Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Blir vel noe ikke DPS-increase i det hele tatt, det er samme skade uansett hvor langt unna du står, er vel mer forskjell på hvor fort du kommer i gang med det hele, men så er det vel helt det samme. Du kaster jo spellsene like fort, og de når som regel frem med samme hastighet/mellomrom som de ville gjort om du stod nærmere. Så nei, har nok ikke noe å si Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 "Pally1, you do Might. Pally2, you do wisdom. Pally3, you do Kings".Hvor vanskelig er det? Det var da mange pallies du kjørte med da på det meste har jeg vell sett 10+ i 25 man på et tidspungt føltes det som vi bare hadde paladiner i guildet . Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 WoW i fylla er fantastisk. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvorfor får jeg ikke opp noe knapp hvor det står add-ons? :S vil gjerne benytte meg av questhelper, men tydeligvis ikke mulig.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Questhelper er jo teh suXX, innebygd er jo bare uber. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg tror jeg nettopp fant den perfekte pug.. Det startet som et fun-run igjennom ToC10, der alt som krevdes var at du var ok gearet, at en tålte en wipe, og kunne høre på taktikker. Endte opp med at gruppa gikk så godt sammen at vi fant ut at det ville være for dumt å ikke raide sammen igjen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg tror jeg nettopp fant den perfekte pug.. Det startet som et fun-run igjennom ToC10, der alt som krevdes var at du var ok gearet, at en tålte en wipe, og kunne høre på taktikker. Endte opp med at gruppa gikk så godt sammen at vi fant ut at det ville være for dumt å ikke raide sammen igjen. Tok akkurat toc10 med warrior, er selv 44k ub tank med noen guildies "alt" som trengte små boost + tok noen flere 4k+ GS dps, OT var jævlig emo at han leavet pga de lave gearscore folkene, men likevel one shotted vi alt ;p Enkelte tror at toc10 krever 5k+... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det morsomme er at på min server så feiler alle pugs som spør etter achievement og GS til ToC konsekvent på Icehowl eller Jaraxxus. Det slår liksom ikke feil. Vi wipet vel 4-5 ganger, fordi vi gjorde noen små tabber. Mest fordi vi sleit med å få inn taktikken på Twin Valkyrs helt, men når vi først fikk det til å sitte klarte vi speedkill på dem. Var riktignok noen som gikk av skaftet når vi wipet, og de forsvant temmelig fort fra gruppa, samme med den ene elitisten som trodde verden snurret rundt han. Jeg koste meg faktisk, det er det ikke så ofte en gjør i en pug. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen som har et bra Fishing outfitt de vil dele med resten ;P Trenger egentlig bare navnet på itemene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Helt umulig å finne grupper til instancer, alle går jo bare.. Hva er det med folk. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Helt umulig å finne grupper til instancer, alle går jo bare.. Hva er det med folk. Random dungeon system funker greit da? normalt er det ca 10-11min ventetid som DPS. Er man tank så er det ca... 1-10sec ventetid Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Må vente opptil 30 min. Og det er alltid en som går, og da går gjerne en til. Så da sitter vi andre der.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja ja, Love Fool i boks på to chars, så blir det bare å begynne å fikse de Elder-greiene i morra Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå gikk 3 stk igjen fordi to daua og healeren ressa dem ikke. Gir opp. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Uheldig på en fin lørdags kveld Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja jeg dinger 80 nå, ville gjøre det i dungeon Nå får ingen med seg det! Haha Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kan jo være det at du er 79 at folk leaver? er mye mulig det.... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kan jo være det at du er 79 at folk leaver? er mye mulig det.... Alle de andre var 79 selv, men fikk endelig en som gikk hele Men: DING LVL 80 PÅ HUNTER! :!: Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gz du vil nok oppleve mye rart fra nå av, at noen leaver heroic er ikke noe akkurat, blir mer normalt når man har vært 80 en stund;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå