Wackee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kva er den lettaste classen å levle nå? =) Lenge sidan eg har spelt! Jeg er ikke sikker på hvilken class som er den absolutt letteste, men skulle det være noen så må det bli Paladin og Hunter. Alt er forøvrig utrolig lett å levele. Starta ein warrior, einaste classen eg ikkje har spelt på lvl 80 Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Warrior er faktisk en av klassene som kan være utfordrende å levle Blir en del tid brukt til å spise for å få opp liv igjen mellom kampene.. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har ikke spilt wow på snart 7 måneder men tenkte å starte igjen nå, ordnet med den battlenett greia men da jeg skal registrere spillet mitt der får jeg bare en melding om at spillet alt er registrert på noen andre eller noe slikt. Så hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har ikke spilt wow på snart 7 måneder men tenkte å starte igjen nå, ordnet med den battlenett greia men da jeg skal registrere spillet mitt der får jeg bare en melding om at spillet alt er registrert på noen andre eller noe slikt. Så hva gjør jeg nå? Ringer blizzard og sier at du er hacket. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har du intregert battle.net kontoen din med wow kontoen din, eller prøver du å adde wow som et nytt spill på battle.net? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har ikke spilt wow på snart 7 måneder men tenkte å starte igjen nå, ordnet med den battlenett greia men da jeg skal registrere spillet mitt der får jeg bare en melding om at spillet alt er registrert på noen andre eller noe slikt. Så hva gjør jeg nå? Ringer blizzard og sier at du er hacket. hacket, før han har registrert seg? Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Prøver å intergrere ja men står at det alt er gjort med en annen konto. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har ikke spilt wow på snart 7 måneder men tenkte å starte igjen nå, ordnet med den battlenett greia men da jeg skal registrere spillet mitt der får jeg bare en melding om at spillet alt er registrert på noen andre eller noe slikt. Så hva gjør jeg nå? Ringer blizzard og sier at du er hacket. hacket, før han har registrert seg? Noen har merget den for han. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvorfor skal folk plutselig rushe Drek hver gang vi gjør AV? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvorfor skal folk plutselig rushe Drek hver gang vi gjør AV? For en rask win, og når de kommer fram finner de ut at de ikke har noen tank Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har ikke spilt wow på snart 7 måneder men tenkte å starte igjen nå, ordnet med den battlenett greia men da jeg skal registrere spillet mitt der får jeg bare en melding om at spillet alt er registrert på noen andre eller noe slikt. Så hva gjør jeg nå? Så jeg får ikke merget sammen kontoen og spillet er vist registrert på noen andre, har det seg slik da at hvis jeg vil spille nå så må jeg kjøpe alle spillene og begynne helt på nytt? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvorfor skal folk plutselig rushe Drek hver gang vi gjør AV? For en rask win, og når de kommer fram finner de ut at de ikke har noen tank Nemlig, mangler liksom 40 arena points for hands, men det er jo klin umulig å vinne AV Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er det max lvl 10 eller 20 på trial account? =) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 20 var max når jeg hadde trial iallfall. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nice, dinger straks lvl, og har ikkje penger på visa kortet før i morgo Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Alltid trodd det var level 10 jeg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 finner det ut om 2000XP Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ding, lvl 10 and still going strong =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 20 er max. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå