Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Tving palaene deres til å bruke Pallypower. Den gjør ting 1000 ganger lettere. Har alle palys i et raid den er det 0 stress å synke buffs.
Tja...

"Pally1, you do Might. Pally2, you do wisdom. Pally3, you do Kings".

Hvor vanskelig er det? :p

 

Så kommer spørsmålet, im 1?? han andre spør det samme, den tredje er afk så er alt fucked up når han kjem tilbake, så all over again.

 

I love paladins in da raid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har lagt merke til det samme Nagina, paladins bruker alltid lang tid på å buffe, og avgjøre hvem som står for hvilke buffs.

 

Nå har jeg aldri spilt paladin noe særlig, men er det virkelig så vanskelig å buffe andre spillere?

Med tanke på at alt annet av klasser gjerne har de andre i raidet ferdig buffet etter noen sekunder.

Lenke til kommentar
Så kommer spørsmålet, im 1?? han andre spør det samme, den tredje er afk så er alt fucked up når han kjem tilbake, så all over again.

 

I love paladins in da raid.

Jeg sa "pally1/2/3" rett og slett fordi jeg ikke orket å skrive navnet til paladinene i raidene våre. :p I raids bruker vi selvsagt navn så det er ingen spørsmål om det. Noen av dem brukes sikkert PP, men ikke de mest hardbarka paladinene.
Lenke til kommentar
Har lagt merke til det samme Nagina, paladins bruker alltid lang tid på å buffe, og avgjøre hvem som står for hvilke buffs.

 

Nå har jeg aldri spilt paladin noe særlig, men er det virkelig så vanskelig å buffe andre spillere?

Med tanke på at alt annet av klasser gjerne har de andre i raidet ferdig buffet etter noen sekunder.

Paladins har for øyeblikket 3 hovedbuffs. Blessing of Kings (+10%stat), Blessing of Might (+AP) og Blessing of Wisdom (+mp5). Når du har et raid på 25 stk, som alle skal ha hver sine buffs, blir det litt kaotisk.

Warriors skal ha Kings og Might, Paladins skal ha Kings og Might og Wisdom, Druider skal ha Kings og Might og Wisdom, Shamaner og, etc.

 

En paladins "gruppebuff" går over klasser, ikke grupper. Mens en prest kaster to spells så har alle Spirit/stam-buff, så må paladinen kaste opp til 10 ganger for å dekke alle klassene, og da bare for en halvtime.

Lenke til kommentar
Driver å vurderer å multiboxe 2 mager med RaF til level 60! Bare gjøre random dungeon hele veien.

 

Tror jeg ville anbefalt questing for en RaF konto.

Ventinga på random dungeon hadde nok drept litt av morroa, og så hender det at du treffer folk i dungeon grouppen som misliker boxing også. Og så er det litt drit når du har forskjellig utstyr på de to toon's ene også da :)

Lenke til kommentar

i natt har jeg blitt hacked :(

skjønner ikke ossen, alt var fint når jeg logget på igårkveld kl 11.

og når jeg kom hjem i dag, så var alt vekk. iriterende..

og nå må jeg sikkert gå heile dagen bare å vente på at gm skal svare på ticketen :/

eller vett noen av dere om en anna måte å få fort tak på de ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...