Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BLIR BARE SÅ JÆVLA SINT NOEN GANGER... Time lapse for tredje gang på rad. 12% som dagens beste, før en jævla warlock-idiot overnuket som faen før time lapse, og wipet hele det jævla raidet.

 

Helvetes dritt.

 

Time lapse og incinerate, for øvrig, som ikke var så galt.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis skulle prøve noen nye klasser, han valgte druid, og da ble det tauren på meg. Så ble det et halvt år med småspilling (rested innimellom) opp til 26-27, og når jeg nå fokuserer på den, så gidder jeg ikke å rerolle troll/orc og spille opp 25 levels på nytt.

 

Core marksman rifle blir gigantisk, da. Det er jo bra. Og warstomp er ikke helt på trynet heller. :)

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis skulle prøve noen nye klasser, han valgte druid, og da ble det tauren på meg. Så ble det et halvt år med småspilling (rested innimellom) opp til 26-27, og når jeg nå fokuserer på den, så gidder jeg ikke å rerolle troll/orc og spille opp 25 levels på nytt.

 

Core marksman rifle blir gigantisk, da. Det er jo bra. Og warstomp er ikke helt på trynet heller. :)

6295146[/snapback]

ah, tydelig at alliance-smaken har slått inn på meg :p . Night elf's stammer jo forsåvidt fra trolls hvis jeg husker rett :wee:

Lenke til kommentar

okay! 2 spørsmål.

 

1. Jeg har lastet ned World of Warcraft Test Servers. Jeg logger inn på Test greia, og så kommer det hvilken realm jeg skal inn på. Jeg trykker at den skal finne en realm, men det er ingen realmer der. Hva har jeg gjort feil? :hmm:

 

 

2. Jeg bruker Gamecards for å spille. La oss si at jeg kjøper et gamecard; aktiverer det og spiller. Jeg får plutselig vite at jeg skal på sommerferie til utlandet. Kan jeg da freeze accounten etter en mnd. og fortsette på den resterende mnd. når jeg kommer hjem?

(altså splitte et gamecard i to)

 

 

 

mvh. :)

Lenke til kommentar
okay! 2 spørsmål.

 

1. Jeg har lastet ned World of Warcraft Test Servers. Jeg logger inn på Test greia, og så kommer det hvilken realm jeg skal inn på. Jeg trykker at den skal finne en realm, men det er ingen realmer der. Hva har jeg gjort feil?  :hmm:

 

mvh.  :)

6296708[/snapback]

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post152087

:( Faen, jeg som tenkte jeg skulle kose meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...