Anonym234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. Spiller på musa jeg =) Grrrr... Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. Som jente og WoWspiller burde jo du vite det best av alle at de fleste på WoW ikke har mus Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 enkelt for slowtimes Mato, hvilken addon er det du bruker for å få alle knappene rundt minimapen samlet i en rute? Trenger noe slikt. MinimapButtonFrame , finnes på curce Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 For lettere levling Hvor stor skjerm har du da ? Spiller nok på en 22" ja. Men åssen er det man får delt skjermen i 2 slik som vist av Mato viser? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 ok..men d finnes vel en eller annen måte å gjøre det på ellers? :9 får google det Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kunne ikke spillt uten 2 skjermer, skulle gjerne hatt et av de nye ati korta og en skjerm til så jeg kunne kjørt 2 skjermer + TV(atm kun skjerm + TV) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fælt så vanskelig det sku være å få fiksa gruppe for de greiene i SFK da. Prøvd siden søndag kveld, men neida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 [22:21:50] [RL] [80:Ardaly:2]: Anyone confused about tacs?... do i have to explain? [22:22:26] [RL] [80:Ardaly:2]: So everyone know tacs? [22:22:29] [RL] [80:Ardaly:2]: good [22:22:30] [R] [80:Afterglow:2]: i do [22:22:34] [R] [80:Díego:1]: ye, I heard that she has an enrage where you feed her a gnome, is this true? [22:22:42] [R] [80:Afterglow:2]: yes [22:22:48] [R] [80:Bendeis:1]: That is indeed true [22:22:50] [RL] [80:Ardaly:2]: its all lies ! ... ( runs away) Raidleder var en gnome.. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kunne ikke spillt uten 2 skjermer, skulle gjerne hatt et av de nye ati korta og en skjerm til så jeg kunne kjørt 2 skjermer + TV(atm kun skjerm + TV) Støtter denne! Bankroof+Diskusjon.no eller en film er jo alltid kos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hmm, klarer ikke bestemme meg her, for hva jeg skal ha som mainhand på min DW DK tank offspec. (Nei, vi gidder ikke ta diskusjonen rundt 2x1h eller 2h tanking for DK, og hva som er best der.) Uansett, per i dag har jeg en Nighttime som mainhand, men vant nå nettopp en Empowered Deathbringer Hva ville vært best? Jeg liker at Deathbringeren er så treg, men klarer ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. må jo ha noe å gni på Hvem som spiller uten? Oo Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har aldri sett så mye lagg i de 4 årene jeg har spilt WoW. Dette er helt sjukt. Selv på de fjerneste fjerne steder var det ikke mulig så mye som å caste et spell. Latterlig hvor sårbar Ravencrest er for denne lagg-perioden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. Som jente og WoWspiller burde jo du vite det best av alle at de fleste på WoW ikke har mus Åjada, men alle skjønner hva jeg mener Er det noen her som spiller uten mus? Skjønner ikke åssen folk klarer det.. må jo ha noe å gni på Hvem som spiller uten? Oo Noen venner av meg, taster all the way Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jaaaahoooo! Æ*** of the Nightfall tittelen er i boks :0))) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dinga 79 før i dag og kom et nytt sted nå, vi måtte fly, ikke spes gøy, siden jeg brukte 5 min på å finne tingen i bagen min Så daua vi alle sammen og da stakk en, så stakk alle, tror det var rett før vi var ferdig. Kult Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oculus ja, en av de styggeste instancene som finnes.. Hadde det ikke vært for 2x badges, gems og en mulighet for mount hadde jeg leava med engang jeg kom inn i instancen. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 lag-problemene dem nå har kom vel akkurat samtidig som den idiotiske eventen som pågår in-game nå. Jeg bare smører meg med tolmodighet og venter på at den skal gå over. Men så kommer det en nesten like idiotisk event rett etter det da men men....den som venter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå