Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå votekicket jeg faktisk en ifra HC. Var DK tank som ikke hadde peiling på hva han drev med. Ikke visste han var DnD var. Han hadde null aggro når det var 2 mobs eller flere. Helt forferdelig. Heldigivs kunne han ene i gruppen tanke så vi kicket han og fikk inn en annen.

Lenke til kommentar
Vi med respekt for oss selv gir faktisk litt faen i hvilken telefon vi har.

Hihi, jeg handla min første skikkelige telefon siden jeg fikk en 3310 da den kom, moro å ha en dupeditt å fikle med :> iPhone erke min ting tho, skal man først ha noe moro må den ha muligheten til å multitaske litt.

Lenke til kommentar
Ikke her, men det tyder ofte på at log-in serveren sliter. Eller er det når du logger inn på en spesifikk character?

Er kun priest'n som får instant DC eller av og til så er jeg på ca 5sek.

Prøvde å disable all addons, slette WTF, but nah...

Problem løst av GM ;p

Ble små skremt, var pålogget på account #2 så ser jeg noen logge på med min priest, åhoii... var rask å logge på med den da :!:

Det viste seg å være GM som logget på å flyttet den til dalaran, var stuck i ICC instances.

Lenke til kommentar
Ble små skremt, var pålogget på account #2 så ser jeg noen logge på med min priest, åhoii... var rask å logge på med den da :!:

Det viste seg å være GM som logget på å flyttet den til dalaran, var stuck i ICC instances.

Det har jeg lurt på, åssen man fikser det hvis man sitter fast et sted eller noe. De fikser det vel ikke automatisk?

Lenke til kommentar

Det har jeg lurt på, åssen man fikser det hvis man sitter fast et sted eller noe. De fikser det vel ikke automatisk?

Tror det. En gang satt jeg fast en bjørn i IF. Tok opp en ticket og gikk AFK, når jeg var tilbake hadde GM snakket til meg og flyttet meg til midten av IF. Elsker dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...