Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHA noen som har merket hvor lett det er å farme Lovely Charm`s?

Det er et daily i icecrown som heter "static shock troops: the bombardment" som gir deg et fly der du bare nuker alt som er i the bombardment disse gir deg også Lovely Charms så du får flere stacks pr run uten problem, etter 8 runder så er det en debuff du må vente en time på men alt du trenger å gjøre er å daue så er den borte og du kan fortsette :D

Hva heter Horde-versjonen? Jeg husker ikke hvor den er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Love fool i boks. Begynte i ettermiddag, gikk veldig greit.

Den er nok i boks for meg i dag, mangler bare de siste /pity så er jeg ferdig.

Respeccet forøvrig fra blood til unholy på DK DPSen min, merker temmelig stor forskjell.

Men DPSen i vanlige heroics sank drastisk, men det er jo fordi det meste dør før jeg rekker å få opp diseases og begynt på rotasjonen skikkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Til gruppetrash, tar jeg bare DnD, icy touch, Plague strike og Pestilence, så er jeg ferdig. Er en fordel om tanken puller 2-3 grupper samtidig.

Samme jeg tenker å gjøre, dør i løpet av 4-5 sekunder uansett, om ikke de andre DPSene er helt på jordet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kan være en idé å kjøre Unholy presence hvis mobs dør så fort, da det vil korte ned tiden det tar å klemme ut tre GCDs med 50%.

Det kan også prøves, får teste det i dag når jeg tar daglig heroic.

Lenke til kommentar

Gutter...dere har peil på rawr...

Jeg leter etter en knapp som kan fortelle meg hva dps jeg forventes å gjøre i raid, 5- mans etc. finnes det noe man kan "hake av" inne i rawr som liksom gir dps med standard raid buffs etc? Dvs jeg har ikek peiling på hva andre buffer heter enn BS og BoM....så..redd for å trykke på feile buffs etc..

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...