Kuldesjokk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Og der var Lich king 25 nede etter mye kjas og mas, en uke for sent Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som har opplevd en bug i Crystalsong Forest? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Grafisk bug og crash! Er bare i Crystalsong Forest det skjer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har vært mye i Crystalsong Forest de siste dagene og ikke hatt noen problemer. Prøvd å disable alle addons? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Og der var Lich king 25 nede etter mye kjas og mas, en uke for sent Grattis! Moro Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Og der var Lich king 25 nede etter mye kjas og mas, en uke for sent Grats ;> Mangler Sindragos og lich king vi ;( Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvilke tier slots er det som dropper fra VoA igjen? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Legs, og gloves. Endret 11. februar 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Meh, vi sliter på Lich King, forrige uke hadde vi 19 forsøk med klarte ikke engang å progresse forbi P2. Halp! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Guilden jeg er i nå er faen det mest slacke jeg noengang har sett. Folka er greie nok liksom, men folk går faen med AFK i hytt og pine. Hadde professor putrice på 6% så får vi en 30 min pause fordi 1 jævel går AFK. Samme skjedde etter vi downa Princes. Helt fuckings latterlig. WTB dedication. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Guilden jeg er i nå er faen det mest slacke jeg noengang har sett. Folka er greie nok liksom, men folk går faen med AFK i hytt og pine. Hadde professor putrice på 6% så får vi en 30 min pause fordi 1 jævel går AFK. Samme skjedde etter vi downa Princes. Helt fuckings latterlig. WTB dedication. Er grunnen til at eg slutta med 25man raiding. No er eg GM i 10man. Nazi raidleading. =) Ser med gru kver gang folk absolutt vil køyre 25mans pug. For då må jo seff eg organisere. ^^ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er det mange leavere på deres realms hvis man wiper på anub25? tar fankern aldri feil, skjer det noe dum mistake av noen så er det full raging og faenskap, folk takler ikke wipe noe nå for tiden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vurderte å søke til en av de bedre guildene på serveren min, men møtte 6-7 stk i en VoA her nettop på alten min og herregud for noen jævla drittunger de virker å være. De tror jo alle som ikke har tier10 drop fra ICC etc er idioter i huet og oppfører seg deretter. Må da gå ann å oppføre seg som folk selv om man er i en bra guild? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Er det mange leavere på deres realms hvis man wiper på anub25? tar fankern aldri feil, skjer det noe dum mistake av noen så er det full raging og faenskap, folk takler ikke wipe noe nå for tiden. Nope, folk takler ikke wipe overhodet. For min del skal jeg wipe temmelig mange ganger før jeg går lei. Wipe er en naturlig del av spillet, så like så greit å godta det først som sist. Som ene gruppa til ony10 jeg var i for noen dager tilbake, vi wipet 2-3 ganger og folk gikk jo helt av skaftet. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, for jeg visste gruppa hadde potensiale til å klare det. Fikk inn noen nye folk, og hun gikk ned lett som juling. Forsåvidt en av de bedre gruppene jeg har vært i, raidleder hadde god humor, og mens vi buffa opp kom han med vitser i /raid. Sånt liker jeg. Endret 12. februar 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kommer litt ann på åssen vi wiper og åssen humør jeg er i... Wipe på 90% seint på kvelden så leaver jeg en gang i blandt. Orker rett og slett ikke lære folk tacts når jeg er lei av raidet. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Andre som opplevde at wow plutselig ble HELT umulig å spille pga lagg? Snakker om at det er umulig å caste spells, snakke med vendorer og lignende. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, skjedde akkurat nå. Prøvde og relogge, men er stuck i loading screen. Bah. Fikk ikke entra instancer, ikke fikk jeg summona heller. Buggedy bug Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Får aldri trinket fra anub, må tydeligvis styre unna den siden folk ikke klarer å fokusere litt når de raider. Paladins tar jo halve raid tiden med buffing, synes blizzard skal hjelpe dem litt, gi noe litt mer enklere måte å trykke de få knappene de har. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, er noe med paladins og buffing. De klarer aldri og buffe før de blir mast på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå