nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er dessuten apple, burde være forbudt å snakke om noe så dritt i denne tråden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nå votekicket jeg faktisk en ifra HC. Var DK tank som ikke hadde peiling på hva han drev med. Ikke visste han var DnD var. Han hadde null aggro når det var 2 mobs eller flere. Helt forferdelig. Heldigivs kunne han ene i gruppen tanke så vi kicket han og fikk inn en annen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Får vel nesten fikse meg en slik authenticator jeg også nå som det har kommet til android. Har aldri hatt noen problemer men, kanskje det er best å være føre var. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 JEg gjorde å det. Aldri hatt noen problemer, men når man kan skaffe seg den ekstra sikkerheten så er det jo greit (Jeg har da til Ipod Touch, Iphone sucks, Touch FTW ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Skaffet meg Authenticator tidligere idag. Ser frem til å teste den, samt at det er gratis! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Får man authenticator til "vanlige" mobiler også? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Alle mobiler med java, men det koster noen få kroner (under 5kr tror jeg). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 mens vi med respekt for oss selv har det på Iphone allerede;)Vi med respekt for oss selv gir faktisk litt faen i hvilken telefon vi har. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som får instant DC når man prøver å logge? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ikke her, men det tyder ofte på at log-in serveren sliter. Eller er det når du logger inn på en spesifikk character? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vi med respekt for oss selv gir faktisk litt faen i hvilken telefon vi har. Hihi, jeg handla min første skikkelige telefon siden jeg fikk en 3310 da den kom, moro å ha en dupeditt å fikle med :> iPhone erke min ting tho, skal man først ha noe moro må den ha muligheten til å multitaske litt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ikke her, men det tyder ofte på at log-in serveren sliter. Eller er det når du logger inn på en spesifikk character? Er kun priest'n som får instant DC eller av og til så er jeg på ca 5sek. Prøvde å disable all addons, slette WTF, but nah... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Fler enn meg som har hatt helt ekkel lange loading screens de siste dagene? Får ikke spilt arena nå, på grunn av for lange loading screens - kampen er over innen vi er inne. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jepp, men begynt å bedre seg nå. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvilken realm spiller du på? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ikke her, men det tyder ofte på at log-in serveren sliter. Eller er det når du logger inn på en spesifikk character? Er kun priest'n som får instant DC eller av og til så er jeg på ca 5sek. Prøvde å disable all addons, slette WTF, but nah... Problem løst av GM ;p Ble små skremt, var pålogget på account #2 så ser jeg noen logge på med min priest, åhoii... var rask å logge på med den da :!: Det viste seg å være GM som logget på å flyttet den til dalaran, var stuck i ICC instances. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ble små skremt, var pålogget på account #2 så ser jeg noen logge på med min priest, åhoii... var rask å logge på med den da :!: Det viste seg å være GM som logget på å flyttet den til dalaran, var stuck i ICC instances. Det har jeg lurt på, åssen man fikser det hvis man sitter fast et sted eller noe. De fikser det vel ikke automatisk? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Skrev ticket til GM med annet karakter, så gjorde GM jobben sin Ellers, sitter man fast og kan logge på så trykker bare man på "?" tegnet der nede å "Character stuck". Lenke til kommentar
Colado Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ble små skremt, var pålogget på account #2 så ser jeg noen logge på med min priest, åhoii... var rask å logge på med den da :!: Det viste seg å være GM som logget på å flyttet den til dalaran, var stuck i ICC instances. Det har jeg lurt på, åssen man fikser det hvis man sitter fast et sted eller noe. De fikser det vel ikke automatisk? Tror det. En gang satt jeg fast en bjørn i IF. Tok opp en ticket og gikk AFK, når jeg var tilbake hadde GM snakket til meg og flyttet meg til midten av IF. Elsker dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå