nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tok nettopp anub med rogue, huntern ble utenfor anub fighten, men han fikk aggro av de adds som kjem der oppe, men når jeg brukte killing spree endte jeg selv utenfor også, grr huntenr fikk på en måte aggro og en add gikk på andre siden og killing spree teleportet meg dit Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Idag kom Mobile Authenticator til Android telefoner! Jeg har allerede en fysisk brikke, men hadde vært praktisk med en authenticator på telefonen også. Så jeg lurer på om noen vet om det er mulig å ha fler enn én authenticators koblet til en account? Slik at jeg har både den fysiske brikken og mobilen min. Wow-europe er blokkert på skolen, og orker ikke styret med masse proxier og sånt for øyeblikket, så spør her istedet for wow-europe i håp om at noen vet svaret. EDIT, fant dette på infosidene til Battle.net om authenticators. Can I use a Battle.net Mobile Authenticator and a Battle.net Authenticator at the same time? You can only have one Authenticator attached to a Battle.net account at any given time. Endret 11. februar 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Gjorde det!? Satan, da stikker jeg og skaffer meg asap! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jepp, leste det på MMO-Champ. Link her. Endret 11. februar 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Fant ut at det lå på Market via worldofwarcraft sine hjemmesider. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 mens vi med respekt for oss selv har det på Iphone allerede;) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Android > iPhone, anytime. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sorry, men jeg føler ikke for å selge sjelen min til Apple-folka. Dessuten skrives det faktisk "iPhone". Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Greide det overraskende nok etter bare 8 kamper jeg og horde I assume? Av en eller annen grunn klarer ikke hordes AV. Er det no' rart med mappet? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noken med gode tips til Sindragosa? Skal muligens køyre progress på den her helveten i kveld. Alt går greit fram til 35%..og då blir det berre et forbanna styr uten like. =| Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nei, alliance. Er no merkelig med Alliance i Misery BG for tida, får ikke til noe :s Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noken med gode tips til Sindragosa?Skal muligens køyre progress på den her helveten i kveld. Alt går greit fram til 35%..og då blir det berre et forbanna styr uten like. =| Snu bossen 90grader så du har mer rom å ta av, sett tomb1 på linje med tanks så tanks kan resette debuff, frost2 settes ned mot halen i en linje med forrige icetomb, icetomb1 skal bli ødelagt rundt den tiden tomb2 blir solid. Swap frem og tilbake, la melee ta tombs og ranged ta sindragosa. Mestrer dere det, så er resten temmelig piece of cake, husk at den fasen handler om survivability og ikke dps, så ikke stress og ta det med ro Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er det noe penger i alchymist? Er det dyrt å levle hvis man plukker (de fleste) blomstene selv? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kan vel fort tjene mye gull hvis du farmer herbs og lager flasks, men det tar tid, så jeg bruker det kun for å transmute til epic gems. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 har 350 skills is alchemy atm, er veldig billig, selv om du kjøper i ah, kan bare bli vanskelig å skaffe alle herbsa, ettersom ikke alt er på ah hele tia men vet ikke hvor mye du kan tjene på det tho, men veldig kjekt å ha Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er det noe penger i alchymist? Er det dyrt å levle hvis man plukker (de fleste) blomstene selv? Er du herb og alchymist så kan det lønnes seg om du er villig til å plukke blomster, typisk jentejob det, eh? :!: Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er det noe penger i alchymist? Er det dyrt å levle hvis man plukker (de fleste) blomstene selv? Er du herb og alchymist så kan det lønnes seg om du er villig til å plukke blomster, typisk jentejob det, eh? :!: Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Haha. Vil vel ikke kalle det det, nagina Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 mens vi med respekt for oss selv har det på Iphone allerede;) Finn en feil her Hint: Iphone , respekt for seg selv Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Herregud slutt med det der "respekt-iPhone"-driten, hva har det med wow å gjøre? iPhone har strengt tatt ikke noe med respekt å gjøre heller. Endret 11. februar 2010 av Stine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå