Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Blir vel noe ikke DPS-increase i det hele tatt, det er samme skade uansett hvor langt unna du står, er vel mer forskjell på hvor fort du kommer i gang med det hele, men så er det vel helt det samme. Du kaster jo spellsene like fort, og de når som regel frem med samme hastighet/mellomrom som de ville gjort om du stod nærmere. Så nei, har nok ikke noe å si :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Pally1, you do Might. Pally2, you do wisdom. Pally3, you do Kings".

Hvor vanskelig er det? :p

Det var da mange pallies du kjørte med da :p

på det meste har jeg vell sett 10+ i 25 man :p

på et tidspungt føltes det som vi bare hadde paladiner i guildet .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tror jeg nettopp fant den perfekte pug..

Det startet som et fun-run igjennom ToC10, der alt som krevdes var at du var ok gearet, at en tålte en wipe, og kunne høre på taktikker.

Endte opp med at gruppa gikk så godt sammen at vi fant ut at det ville være for dumt å ikke raide sammen igjen.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg nettopp fant den perfekte pug..

Det startet som et fun-run igjennom ToC10, der alt som krevdes var at du var ok gearet, at en tålte en wipe, og kunne høre på taktikker.

Endte opp med at gruppa gikk så godt sammen at vi fant ut at det ville være for dumt å ikke raide sammen igjen.

Tok akkurat toc10 med warrior, er selv 44k ub tank med noen guildies "alt" som trengte små boost + tok noen flere 4k+ GS dps, OT var jævlig emo at han leavet pga de lave gearscore folkene, men likevel one shotted vi alt ;p

Enkelte tror at toc10 krever 5k+...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det morsomme er at på min server så feiler alle pugs som spør etter achievement og GS til ToC konsekvent på Icehowl eller Jaraxxus. Det slår liksom ikke feil.

Vi wipet vel 4-5 ganger, fordi vi gjorde noen små tabber.

Mest fordi vi sleit med å få inn taktikken på Twin Valkyrs helt, men når vi først fikk det til å sitte klarte vi speedkill på dem.

Var riktignok noen som gikk av skaftet når vi wipet, og de forsvant temmelig fort fra gruppa, samme med den ene elitisten som trodde verden snurret rundt han.

Jeg koste meg faktisk, det er det ikke så ofte en gjør i en pug.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...