cowboy bob Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvorfor kommer jeg i de samme Dungeonsene hele tiden? Jeg har vært i 3 forskjellige, og de har jeg nå vært i 3 ganger hver. Hvorfor? Dritkjedelig. Og nå frøys dataen min, så de tror sikkert jeg stakk fordi jeg hadde vært der før. Det er bare sånn som skjer når man lvler. Jeg tror jeg gjorde Nexus sånn 12-14 ganger mens jeg lvlet Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvorfor kommer jeg i de samme Dungeonsene hele tiden? Jeg har vært i 3 forskjellige, og de har jeg nå vært i 3 ganger hver. Hvorfor? Dritkjedelig. Og nå frøys dataen min, så de tror sikkert jeg stakk fordi jeg hadde vært der før. Fikk HoS som daily 6/7 dager én uke. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg bruker tilogmed flask når jeg går random hc jeg. Men jeg er Alchemist da så de varer i 2 timer. Så kjøper en flask på ah til 20-30g som varer i 2 timer, tjener jo mer gull de 2 timene man går random hc alikevel ;-) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Urk! Nesten så man går lei.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Urk! Nesten så man går lei.. Så gjerne samme instanse 10+ ganger da jeg levlet som tank hele veien fra 40 til 80. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da hadde jeg gitt opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Halls of Lightning Bare jeg som liker Halls of Lightning? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Halls of Lightning Bare jeg som liker Halls of Lightning? Neida, synes det er en fin instance å gjøre så lenge gruppen ligger på 5k+ gearscore, etter som mobsa som bruker flurry kan skade som bare det. Men hvis gruppen er fin, så e rdet en rask og fin instance som gir mye reputation (det jeg i hovedsak er ute etter når jeg går heroics). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå kom jeg faen meg inn i den samme igjen!! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå kom jeg faen meg inn i den samme igjen!! Hvilke instancer er det snakk om? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Halls of LightningBare jeg som liker Halls of Lightning?Har ingenting imot Halls of Lightning, utenom at jeg faktisk havner der nesten hele tiden. Liker å se andre instanser, og. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Halls of Lightning Bare jeg som liker Halls of Lightning? Jeg likte HoL helt til jeg fikk den 4 ganger på rad på alle 3 80 charsa mine mens jeg gjorde daily heroic. Drepte gleden med den tbh. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Instancen jeg mer eller mindre aldri kommer i når jeg prøver Random HC, må være VH. Tror jeg kanskje har vært der én gang siden de kom med random hc. Ellers så kommer jeg oftes i Old Kingdom, UP, UK, HoL og Nexus og Oculus og .. Nei, tror det er alt. Hater forresten Old Kingdom, pleier å bare ta 2 av bossene der heh. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå kom jeg faen meg inn i den samme igjen!! Hvilke instancer er det snakk om? Halls of stone The violet hold Gundrak Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da er du vel rundt 77-78 tenker jeg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fikk de samme instansene på Protection-paladinen min når jeg levla. Du får kanskje noen ekstra som level 79, men raska på til level 80. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Usj. Jaja, dinger 79 om ikke så lenge, så får holde ut Ed: men jeg så en annen som var på gruppe med meg, og han hadde mange av de andre inctansene, og han var 78 tror jeg.. Endret 9. februar 2010 av Stine Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sliter noen av dere med DC eller høy latency? ;> Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sliter noen av dere med DC eller høy latency? ;> Har hatt problemer i det siste noen i guildet mitt også. Det var til og med beskjed på loginscreen en liten periode om høy latency og DC's. Blir vel fiksa når det blir fiksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå