Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Prot warrior trenger da strengtatt ikke keybindings, klarer lett å få alt mellom 1-6 QE + mouse buttons osv, å spille tank er det letteste jeg vet i PVE så der kreves det fankern meg lite ;P

eller hva er det folk mener med keybindings? må du være 100% mouseclicker og ikke bruke 1-6 ect? ;>

Charge, intercept, devestate, shield slam, shield bash, shockwave, Heroic throw, cleave/heroic strike, concussion blow, thunderclap, taunt. på 123456? har jeg glemt noe?

Edit: og cd's ganske lurt og keybinde de hvis du må bruke de raskt hvis en healer dør/du holder på og dø.

Hvor ofte charger og intercepter du i en bossfight? Eller bruker heroic throw utenom pulls? Concussion blow har for lang cooldown til at du trenger å ha den på en lett tilgjengelig knapp.

Bind det du bruker ofte til lett tilgjengelige knapper er mitt tips og mantra. Resten tar du bare ettersom du selv føler for - så lenge en ability ikke blir brukt hver eneste fordømte gang den er av cooldown så har du tid til å flytte musa over for å klikke på den hvis man liker det.

tenkte mest på trash/bosser i heroics, brukte ihvertfall alle de skillsa masse når jeg tanket på warriorn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor ofte charger og intercepter du i en bossfight? Eller bruker heroic throw utenom pulls? Concussion blow har for lang cooldown til at du trenger å ha den på en lett tilgjengelig knapp.

Bind det du bruker ofte til lett tilgjengelige knapper er mitt tips og mantra. Resten tar du bare ettersom du selv føler for - så lenge en ability ikke blir brukt hver eneste fordømte gang den er av cooldown så har du tid til å flytte musa over for å klikke på den hvis man liker det.

Charge og Intercept? Brukes flittig for å komme seg ut/inn av AoE-effekter (Sindragosa, f.eks). Concussion Blow? Hva med adds på Saurfang slik melee kan nuke de uten å få aggro.

Greit å ha de lett tilgjengelig. :p

Lenke til kommentar

Charge, intercept, devestate, shield slam, shield bash, shockwave, Heroic throw, cleave/heroic strike, concussion blow, thunderclap, taunt. på 123456? har jeg glemt noe?

Edit: og cd's ganske lurt og keybinde de hvis du må bruke de raskt hvis en healer dør/du holder på og dø.

Charge/intervene - tommelknapper på musa

Taunt/Dev/Rev/SS - 1-4

Heroic strike/Cleave - Mousewheel opp og ned

Heroic throw er veldig situasjonell, det samme er concussion blow. Ville heller bindet shield bash enn de to sistnevnte.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Charge og Intercept? Brukes flittig for å komme seg ut/inn av AoE-effekter (Sindragosa, f.eks). Concussion Blow? Hva med adds på Saurfang slik melee kan nuke de uten å få aggro.

Greit å ha de lett tilgjengelig. :p

Så du keybinder ting for å bruke omtrent en gang i minuttet på Sindragosa? :p Og addsa på Saurfang? Tab target mens du holder musa klar på Concussion Blow. Er flere veier som leder til Rom, bruk whatever works for you.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar

[quote name='Gakks' date='19 februar 2010 - 01:10 '

Så du keybinder ting for å bruke omtrent en gang i minuttet på Sindragosa? :p Og addsa på Saurfang? Tab target mens du holder musa klar på Concussion Blow. Er flere veier som leder til Rom, bruk whatever works for you.

Hvis du keybinder ting basert kun på hvor OFTE du bruker dem så mener jeg du har bommer grovt. Charge/Intervene er skills du må treffe på når du først bruker dem, DERFOR keybindes de

Lenke til kommentar

Hvis du keybinder ting basert kun på hvor OFTE du bruker dem så mener jeg du har bommer grovt. Charge/Intervene er skills du må treffe på når du først bruker dem, DERFOR keybindes de

Jeg gjør til dels det og det fungerer for meg. Og du MÅ ikke har keybindet charge siden man rett og slett charger skjelden. Derimot KAN man keybinde charge, eller keybinde en macro for charge/intervene/intercept. Siden du er DPS som mainspec så konkluderer jeg greit med at alten min har mer skillz! :p

Lenke til kommentar

Charge/intercept/intervene kan macroes til å ta kun en knapp. Spesialangrep som ikke finnes i den vanlige rotasjonen ligger på shift+f# knappene. OHSHIT-knapper foretrekker jeg å ha kun klikkbart, da jeg er en notorisk tastaturhamrer. :innocent:

Fleste spiller ikke arena her, har jeg på følelsen av. :p

Lenke til kommentar

Hei! jeg har et problem. Startet med en gnome mage i går er i lvl 12. har nå gjort alle questene (som jeg ser) i Dun Morgh, og gikk videre, til Loch modan, hvor jeg nå har en quest trackd og ca. 3 stk. completed. Problemet er at jeg er sikker på at disse questene er for høy lvl for meg (bla. fordi jeg så på en guide hvor personen som utførte questen var i lvl 15) så er det et sted i Dun Morgh, som jeg har gått glipp av før jeg burde dratt til Loch ?

Setter utrolig stor pros på litt hjelp siden jeg er stucked :(

Hei! jeg har et problem. Startet med en gnome mage i går er i lvl 12. har nå gjort alle questene (som jeg ser) i Dun Morgh, og gikk videre, til Loch modan, hvor jeg nå har en quest trackd og ca. 3 stk. completed. Problemet er at jeg er sikker på at disse questene er for høy lvl for meg (bla. fordi jeg så på en guide hvor personen som utførte questen var i lvl 15) så er det et sted i Dun Morgh, som jeg har gått glipp av før jeg burde dratt til Loch ?

Lenke til kommentar

Dun Morogh er startsted, ca 1-10. Er du level 12 er det mer enn nok for Loch Modan.

Lenke til kommentar

Ja gjort alle questen i Thelsmar og eer kun i lvl 12. Kan ikke stemma detta! Iron folka på andre siden er i lvl 17. ikke mulig å ta alene..

Please ber om hjelp! får ikke spillt :(

Stikk til Westfall/Darkshore. Der er det quest i din level range. Men du må jo ha misset mange quest. Dun Morogh+Loch Modan skal jo holde til level 17-19 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...