Anonym234 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Oh, joy Snart er DK på 80 også. Da er det Rogue neste. Den er 15 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvorfor starter Lunar klokken 06.00 Da får jeg bare gå til sengs nå sånn at jeg kan stå opp tidlig imorra og bli ferdig med det Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hmm hver gang jeg starter wow så starter den ikke 1920x1080 får slike sorte rammer rundt, men når jeg går i options står det at jeg har 1920x1080 oppløsning, viss jeg setter lavere oppløsning å så setter dne tilbake til 1920x1080 så er den fin, men ikke akkurat så artig å gjør det hver gang du skal starte spillet Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Finnes det en slags addon som viser f. eks "1 frostweave cloth = 2g" også teller den hvor mange frostweave cloth som er I baggen, og så regner ut hvor mye man får for de frost weave'ne? hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kva er den lettaste classen å levle nå? =) Lenge sidan eg har spelt! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Finnes det en slags addon som viser f. eks "1 frostweave cloth = 2g" også teller den hvor mange frostweave cloth som er I baggen, og så regner ut hvor mye man får for de frost weave'ne? hadde vært kjekt Auctioneer er vel det nærmeste du kommer. Bare sørg for å scanne AH en gang om dagen/annenhver dag så får du ganske presise tall angående verdi av looten. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Finnes det en slags addon som viser f. eks "1 frostweave cloth = 2g" også teller den hvor mange frostweave cloth som er I baggen, og så regner ut hvor mye man får for de frost weave'ne? hadde vært kjekt Auctioneer er vel det nærmeste du kommer. Bare sørg for å scanne AH en gang om dagen/annenhver dag så får du ganske presise tall angående verdi av looten. tenkte på imens jeg er ute å turer ser for meg en slags addon som fubar som oppdaterer seg for hver gang jeg plukker opp mer av *valgt item* så jeg alltid vet hvor mye penger jeg har farmet for ;P Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 nja det ble litt værre men du kan jo lage en macro som viser hvor mange du har #show frostweave cloth da viser den hvor mange frostweave cloth du har i baggen Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Fant en addon som heter "inventory hawk" nå, den fungerer supert for å sjekke hvor mange man har av hver item and such eneste jeg hadde trengt nå var en addon som viser for eksempel: "Frostweave cloth = 2gold. 30 frostweave in bag= 60 gold total." eller noe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Får man Coins når man dreper mobs? Sånn som med de hjertene? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nope, man får det av å finne sånne Elders rundt om i verden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvor mange er det av de? 25? Siden ene achivmenten er det, heh. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Om jeg ikke husker helt feil så er det 75 av dem. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Valentine-dailyene er gull verdt når man er linket 22k XP på hver av de der man skal levere et smykke til warchiefen eller hva fanden, og når man gjør dette i Orgrimmar, Thunder Bluff, Undercity og Silvermoon blir det 88k på 0,svisj Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ja, hvorfor er de der enda? Den slutta jo i går? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kva er den lettaste classen å levle nå? =) Lenge sidan eg har spelt! Jeg er ikke sikker på hvilken class som er den absolutt letteste, men skulle det være noen så må det bli Paladin og Hunter. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 nei det slutter neste uke Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kva er den lettaste classen å levle nå? =) Lenge sidan eg har spelt! Jeg er ikke sikker på hvilken class som er den absolutt letteste, men skulle det være noen så må det bli Paladin og Hunter. Alt er forøvrig utrolig lett å levele. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Flott, jeg hadde en side oppe med alle locations'ene til alle elder-greiene, men klarte lukke den, og finner den ikke igjen.. Noen som har den? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vet ikke om du brukte denne siden, men det ligger hvertfall et kart på http://www.wowhead.com/?guide=love-is-in-the-air også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå