Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jada i know i know;) er ikke i guild og raider ikke. Men jeg prøver å bygge meg opp til å bli med i pugs:)

Kjørte på med alt i rawr, sammen med 3-4 deler gear som jeg har i hende innen 1 uke. Kom ut med deilige dps på 5243:) Ikke så hakkande gale....selv om det på ingen måte er masse;)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så lenge du passer på å velge riktig flask og buff food kan du egentlig bare huke på alt annet :p

ehh hvem pokker bruker dyre flasks? ;) men ok hehe..takk...prøver den;)

Jeg bruker det?

Jeg ser på det som en selvfølge å møte opp med reparert gear, gemmet og enchantet rett og rette flasks/potions

Lenke til kommentar
hvor er forumet for casuals? ;)

<--- Casual som fack. Gjør daily heroic + et pug i ny og ne ;p

ahh så du bruker heller ikke flasks sant ?:)

Bruker selvfølgelig flasks i ICC og TOGC, ikke at jeg har vært der så mye, men ellers trengs det ikke.

Forresten, trenger hjelp i forhold til et valg jeg må ta i kveld. Etter å ha gjort daily vil jeg sitte med 61 stk [Emblem of Frost], og har tenkt til enten å kjøpe trinket eller belte. Begge er en ganske herlig boost for min kjære Quinchy. Har 2x avoidance-trinketer, men kjører med 2x stamina at the moment.

Noe annet sted jeg kan få et belte på høyde med det jeg linket ovenfor? Vet i alle fall at jeg kan få meg en heftig stamina-trinket fra TOC25, men da vil jeg jo i grunn sitte igjen med en lame en.

Hm...

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar

vel..flasks er jo bra mht varer gjennom døden, men er så dyr hehe. Personlig har jeg mer enn nok med å spare opp gull til crafted epics for å komme med på pugs etc. Men når jeg er kommet i mål med innkjøpt gear så kan jeg sikkert bruke litt gull på noen billige flasker med goddies;)

Lenke til kommentar
Respeccet forøvrig fra blood til unholy på DK DPSen min, merker temmelig stor forskjell.

Men DPSen i vanlige heroics sank drastisk, men det er jo fordi det meste dør før jeg rekker å få opp diseases og begynt på rotasjonen skikkelig.

Forbedra seg hos meg.

Se om du kommer deg inn i icc rep farm(om du ikke allerede er exalted), der får du se unholy på sitt beste :)

Lenke til kommentar

ahh så du bruker heller ikke flasks sant ?:)

Bruker selvfølgelig flasks i ICC og TOGC, ikke at jeg har vært der så mye, men ellers trengs det ikke.

Forresten, trenger hjelp i forhold til et valg jeg må ta i kveld. Etter å ha gjort daily vil jeg sitte med 61 stk [Emblem of Frost], og har tenkt til enten å kjøpe trinket eller belte. Begge er en ganske herlig boost for min kjære Quinchy. Har 2x avoidance-trinketer, men kjører med 2x stamina at the moment.

Noe annet sted jeg kan få et belte på høyde med det jeg linket ovenfor? Vet i alle fall at jeg kan få meg en heftig stamina-trinket fra TOC25, men da vil jeg jo i grunn sitte igjen med en lame en.

Hm...

Ikke det at det hjelper deg, men selv bruker jeg mine 60 første frost (om en ukes tid) på warrior dps skuldre. Ene og alene pga looks;) Også er dem en ørliten oppgradering også da hehe.

Men..mange snakker jo om å bruke frost emblems på back slot. Vet ikke helt hva klasse du er og hvilken klasse det var snakk om for back (BiS) men tror det var best for dps warrior å bruke de første frost emblems på AGI kappe.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Ikke det at det hjelper deg, men selv bruker jeg mine 60 første frost (om en ukes tid) på warrior dps skuldre. Ene og alene pga looks;) Også er dem en ørliten oppgradering også da hehe.

Men..mange snakker jo om å bruke frost emblems på back slot. Vet ikke helt hva klasse du er og hvilken klasse det var snakk om for back (BiS) men tror det var best for dps warrior å bruke de første frost emblems på AGI kappe.

Linket characteren min, så der kan du se gearet mitt, samt at jeg spiller feral druid. Har ganske greie shoulders, de for [Emblem of Triumph] (ilvl 245). Har også allerede anskaffet meg cloaken, så den delen er alt i boks. Beltet og trinket, samt én ring-slot utgjør de største hullene i gearet mitt, så de jeg er interessert i å fylle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg spiller også helt casual, gjør det ukentlige raidquestet, og daglig heroic.

(Eventuelt litt flere heroics hvis jeg trenger emblems til heirlooms og annet dill)

Blir med i en PUG i ny og ne, med andre ord. Jeg er ingen topp notch raider jeg heller.

Respeccet forøvrig fra blood til unholy på DK DPSen min, merker temmelig stor forskjell.

Men DPSen i vanlige heroics sank drastisk, men det er jo fordi det meste dør før jeg rekker å få opp diseases og begynt på rotasjonen skikkelig.

Forbedra seg hos meg.

Se om du kommer deg inn i icc rep farm(om du ikke allerede er exalted), der får du se unholy på sitt beste :)

Takk for tipset, har enda ikke vært i ICC, så det må absolutt prøves.

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer jeg i de samme Dungeonsene hele tiden? Jeg har vært i 3 forskjellige, og de har jeg nå vært i 3 ganger hver. Hvorfor? Dritkjedelig. Og nå frøys dataen min, så de tror sikkert jeg stakk fordi jeg hadde vært der før.

Kanskje du bare har bra nok gear til 3 av instansene? Spillet har sin egen utregningsmetode for å se om gearet ditt er bra nok til dem ulike instansene. Sjekk RGF og se hvilke som er låst opp for deg

Lenke til kommentar

Husker ikke om du hadde kommet til level 80 ennå, men... Dungeons du har tilgang til kommer ann på level, gear og slikt. Selv, så har Druidetanken min (ToC25/ICC10-gear) havnet i Halls of Lightning eller Halls of Reflection gang på gang de siste 2 ukene. Kjedelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...