Prezek Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. Som jente og WoWspiller burde jo du vite det best av alle at de fleste på WoW ikke har mus Åjada, men alle skjønner hva jeg mener Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. må jo ha noe å gni på Hvem som spiller uten? Oo Noen venner av meg, taster all the way betyr bare at de back peddle og keyboard turne Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oculus ja, en av de styggeste instancene som finnes.. Hadde det ikke vært for 2x badges, gems og en mulighet for mount hadde jeg leava med engang jeg kom inn i instancen. Feil. En av dei aller aller kjappaste instances som finnast. 6 triumph (då med bag?) utenom daily hc tilogmed, mulighet for mount + sack of gems på ka..15min? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oculus er så utrolig nerfa nå for tiden at selv med min 30k hp tank tar jeg plassen på under 20 minutter. Det er rett og slett trist hvor lett plassen har blitt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Oculus ja, en av de styggeste instancene som finnes.. Hadde det ikke vært for 2x badges, gems og en mulighet for mount hadde jeg leava med engang jeg kom inn i instancen. Feil. En av dei aller aller kjappaste instances som finnast. 6 triumph (då med bag?) utenom daily hc tilogmed, mulighet for mount + sack of gems på ka..15min? Dinget 80, vant mounten, fikk gems-påsan og nok Triumph til T9-shoulders(a.k.a 2pc T9 10 min. etter dinget 80) på et run med alt-en min. I loves the place Endret 10. februar 2010 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kunne ikke spillt uten 2 skjermer, skulle gjerne hatt et av de nye ati korta og en skjerm til så jeg kunne kjørt 2 skjermer + TV(atm kun skjerm + TV) ser vi tenker likt med tanke på ui at jeg ikke tenkte på og showe off stats Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kunne ikke spillt uten 2 skjermer, skulle gjerne hatt et av de nye ati korta og en skjerm til så jeg kunne kjørt 2 skjermer + TV(atm kun skjerm + TV) Da må du ha skjerm med display port fungerer ikke å bruke 2x DVI +HDMI kun 2xDvi eller 1xdvi+1xhdmi Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. spiller ofte wow med touch pad... ofc ikke lett å være healer/tank med laptoppen på fanget men, det går greit på low lvl random group dps Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oculus ja, en av de styggeste instancene som finnes.. Hadde det ikke vært for 2x badges, gems og en mulighet for mount hadde jeg leava med engang jeg kom inn i instancen. Feil. En av dei aller aller kjappaste instances som finnast. 6 triumph (då med bag?) utenom daily hc tilogmed, mulighet for mount + sack of gems på ka..15min? Hva er feil? Sa jeg at den tok lenge? At den er stygg betyr ikke at den er lang, men at den er ufattelig kjedelig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Blue gem er det ele shamyms bruker for å få meta til å funke? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oculus ja, en av de styggeste instancene som finnes.. Gjorde den nå, urk, den var ikke morsom. Regner med jeg får den hele tiden.. Blir veldig stressa av å fly, og siste dragen og hva man skal osv. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 blir ikke stressa, bare utrolig unøvending, kjedelig og stress å måtte gå på og ta den jævla dragen hele tia Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oculus ja, kjedelig instance. Og så waste å drive å hoppe på og av den dragen heletiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, jeg avskyr Oculus. Verste instancen jeg får, tett etterfulgt av Strat. Gud, så kjedelige de er :| Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Strat på en god andre plass ja! Løpe at og fram heletiden. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Blue gem er det ele shamyms bruker for å få meta til å funke? Gjetter SP/stam, tviler på at mp5 er en veldig viktig stat som elementals, og Nightmare tear saken får du helle ikke noe særlig av. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 strat er ok, bare at du må vente/gå/desifisere (???) i 10 min før du starter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Pleier være en som spør "everyone know what to do?" når vi kommer til en boss som man skal gjøre det og det på, og da er det alltid noen som svarer nei, (meg) og da føler jeg at det blir sånn "omg! skal vi ha med oss enda en som ikke kan dette". Gruer meg til å dinge 80. Har jo ikke gear Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vi har alle vært newbies. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hvem care på random hc/dungeon? samma hvor noob du oppfører deg veldig liten sjans for å møte dem igjen anyway... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg og to kamerater fikk samme druiden i to HC's på ett par timer. Vi jubla godt når vi fikk han for han var kjempe hyggelig, og god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå