oleboo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) esdf er en vinner. Åpner så utrolig med knapper. fra | til 6 og kanskje 7 blir relativt tilgengelig. jeg bruker i tillegg "q w r t a g < z x c v" til spells Om behov er jo H og B og relativt tilgengelig. Det tar dog litt tid å bli vant med. du sklir utrolig lett bort på gamel wasd i starten, men det går seg til. Endret 18. februar 2010 av oleboo Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bruker | (den til venstre for 1) til 6, shift+1, shift+3, Q, E og R til spells/abilities og F1, F2 og F3 til eventuelle midlertidige items o.l. Styrer med WASD. Old school KeyTronic KT1000 keyboard. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 selv klarer jeg ikke bruke QE til noe annet enn å bevege meg, jeg må ha muligheten til å bruke AD til å keyturne litt om jeg har handa på tissen eller driver med noe annet. Bruker vel (shift +)|12345<rbft og tab Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skal du leke med penis kan du flytte henda over til vanlige piltaster, kjører selv WAD til styring har binda strafe til A og D. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Eller rett og slett kjøpe seg Razer Naga. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor kan du se din gearscore? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 www.wtfismygearscore.com Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kungen har faktisk over 6k gs, ja. Cool. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dere? Jeg har en 73 hunter som jeg egentlig ikke orker og levle opp, men har en liten idè. Hvis jeg RAF'er med en venn opp til 60, og han fortsetter og levle opp til 74 - 80 , kan han grante levler til hunteren min opp til 80? Hadde vært digg! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ta instancer og du dinger 80 kjapt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Synes det å lvl ifra 60-70 og 70-80 er en cakewalk. 1-58 er gøøørrr kjedelig. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har levlet 2 til 80, det får holde hvis jeg kan slippe unna en til! Noen som vet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 RaF fungerer bare til lvl 60. Man kan ikke grante de som er høyere lvl eller over 60. Man får bare 3x xp når man er innen 5lvler av hverandre. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Takk takk, kun det jeg ville vite : ) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Siden det er snakk om keybindings kan jeg begynne med alt har, mener selv jeg faktisk er helt syk på keybinds: Shift-Q': Killshot Shift R : Readiness Num 1 : Rapid fire Num 2: Berserking F : Aimed Shot G: Chimera Shot Shift +f Silencing shot Y : Kill Command 1-8 - Serpent sting, VIper sting Scoprid sting, Concussive shot, Shift - 1-6 Misdirect, Shoot trap, Flare, Hunter's mark og en annen ting Ctrl - 1-4 Pet control F1-F5 Aspects + Volley Shift + F1-F5 : Traps Ctrl - C : Disengage Ctrl - X : Mongoose bite? melee instant thingyen Shift - Z: Herbalism heal Shift - X: Raptor strike | - : Detterence Ctrl - Z: Mana pot (never-ending - er alchemist ) Har sikkert en del til men syns action barsan mnie er ekstremt fulle :S Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er råest på keybindings. Jeg har heroic strike på mousewheel forward og cleave på mousewheel backwards! Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Siden det er snakk om keybindings kan jeg begynne med alt har, mener selv jeg faktisk er helt syk på keybinds: Shift-Q': Killshot Shift R : Readiness Num 1 : Rapid fire Num 2: Berserking F : Aimed Shot G: Chimera Shot Shift +f Silencing shot Y : Kill Command 1-8 - Serpent sting, VIper sting Scoprid sting, Concussive shot, Shift - 1-6 Misdirect, Shoot trap, Flare, Hunter's mark og en annen ting Ctrl - 1-4 Pet control F1-F5 Aspects + Volley Shift + F1-F5 : Traps Ctrl - C : Disengage Ctrl - X : Mongoose bite? melee instant thingyen Shift - Z: Herbalism heal Shift - X: Raptor strike | - : Detterence Ctrl - Z: Mana pot (never-ending - er alchemist ) Har sikkert en del til men syns action barsan mnie er ekstremt fulle :S Sånn er det å være hunter Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er faktisk helt utrolig irriternde å se folk som bruker 1-6 og ikke har mer Ser så lett ut =( Begynte og lvle lock for noen dager siden, merker at også der kreves det en del keyindings... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå