Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm hver gang jeg starter wow så starter den ikke 1920x1080 får slike sorte rammer rundt, men når jeg går i options står det at jeg har 1920x1080 oppløsning, viss jeg setter lavere oppløsning å så setter dne tilbake til 1920x1080 så er den fin, men ikke akkurat så artig å gjør det hver gang du skal starte spillet

Lenke til kommentar
Finnes det en slags addon som viser f. eks "1 frostweave cloth = 2g" også teller den hvor mange frostweave cloth som er I baggen, og så regner ut hvor mye man får for de frost weave'ne? :hmm: hadde vært kjekt :D

Auctioneer er vel det nærmeste du kommer. Bare sørg for å scanne AH en gang om dagen/annenhver dag så får du ganske presise tall angående verdi av looten.

Lenke til kommentar
Finnes det en slags addon som viser f. eks "1 frostweave cloth = 2g" også teller den hvor mange frostweave cloth som er I baggen, og så regner ut hvor mye man får for de frost weave'ne? :hmm: hadde vært kjekt :D

Auctioneer er vel det nærmeste du kommer. Bare sørg for å scanne AH en gang om dagen/annenhver dag så får du ganske presise tall angående verdi av looten.

tenkte på imens jeg er ute å turer :p ser for meg en slags addon som fubar som oppdaterer seg for hver gang jeg plukker opp mer av *valgt item* så jeg alltid vet hvor mye penger jeg har farmet for ;P

Lenke til kommentar

Fant en addon som heter "inventory hawk" nå, den fungerer supert for å sjekke hvor mange man har av hver item and such :) eneste jeg hadde trengt nå var en addon som viser for eksempel:

"Frostweave cloth = 2gold. 30 frostweave in bag= 60 gold total." eller noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...