Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 "Pally1, you do Might. Pally2, you do wisdom. Pally3, you do Kings".Hvor vanskelig er det? Det var da mange pallies du kjørte med da Tenkte først og fremst i 25mann. I 10-mann har vi enten 1 eller 2 paladiner. Klarer oss fint med bare Kings uansett. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hva med BoSanc? Greit å ha på hele raidet for damage reduction. Endret 12. februar 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Edit: Tving palaene deres til å bruke Pallypower. Den gjør ting 1000 ganger lettere. Har alle palys i et raid den er det 0 stress å synke buffs.Tja..."Pally1, you do Might. Pally2, you do wisdom. Pally3, you do Kings". Hvor vanskelig er det? Så kommer spørsmålet, im 1?? han andre spør det samme, den tredje er afk så er alt fucked up når han kjem tilbake, så all over again. I love paladins in da raid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har lagt merke til det samme Nagina, paladins bruker alltid lang tid på å buffe, og avgjøre hvem som står for hvilke buffs. Nå har jeg aldri spilt paladin noe særlig, men er det virkelig så vanskelig å buffe andre spillere? Med tanke på at alt annet av klasser gjerne har de andre i raidet ferdig buffet etter noen sekunder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Så kommer spørsmålet, im 1?? han andre spør det samme, den tredje er afk så er alt fucked up når han kjem tilbake, så all over again. I love paladins in da raid. Jeg sa "pally1/2/3" rett og slett fordi jeg ikke orket å skrive navnet til paladinene i raidene våre. I raids bruker vi selvsagt navn så det er ingen spørsmål om det. Noen av dem brukes sikkert PP, men ikke de mest hardbarka paladinene. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hva med BoSanc? Greit å ha på hele raidet for damage reduction. En disc priest gir samme buffen, og de stacker ikke ;-) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har lagt merke til det samme Nagina, paladins bruker alltid lang tid på å buffe, og avgjøre hvem som står for hvilke buffs. Nå har jeg aldri spilt paladin noe særlig, men er det virkelig så vanskelig å buffe andre spillere? Med tanke på at alt annet av klasser gjerne har de andre i raidet ferdig buffet etter noen sekunder. Paladins har for øyeblikket 3 hovedbuffs. Blessing of Kings (+10%stat), Blessing of Might (+AP) og Blessing of Wisdom (+mp5). Når du har et raid på 25 stk, som alle skal ha hver sine buffs, blir det litt kaotisk.Warriors skal ha Kings og Might, Paladins skal ha Kings og Might og Wisdom, Druider skal ha Kings og Might og Wisdom, Shamaner og, etc. En paladins "gruppebuff" går over klasser, ikke grupper. Mens en prest kaster to spells så har alle Spirit/stam-buff, så må paladinen kaste opp til 10 ganger for å dekke alle klassene, og da bare for en halvtime. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ah, da skjønner jeg. Aldri spilt paladin noe særlig, så kan ikke nevneverdig mye om klassen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan jo tenke deg hvordan det var i MC-dagene. Hver buff varte i 5 minutter, og tok bare en og en person. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan jo tenke deg hvordan det var i MC-dagene. Hver buff varte i 5 minutter, og tok bare en og en person. Synes mer synd på mages som måtte lage all water ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan jo tenke deg hvordan det var i MC-dagene. Hver buff varte i 5 minutter, og tok bare en og en person. Ja, har hørt det var pain in the ass, mildt sagt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Vannet varte iallefall en stund! Å buffe 40 lagmedlemmer hvert 5 minutt er jo rene vannvidden! *edit Med perfekt latency, vil det ta 60 sekunder å buffe alle 40. Da er det maks 4 minutter til neste runde. Endret 12. februar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan jo tenke deg hvordan det var i MC-dagene. Hver buff varte i 5 minutter, og tok bare en og en person. Synes mer synd på mages som måtte lage all water ;P eller warlocks som måtte lage 40 health stones, tenk på all soul shard farminga.. :| Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Loatheb i 40man naxx, hele raidet -måtte- ha healthstone til hver attempt.. GOOD TIMES! EDIT: Vi hadde alltid 8-10 paladins i hvert raid når vi var i MC (progress), selvom buffs varte bare 5min så var det ikke noe stress såvidt jeg husker EDIT2: http://img.nazrm.net/wow/2005/WoWScrnShot_062505_222457.jpg hirr Endret 12. februar 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Driver å vurderer å multiboxe 2 mager med RaF til level 60! Bare gjøre random dungeon hele veien. Hvor lang queue er det som dps til random dungeon? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Langt lengre enn som tank/healer. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Driver å vurderer å multiboxe 2 mager med RaF til level 60! Bare gjøre random dungeon hele veien. Tror jeg ville anbefalt questing for en RaF konto. Ventinga på random dungeon hadde nok drept litt av morroa, og så hender det at du treffer folk i dungeon grouppen som misliker boxing også. Og så er det litt drit når du har forskjellig utstyr på de to toon's ene også da Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Paladins i MC (rød sirkel): Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Og der var Lich king 25 nede etter mye kjas og mas, en uke for sent GZ ab! HM neste uke eller farming? takker. Blir å prøve seg på hardmodes neste uke Lenke til kommentar
donald66 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 i natt har jeg blitt hacked skjønner ikke ossen, alt var fint når jeg logget på igårkveld kl 11. og når jeg kom hjem i dag, så var alt vekk. iriterende.. og nå må jeg sikkert gå heile dagen bare å vente på at gm skal svare på ticketen :/ eller vett noen av dere om en anna måte å få fort tak på de ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå