Anonym234 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har Alchemy og har kommet til 300, men nå får jeg ikke mer å trene? Hva gjør jeg da? I Dalaran kan jeg ikke trene før 350.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du må til Shattrath for å trene mellomnivået. Enten i Shattrath by eller Hellfire Peninsula. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Completet "Love is in the Air" for ett par dager siden, og så at Lunar Festival startet nå, er den noe stress? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du må løpe gjennom hele verdenen samt noen dungeons for å fullføre den. Null stress men tidskrevende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Completet "Love is in the Air" for ett par dager siden, og så at Lunar Festival startet nå, er den noe stress? Har ikke fullført den enda, men virker som om den er like lett som "Love is in the Air", om ikke lettere. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jepp. Du må løpe gjennom hele verden og snakke med elders for å få alle achievementsa.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Omen. *edit* Blizzard har også implementert Threat-meter i spillet. ehh? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Når du har en NPC i target så kan du holde pekeren over bildet og se hvor mange % threat du har Endret 15. februar 2010 av Petter Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Når du har en NPS i target så kan du holde pekeren over bildet og se hvor mange % threat du har ahh ja har lagt merke til noe sånt, men i kampens hete så er dette bare kaos hehe. Tror det blir lettest å følge med på en slags tabell lik recount som jeg følger med på konstant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er bare en tilvenningssak. Selv bruker jeg Blizzards egen. Nærmer jeg meg 100%, sier jeg ifra til tank evt. paladin med Hand of Salvation. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 mulig mulig...men selv spilelr jeg med musen...dvs..jeg bruker den aktivt til å trykke angrepene. Om jeg skal måtte mouseover bossen hele tiden blir dette sikkert litt for mye stress.....og dps'en min faller:( Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Completet "Love is in the Air" for ett par dager siden, og så at Lunar Festival startet nå, er den noe stress? Har ikke fullført den enda, men virker som om den er like lett som "Love is in the Air", om ikke lettere. Noke som sånn sett er langt seigare enn Love is in the air. Må inn i en handfull instances i northrend også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det riktig å sparke noen fra en instance fordi de vil bli resset i stedet for å løpe seg bort på veien tilbake? Mange rare folk med forskjellige meninger som spiller ser jeg Lenke til kommentar
Sati Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 mulig mulig...men selv spilelr jeg med musen...dvs..jeg bruker den aktivt til å trykke angrepene. Om jeg skal måtte mouseover bossen hele tiden blir dette sikkert litt for mye stress.....og dps'en min faller:( Hvis du hadde tenkt så mye på dps hadde du brukt keybindings, gir mye bedre dps. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det riktig å sparke noen fra en instance fordi de vil bli resset i stedet for å løpe seg bort på veien tilbake? Mange rare folk med forskjellige meninger som spiller ser jeg Det blir for dumt. Om noen får lyst til å være late innimellom er vel det deres sak. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 men selv spilelr jeg med musen...dvs..jeg bruker den aktivt til å trykke angrepene. Haha, den var god. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 mulig mulig...men selv spilelr jeg med musen...dvs..jeg bruker den aktivt til å trykke angrepene. Om jeg skal måtte mouseover bossen hele tiden blir dette sikkert litt for mye stress.....og dps'en min faller:(Bruker du musa til å trykke på angrepene dine? Allerede der taper du mye DPS. Lær deg å gå over til å bruke tastaturet. Tastene 1, 2, 3 og 4, samt <, q, e og r er ypperlige taster til å bruke som abilities i WoW. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De fleste mener visst man skal ha fotografisk hukommelse når det gjelder å finne tilbake til der man døde på en boss. Jeg rota meg vekk og måtte alltid ha en guide fra raidet til å vente så jeg kunne følge etter ham..ellers rota jeg meg inn i pats og andre ting og døde mere og mere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) men selv spilelr jeg med musen...dvs..jeg bruker den aktivt til å trykke angrepene. Haha, den var god. :!: +1 Smilebånd Endret 15. februar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De fleste mener visst man skal ha fotografisk hukommelse når det gjelder å finne tilbake til der man døde på en boss.Jeg rota meg vekk og måtte alltid ha en guide fra raidet til å vente så jeg kunne følge etter ham..ellers rota jeg meg inn i pats og andre ting og døde mere og mere. Man trenger ikke fotografisk hukommelse for å huske en vei man gikk på litt tidligere på kvelden Men du kan vel se på kartet hvilke vei de andre går eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå