Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

De fleste mener visst man skal ha fotografisk hukommelse når det gjelder å finne tilbake til der man døde på en boss.

Jeg rota meg vekk og måtte alltid ha en guide fra raidet til å vente så jeg kunne følge etter ham..ellers rota jeg meg inn i pats og andre ting og døde mere og mere.

Jeg kjenner vanligvis en plass ut/inn etter 2-3 turer der, og går meg dermed aldri vill.

Jeg har null problemer med å navigere områder som Dire Maul, BRS eller BRD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hele det der event-styret klarer jeg å spare meg for. Om man er litt uheldig i en event(..dvs..man klarer ikke fullføre en liten achivement her og der), så må man vente ETT ÅR før man kan prøve igjen for å få 310% hastighet mount. Hadde jeg havnet i den leie knipen så hadde jeg skutt pc'en i fillebiter...så her gjelder det å holde seg helt unna sesonal eventer;) Dvs holde meg unna i en slik grad at jeg overhode ikke satser på å fullføre dem. Kan nå ta noen eventquest her og der for gull.

Hvordan klarer du å ikke fullføre en event? Er jo så lett at et lite barn kunne klart det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det går ann å ha utrolig uflaks på den kista som du må få den sorte kjolen av da.

Den er ikke nødvendig for å få fullført "Love is in the air" meta-achievement

Lenke til kommentar
mulig mulig...men selv spilelr jeg med musen...dvs..jeg bruker den aktivt til å trykke angrepene. Om jeg skal måtte mouseover bossen hele tiden blir dette sikkert litt for mye stress.....og dps'en min faller:(
Bruker du musa til å trykke på angrepene dine?

Allerede der taper du mye DPS.

Lær deg å gå over til å bruke tastaturet. Tastene 1, 2, 3 og 4, samt <, q, e og r er ypperlige taster til å bruke som abilities i WoW.

jada..alle har sagt dette i årevis. Saken er at jeg klarer det ikke. Får sinnsykt vondt i fingrene av det. Tro meg..jeg har prøvd. Et eksempel er at i veldig mange spill så bruker folk a,w,,d,s for bevege seg i ulike retninger (fordi det er default sikkert). Her må jeg forandre til piltastene for i det hele tatt klare å spille (ja dere kan sikkert tenke dere hvordan det gikk i "gamle" dager da tastatur ikke hadde egne piltaster...rundt 1989). Så joda..teoretisk vet jeg at jeg taper litt dps der men det er lite jeg faktisk kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Du får vondt i fingrene av å bruke tastaturet? Da gjør du ett eller annet galt, da det å spille på tastatur-knappene er det samme som å skrive tekst på tastaturet.

Det er vel i utgangspunktet det å holde hånden/fingrene statisk i ro over tastaturet jeg ikke er helt komfortabel med. Og joda..jeg holder jo fingrene på piltastene til enhver tid, men der får hånden hvile på bordflaten. Og jeg kunne kanskje benyttet meg av dem nederste tastene på tastaturet for å bruke "spells", men da hadde problemet oppstått når jeg skulle forflytte meg in-game.....kaos med å finne frem til knapper etc. Skjønner? ;)

Det skal jo også sies at jeg var klassens desidert dårligste på "Touch-metoden" som vi lærte på skolen på tidlig nittitallet;)

Lenke til kommentar
Kan jo bruke feks. zxcv og den rekke bortover til spells, og så kun bevegd deg med musa?

Det kan jo funke.

Det KAN funke ja..men tror ikke jeg vil mestre det godt hehe;)

Og vet jeg er i mindretall, men jeg har brukt "min" metode siden 1989 så jeg er rimelig god med mus;)

RETTELSE: ikke 89...for da hadde dem ikke piltaster;) ...mer som i 92-93 eller noe

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...