Bamse_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Sommer modus som bare det i harlequins om dagen, men c'thun må vel ned snart regner jeg med, har hatt noen få ordentlige tries på han og vi har fått ned øyet osv.. Men så var det det med å få folk til raids da... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hihi, var i bwl idag. tok firemaw på 1. try(kill nr 2) og kom til chromaggus(?) hadde 3 whipes på han før vi gav oss. Imo, har vi hatt jævelig deilig fremgang, før idag hadde vi aldri sett ebonroc. menmen, 2 siste, er også de 2 hardeste. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Clear'a AQ opp til Ossirian i går. Skal prøve på han i dag også. Jeg vant Qiraji Ornate Hilt, så jeg må vell farme cenarion rep så jeg kan få Gavel of Infinite Wisdom. Er det de tekstene som er raskeste vei til exalted eller burde jeg skaffe meg et party og dra på duke farming? Endret 5. juni 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) pft, vael er hardest 6244456[/snapback] hihi, vi sleit noe jævelig med han men, når tankene får teken, så gikk det mye lettere for oss, ekke så lett hvis vi mister halvparten av healers\mages første tankbytte, som skjedde med oss i starten. ebonroc var også litt lei, med warriorsa som måtte ha tauntinga sin inne i riktig tid. etter 3 trys hadde vi hatt han nede på 80%, men da var folk litt leie av å whipe, så vi bestemte oss for at han skulle ned, værste var at det gikk Endret 5. juni 2006 av Sink Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 pft, vael er hardest 6244456[/snapback] Chromaggus med time lapse og incinerate er walkover for hans del når vi møter ham, i hvert fall. Vael-wipes på 1% er jo bare fett Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen som vet dropprosenten til [Viridian Band of the Owl] i DeadMines? Da den endelig droppa var det en bæsjepaladin som vant rollen Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 /flex [swift Orange Raptor] til hunteren min ftw (orc) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 ÅÅÅÅÅ så deilig, på onsdag hadde vi kun tatt firemaw EN gang, idag, tok vi chromaggus 3 whipes totalt (2 igår), vi tok han på 2. try idag, GUUUD så deilig kill, whipe på 80% så flawless kill rett etter, ingen døde <3 det sinnsyke brølet på vt, hadde gåsehud i lang tid etterpå Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvor mye kan jeg få for denne godbiten, tror dere? Noen sier 300-400g, Allakhazam har en median price på 500g - mens AH på serveren vår har en til buy out på 900g ... Jeg er med andre ord ganske usikker, og søker deres råd. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 om den ligger ute på din server, til 900g, så driter du i det allak.. sier Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Ser ut som om WoW har stor innvirking på folk. Se på dette.. Midt inne i en artikkel om at Firefox banker IE7 nevnes Blizzard "Blizzard mener at det likevel ikke bør skremme folk bort fra å bruke deres nettleser. Snarere tvert imot." http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/06/468122.html Endret 6. juni 2006 av Zythius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 :!: Christopher Blizzard, et av styremedlemmene i Mozilla, Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som vet hva den første sangen i den Heist Nax filmen heter? http://heistguild.net/index.htm Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 om den ligger ute på din server, til 900g, så driter du i det allak.. sier 6249617[/snapback] Sant nok, men tror neppe fyren får solgt sin oppskrift til den summen ... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 aner ikke hva den shiten er jeg, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Argh, selvfølgelig, den dagen guildet tok Raggy første gang, er ikke jeg med. Forbannet. Crown of destruction, Spinal reaper, Dragon's blood cape + mage/druid-bukser. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hahahaha, fy faen, dere har fått bedre loot på én kill enn vi har fått siden vi startet. Møkkaspill :/ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ÅÅÅÅÅ så deilig, på onsdag hadde vi kun tatt firemaw EN gang, idag, tok vi chromaggus 3 whipes totalt (2 igår), vi tok han på 2. try idag, GUUUD så deilig kill, whipe på 80% så flawless kill rett etter, ingen døde <3 det sinnsyke brølet på vt, hadde gåsehud i lang tid etterpå 6247761[/snapback] vi tok ham på vårt andre forøk ever. første var bare sjekke colours og wipe. dog med easymode, posion og frost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå