Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du ikkje bruker knapper til dei enklaste spells og abilities virker merkelig for meg. Eg er ikkje den hissigaste på å keybinde alt mulig, men det aller meste kan gå for seg på tasting under bossfights.

Men men. smak og behag muligens. Eg ville berre tru du fikk litt "tidstap" ved å gjer det sånn.

Lenke til kommentar
At du ikkje bruker knapper til dei enklaste spells og abilities virker merkelig for meg. Eg er ikkje den hissigaste på å keybinde alt mulig, men det aller meste kan gå for seg på tasting under bossfights.

Men men. smak og behag muligens. Eg ville berre tru du fikk litt "tidstap" ved å gjer det sånn.

Grunnet global CD på abilities så er det ikke så masse tid man mister. Men det krever jo at man må ha en "aktiv mus". Og ikke bare FPS spill er mustrening. En rekke programmer på jobben her krever at man er ganske presis med musstyring etc...men mange på jobben lider også av såkalt "musesyke"...

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
FPS er også en fin musetrening.

Men jeg vet med meg selv at jeg aldri kunne droppet å spille med tastaturet. I de fleste slosskamper bruker jeg ikke musa i det hele tatt. Spiller med venstre hånd på tastaturet, og høyre hånd i godteposen. :D

Samme, spørs bare hva du mener med godteposen :O

Lenke til kommentar
Grunnet global CD på abilities så er det ikke så masse tid man mister. Men det krever jo at man må ha en "aktiv mus". Og ikke bare FPS spill er mustrening. En rekke programmer på jobben her krever at man er ganske presis med musstyring etc...men mange på jobben lider også av såkalt "musesyke"...

Poenget er ikke det lille dps tapet. Poenget er det at du er ekstremt mye tregere til å pelle deg ut av flammer siden du må se på musepekeren din hele tiden i steden for å speide etter farlige ting.

Lenke til kommentar

jeg spiller og med "mus" dog jeg bruker trackball :p

er dog healer for det meste bruker healbot , så jeg slipper jo og targete ting bare klick done next , så når jeg skal gjøre dps blir det til at jeg klikker , burde vell lære meg og bruke knapper med :/

Lenke til kommentar

Poenget er ikke det lille dps tapet. Poenget er det at du er ekstremt mye tregere til å pelle deg ut av flammer siden du må se på musepekeren din hele tiden i steden for å speide etter farlige ting.

Nja...har ikke vært verdens største problem akkurat det, men joda ser poenget ditt. Det er jo ikke til å komme bortifra at Touch-metode er best...både til wow og ellers til skriving. Men her er det snakk om å tilpasse seg best mulig gitt personlige begrensninger;)

Lenke til kommentar
La oss putte det enkelt. Har du hørt om personen som gikk fra keybindings til clicking?

Tvilsomt.

Dårlig eksempel. Det er flere måter å spille et spill på. Er man god med musa, så klarer man å spille like bra som de fleste andre WoW-spillere som bruker keybindings.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...