sure some of you noticed this in the 3.3.3 PTR patch notes:

•Frozo the Renowned has moved into the Dalaran Magus Commerce Exchange and will be trading your Frozen Orbs for various other trade goods.

For those curious, here are the items for which you can trade your Frozen Orbs to Frozo. These each cost 1 Frozen Orb unless noted otherwise in parentheses:

•Crusader Orb (6)

•Runed Orb (4)

•Eternal Fire

•Eternal Earth

•Eternal Water

•Eternal Air

•Eternal Life

•Eternal Shadow

•Frost Lotus

•Pattern: Frosty Flying Carpet [Tailors Only] (6)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg gidder ikke samle opp med Frozen Orbs, AH prisen på de tingene en kan bytte Frozen orbs inn til vil uansett synke veldig mye 3-4 dager etter at den patchen har kommet.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt nevnt tidligere i tråden, men dersom du er en rogue og har lyst på litt gold - sjekk denne filmen:

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=139675

Har gjort dette selv noen runs nå. Og ja, det er faktisk 1000g/hour.

Du er absolutt avhengig av enchanting, men tailoring er ikke såå viktig, da du kan selge stacks med cloth på AH.

DMC:Heroism trengs ikke dersom du har 2x lifeward og decent gear.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Vel, usannsynlig at prisen på Frozen Orbs går NED på min server etter at de faktisk blir brukbare til annet enn å levle de aller siste levlene på diverse professions. Større etterspørsel = høyere pris.

Om de går ned nå går de under vendor pris så ...

på daggerspine lå de ute under vendor pris lenge , nå er de uppe i 25g .. :p

Lenke til kommentar

Vel, usannsynlig at prisen på Frozen Orbs går NED på min server etter at de faktisk blir brukbare til annet enn å levle de aller siste levlene på diverse professions. Større etterspørsel = høyere pris.

Om de går ned nå går de under vendor pris så ...

på daggerspine lå de ute under vendor pris lenge , nå er de uppe i 25g .. :p

Dritt, hater Daggerspine -.-

Tenkte jeg kunne skaffe billige Crusader orbs til braces og cheast på roguen nå :p

Lenke til kommentar

har blitt helt hekta på warrior & paladin tank i det siste. har bestemt meg for at begge skal opp til 80 - som tank. har en venn jeg lvl'er paladinen med nå, vi er begge på lvl 27. warrioren min er 33. det jeg sitter og lurer på da, hvilken bør jeg lvle med vennen min? akkurat samme for meg, siden begge skal opp til 80. Men hadde vært greit å liksom vite om kanskje warrior greier seg 3x så bra i outlands ++ og lignende, så burde jeg jo gått paladin sammen med en venn. ettersom warrior greier seg mye bedre alene (:

lvl'er prot warrior eller prot pala best alene?

kan nevne at vennen min er holy priest. og sånn kommer vi til å fortsette frem til 80. (tank/healer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...