Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg svømte bort til Onyxia her om dagen, og så at det var noen som var fovandlet til en fisk. Husker han sa noe om at det var en trinket, men husker ikke mer. Det hadde vært så sinnsykt rått å skaffe seg en slik. Noen som har link til den på thottbot, elns? Noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg en slik?

Lenke til kommentar
Japp, virkelig bra at WoW går tilbake til litt mer slik som WC3 var. Stargate/Starship troopers-aktige instancer var liksom ikke helt det store.

6273451[/snapback]

tenker du på AQ?

Qiraj var jo med i historien fra begynnelsen, hvis jeg har forstått riktig. En grunn til at nozdormu har noe å gjøre med det hele?

Lenke til kommentar
Den recipen har 2% dropp rate av frostmaul giants i winterspring, så tror ikke  den er verdt så mye, men det kan jo hende at den blir populær når nexxramas kommer.

6274676[/snapback]

 

Tja, det er i bunn og grunn det jeg satser på. Prisene på stæsj med frost resistance har gått opp en god del, ting som Tempestria's frozen necklace går for 3-4 ganger normal pris. Nå som flere og flere guilds prøver seg på AQ20/40, selger spesielt greater nature protection-pots veldig godt. Elemental water er jo også svært lett å få tak i.

 

Chokke: foretrekker WC1-3-delen av Warcraft, jeg. Kongeknerting og korn med pest på og sånne koselige ting. :)

Lenke til kommentar
Den recipen har 2% dropp rate av frostmaul giants i winterspring, så tror ikke  den er verdt så mye, men det kan jo hende at den blir populær når nexxramas kommer.

6274676[/snapback]

 

Tja, det er i bunn og grunn det jeg satser på. Prisene på stæsj med frost resistance har gått opp en god del, ting som Tempestria's frozen necklace går for 3-4 ganger normal pris. Nå som flere og flere guilds prøver seg på AQ20/40, selger spesielt greater nature protection-pots veldig godt. Elemental water er jo også svært lett å få tak i.

 

Chokke: foretrekker WC1-3-delen av Warcraft, jeg. Kongeknerting og korn med pest på og sånne koselige ting. :)

6274844[/snapback]

joa, men for min del liker jeg bedre å lese historien, av den grunn jeg er lusen på strategispill :p . Helt feil prioritering. Har 20 bønder så blir jeg angrepet av drager og kaniner, "yey" :wee:

Lenke til kommentar
Den recipen har 2% dropp rate av frostmaul giants i winterspring, så tror ikke  den er verdt så mye, men det kan jo hende at den blir populær når nexxramas kommer.

6274676[/snapback]

 

Tja, det er i bunn og grunn det jeg satser på. Prisene på stæsj med frost resistance har gått opp en god del, ting som Tempestria's frozen necklace går for 3-4 ganger normal pris. Nå som flere og flere guilds prøver seg på AQ20/40, selger spesielt greater nature protection-pots veldig godt. Elemental water er jo også svært lett å få tak i.

 

Chokke: foretrekker WC1-3-delen av Warcraft, jeg. Kongeknerting og korn med pest på og sånne koselige ting. :)

6274844[/snapback]

 

Tjente mye gull på nature potionene før vi fikk migration på dragonmaw, nå tjener jeg penger på fire prot potions. Jeg er stort sett den eneste som selger fire prot potions i stor skala nå. (farmer ingen mats, kjøper heart of fire + dreamfoil og transmuter).

 

Desuten er det vell ikke så stort behov for nature prot potions i aq 20, og det er ingen guilds på serveren som er i aq 40 lenger. Beste guilden på alliance siden wiper på vael nå (mitt guild, Providence), så er nokk enda en stund til nature (og frost) potions blir aktuellt, og når det blir må jeg lage til egen bruk og guilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...