Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hele det der event-styret klarer jeg å spare meg for. Om man er litt uheldig i en event(..dvs..man klarer ikke fullføre en liten achivement her og der), så må man vente ETT ÅR før man kan prøve igjen for å få 310% hastighet mount. Hadde jeg havnet i den leie knipen så hadde jeg skutt pc'en i fillebiter...så her gjelder det å holde seg helt unna sesonal eventer;) Dvs holde meg unna i en slik grad at jeg overhode ikke satser på å fullføre dem. Kan nå ta noen eventquest her og der for gull.

 

I GOT THE MOUNT. Var forøvrig et helvete hver gang det kom ny seasonal event og jeg stressa som faen for å fullføre achievementsa. (med jobb til kl6 og frue i huset blir det ikke alltid like mye tid til spilling).

1 dag etter jeg fikk mounten sa jeg opp accounten :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan da ?

 

Nei, det har seg sånn at noen hardmodes i Icecrown er VELDIG enkle, og de kommer oftest etter en hardmode som er mye vanskeligere.

Tror alle guildene som har prøvd Gunship, one shotta det, og det er etter Deathwhisper som er MYE vanskeligere å få ned.

Samme med Rotface etter Saurfang, maks 2 tries, mens mange sliter en god stund med Saurfang.

Også har du Marrowgar one shot som belønning for å ha drept Lich King25 normal -_-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen som har tips til hvor man kan farme charms for Love is in the Air nå etter de nerfa alt som funka bra?

 

 

Gjør event i Ulduar til Førstebossen.

 

Han spurte etter de som fungerte bra etter nerfen. Ulduar ble visstnok ganske dårlig etter nerfen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...