BaltusBrun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Takk! finne sdrt noe nytt om hvorfor det lægger så jøvlig hardt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Veldig lenge siden det har lagget så ekstremt som nå, ja. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 HAHA noen som har merket hvor lett det er å farme Lovely Charm`s?Det er et daily i icecrown som heter "static shock troops: the bombardment" som gir deg et fly der du bare nuker alt som er i the bombardment disse gir deg også Lovely Charms så du får flere stacks pr run uten problem, etter 8 runder så er det en debuff du må vente en time på men alt du trenger å gjøre er å daue så er den borte og du kan fortsette Hva heter Horde-versjonen? Jeg husker ikke hvor den er. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Neineinei. Gå ulduar trash Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nesten 200 for 6-7 min med bomberen. Greit det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva må man ha for at man skal få marks i ulduar? hvilke buff/quest etc. har ikke satt meg inn i love greia Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Trenger vel ingen? Du får tokens av å drepe mobs som gir deg xp. Endret 8. februar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Man må vel ha http://www.wowhead.com/?item=49661 ? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva heter Horde-versjonen? Jeg husker ikke hvor den er. Riding the Wavelength: The Bombardment http://www.wowhead.com/?quest=13406 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Love fool i boks. Begynte i ettermiddag, gikk veldig greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Love fool i boks. Begynte i ettermiddag, gikk veldig greit. Den er nok i boks for meg i dag, mangler bare de siste /pity så er jeg ferdig. Respeccet forøvrig fra blood til unholy på DK DPSen min, merker temmelig stor forskjell. Men DPSen i vanlige heroics sank drastisk, men det er jo fordi det meste dør før jeg rekker å få opp diseases og begynt på rotasjonen skikkelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Til gruppetrash, tar jeg bare DnD, icy touch, Plague strike og Pestilence, så er jeg ferdig. Er en fordel om tanken puller 2-3 grupper samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Til gruppetrash, tar jeg bare DnD, icy touch, Plague strike og Pestilence, så er jeg ferdig. Er en fordel om tanken puller 2-3 grupper samtidig. Samme jeg tenker å gjøre, dør i løpet av 4-5 sekunder uansett, om ikke de andre DPSene er helt på jordet. Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan være en idé å kjøre Unholy presence hvis mobs dør så fort, da det vil korte ned tiden det tar å klemme ut tre GCDs med 50%. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan være en idé å kjøre Unholy presence hvis mobs dør så fort, da det vil korte ned tiden det tar å klemme ut tre GCDs med 50%. Det kan også prøves, får teste det i dag når jeg tar daglig heroic. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Gutter...dere har peil på rawr... Jeg leter etter en knapp som kan fortelle meg hva dps jeg forventes å gjøre i raid, 5- mans etc. finnes det noe man kan "hake av" inne i rawr som liksom gir dps med standard raid buffs etc? Dvs jeg har ikek peiling på hva andre buffer heter enn BS og BoM....så..redd for å trykke på feile buffs etc.. Endret 9. februar 2010 av gamer73 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Så lenge du passer på å velge riktig flask og buff food kan du egentlig bare huke på alt annet Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen her som kjører DocsUI? Liker det meste med UIet, men har lyst til å bytte ut alt unitframes med Xperl. Akkurat nå har jeg begge deler, etter som jeg ikke får bort de som tilhører DocsUI. Noen som har peiling? Takktakk Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Så lenge du passer på å velge riktig flask og buff food kan du egentlig bare huke på alt annet ehh hvem pokker bruker dyre flasks? men ok hehe..takk...prøver den;) Endret 9. februar 2010 av gamer73 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 ehh hvem pokker bruker dyre flasks? men ok hehe..takk...prøver den;)Raidere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå