royale Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Er Drak'Thul den eneste serveren som er nede? er så jævla irriterende 6288173[/snapback] Ja fy faen, guilden min drev på med twins. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Xavius og er nede.. H****TE! Og det var bare fire servere som ble tatt ned. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ah, endelig fikk jeg sett macen til Ragnaros plaske ned i lavaen. Sash of whispered secrets ble det også på meg. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Vi prøvde oss på Razorgore idag. Så SINNSYKT kul fight! ENDELIG noe variasjon på Tanke/Stå å slå-tingen. 4 Egg igjen på det beste forsøket. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 BLIR BARE SÅ JÆVLA SINT NOEN GANGER... Time lapse for tredje gang på rad. 12% som dagens beste, før en jævla warlock-idiot overnuket som faen før time lapse, og wipet hele det jævla raidet. Helvetes dritt. Time lapse og incinerate, for øvrig, som ikke var så galt. Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Må bare si TUSEN TAKK til telia for å fucke opp Drak'thul... høy ping, får ikke tatt twins idag heller... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ah, Precisely calibrated boomstick til hunteren nå. Gleder meg til 1.50 speed + Improved AotH. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ah, Precisely calibrated boomstick til hunteren nå. Gleder meg til 1.50 speed + Improved AotH. 6295085[/snapback] kan jeg spørre hvorfor du valgte tauren? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kanskje han setter utseende foran racials? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg og en kompis skulle prøve noen nye klasser, han valgte druid, og da ble det tauren på meg. Så ble det et halvt år med småspilling (rested innimellom) opp til 26-27, og når jeg nå fokuserer på den, så gidder jeg ikke å rerolle troll/orc og spille opp 25 levels på nytt. Core marksman rifle blir gigantisk, da. Det er jo bra. Og warstomp er ikke helt på trynet heller. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg og en kompis skulle prøve noen nye klasser, han valgte druid, og da ble det tauren på meg. Så ble det et halvt år med småspilling (rested innimellom) opp til 26-27, og når jeg nå fokuserer på den, så gidder jeg ikke å rerolle troll/orc og spille opp 25 levels på nytt. Core marksman rifle blir gigantisk, da. Det er jo bra. Og warstomp er ikke helt på trynet heller. 6295146[/snapback] ah, tydelig at alliance-smaken har slått inn på meg . Night elf's stammer jo forsåvidt fra trolls hvis jeg husker rett Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Night Elf er perfekt for hunter, men mange tenker "idiot" med en gang de ser en. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Night Elf er perfekt for hunter, men mange tenker "idiot" med en gang de ser en. 6295210[/snapback] tenkte mer generelt av klasser. Night elf - alliance - night elf - troll . +5 bow er bare et pluss Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Og endelig mestret vi time lapse. Dagens første forsøk med null døde. Wee <3 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 okay! 2 spørsmål. 1. Jeg har lastet ned World of Warcraft Test Servers. Jeg logger inn på Test greia, og så kommer det hvilken realm jeg skal inn på. Jeg trykker at den skal finne en realm, men det er ingen realmer der. Hva har jeg gjort feil? 2. Jeg bruker Gamecards for å spille. La oss si at jeg kjøper et gamecard; aktiverer det og spiller. Jeg får plutselig vite at jeg skal på sommerferie til utlandet. Kan jeg da freeze accounten etter en mnd. og fortsette på den resterende mnd. når jeg kommer hjem? (altså splitte et gamecard i to) mvh. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 okay! 2 spørsmål. 1. Jeg har lastet ned World of Warcraft Test Servers. Jeg logger inn på Test greia, og så kommer det hvilken realm jeg skal inn på. Jeg trykker at den skal finne en realm, men det er ingen realmer der. Hva har jeg gjort feil? mvh. 6296708[/snapback] http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post152087 Faen, jeg som tenkte jeg skulle kose meg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som vet om det kommer en PVP server i den nærmeste tid? Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Blizzard har sagt at de vil fokusere på å fylle opp allerede eksisterende realms, så jeg tror ikke det kommer noen nye med det første. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Herregud, dette er heftig: http://video.google.com/videoplay?docid=57...5&q=mage+tricks Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 2 timer til honor update og rank 14...jeg skjelver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå