Colado Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 i natt har jeg blitt hacked skjønner ikke ossen, alt var fint når jeg logget på igårkveld kl 11. og når jeg kom hjem i dag, så var alt vekk. iriterende.. og nå må jeg sikkert gå heile dagen bare å vente på at gm skal svare på ticketen :/ eller vett noen av dere om en anna måte å få fort tak på de ? Ring de kan vell muligens gå? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 i natt har jeg blitt hacked skjønner ikke ossen, alt var fint når jeg logget på igårkveld kl 11. og når jeg kom hjem i dag, så var alt vekk. iriterende.. og nå må jeg sikkert gå heile dagen bare å vente på at gm skal svare på ticketen :/ eller vett noen av dere om en anna måte å få fort tak på de ? Ring de kan vell muligens gå? Skal garantere at du må vente lenge, tok nesten 2 uker før at jeg fikk accounten min tilbake når den vart hacket. Nå hvis di brukte accounten din til å selge gull så vi du ganske snart få en mail om acc suspension, det du må gjøre er å fylle ut dette web formet og bare vente på svar fra blizz supporten. https://eu.blizzard.com/support/webform.xml...WorldOfWarcraft Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvor skal jeg farme Briarthorn? Jeg var i Ashenvale og Stonetalon Mountains, tror jeg fant 3....... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hele Barrens-området skal visst være helt infisert av Briarthorns. Se her for forskjellige kart over plasser med Briarthorn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Åh, der jeg leste stod det at det var i Ashenvale og Stonetalon Mountains DankOo! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ser at flere og flere skriver om at de har blitt "hacket", så da lurer jeg på hva type passord dere egentlig har? Selv har jeg både store og små bokstaver pluss tegn. Er klarover at det kan være trojans o.l. som er grunnen også. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 bare fyi bruker ikke blizzard store og små bokstaver, så det kan du stoppe med Og sjansen for at din wow account faktisk blir hacket er veldig _veldig_ liten. De fleste som blir hacket har fått seg keylogger/illojal venn med passord osv. For å hacke ett passord fra wow må du bruke ekstremt mange timer, for eksempel, for å logge inn på wow etter du har skrevet acc/passord, tar dere 2-3 sec før den faktisk sjekker passord, og om du skriver feil xx ganger må du restarte wow (når du får "blank") Dette er gjort for at man ikke skal kunne "bruteforce" et passord. Så om passordet ditt er eplekake123 eller tu23kes931 har egentlig 0 å si, så lenge det ikke er noen venner av deg som vet hva du kanskje ville brukt som passord. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ikke er jeg noen ekspert, men vil tippe "hacking" faller under følgende kategorier: - Falske websider. Du har sider som ser prikk like ut som Blizzards sine, men med feil adresse. Ved å logge deg inn, får du feilmelding, mens passordet er på ville veier. - Dårlig passord. "1337hax" er ikke et bra passord. "M0nk3yZ0mb13s" er et bra passord. - Snuskete programmer på PCen. - Sosial "hacking". Deling av passord hos venner, eller passord på lapper. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Samme passord på ørten forskjellige nettsteder! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 bare fyi bruker ikke blizzard store og små bokstaver, så det kan du stoppe med Hva skal det betyr? Rimlig sikker på at hvis jeg prøver å logge meg inn med passorde mitt, og ikke bruker stor/små bokstav(er) så kommer jeg meg ikke inn. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Prøv da? hender da at jeg har caps lock når jeg skriver mitt, tror jeg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Skal prøve det ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Har ingenting å si. Prøvde nettopp å hive inn random store bokstaver i passordet mitt og fikk fortsatt logga inn. Edit: Retta en skrivefeil. Endret 12. februar 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Endelig har det kommet Android-versjon av Battle.net Authenticator. Gikk til Market, søkte på "Battle.net", installerte og vips, Core Hound Pet på mine chars. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kom faktisk igår. Ypperlig liten sak. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har dere eller bruker dere Rawr, noe erfaring innen det? Testet å fyllet ut min priest gear der og synes faktisk DPS var lav, gjør mye mer på dummy enn programmet påstår Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er gearet, rotasjonen, og buffsa korrekte? Dobbel-trippel-sjekk. Bruker bare Druid-delen selv, og den er jo rimelig korrekt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 i natt har jeg blitt hacked skjønner ikke ossen, alt var fint når jeg logget på igårkveld kl 11. og når jeg kom hjem i dag, så var alt vekk. iriterende.. og nå må jeg sikkert gå heile dagen bare å vente på at gm skal svare på ticketen :/ eller vett noen av dere om en anna måte å få fort tak på de ? snodige greier.. min acount ble også "hacket" i går. Fikk beskjed av en kompis at jeg plutselig var online, og min account har ikke vært aktiv siden oktober. Logget inn på account management og der så alt greit ut, og kontoen sto som "frozen". Skjønte ingenting, men forandret passordet. Vet ikke om noen har vært på den etter jeg gjorde det. Fikk en mail fra blizzard om at de hadde mistanke om at accounten min var blitt brukt til noe ulovlig, og derfor var den suspended inntil videre. Skulle få tilsendt et nytt passord om noen dager og sånt.. Jeg bryr meg ikke så voldsomt, siden jeg ikke har spilt på iallefall et halvår, men det er MIN konto, og jeg vil iallefall ikke at noen skal bruke den til noe ulovlig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har lurt litt på om det er dps increase om man står nærmere target? merket det på shaman (ganske nydinget), noen spells har jo likom flight-time til target, gjelder vel også mages? eller... Tenker på lava burst, den rekker fan ikke til target til tide, når man tar trash osv så, hadde den truffet hvis jeg hadde stått 1yard fra mobben? Anyway, angående rawr, nja du hadde rett slimda... hadde glemt inner fire og spirit buff :!: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 I akkurat det eksempelet du nevner når en spell ikke når bort hadde det vel vært DPS increase. Men på en raidboss så tror jeg det har usannsynlig lite å si i grunn. Uansett er det bare plagsomt når ranged skal stå sammen med melee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå