Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvilke deler av Ulduar er det som gir så ekstremt mange bracelets? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Førstedelen hvor du dreper hundrevis av små hjelpesløse dverger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bare kjedelig når du møter en jævla mechano-spider. Også litt småpes å møte de helikopter-jævlene, i alle fall mtp. at jeg foretrekker motorsykkelen Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Førstedelen hvor du dreper hundrevis av små hjelpesløse dverger. Ah, stemmer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bare kjedelig når du møter en jævla mechano-spider. Også litt småpes å møte de helikopter-jævlene, i alle fall mtp. at jeg foretrekker motorsykkelen Motorsykkelen er møkka lett. Var egenhendig årsaken til guildet mitt fikk "100 dverger på 15 sekunder"-achievemenet. Mens de stod og snakka, racet jeg gjennom halve rommet, samlet de opp og blåste dvergene til himmels. "What is he doin-... Oh! Awesome" Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvor mange av disse Lovely Charm trenger man? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bare kjedelig når du møter en jævla mechano-spider. Også litt småpes å møte de helikopter-jævlene, i alle fall mtp. at jeg foretrekker motorsykkelen Motorsykkelen er møkka lett. Var egenhendig årsaken til guildet mitt fikk "100 dverger på 15 sekunder"-achievemenet. Mens de stod og snakka, racet jeg gjennom halve rommet, samlet de opp og blåste dvergene til himmels. "What is he doin-... Oh! Awesome" Enig i at den er lett å bruke, men som sagt. Plutselig er du død også, fordi du stakk rundt og møtte på et par-tre-fire folk du absolutt ikke klarte å ta, evt. at du ikke merka at de var rundt deg før du er dævv. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det kommer ann på hvor ofte du gjør dailies osv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Må man være 80 for å dra til Ulduar? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 du har jo normal versjonene av Halls of Stone og Halls of lightning som er fra 76+ eller no. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja. Noen som har testet strat enda? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det var en god ide ^^ Kan sikkert test det engang i løpet av dagen! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bare kjedelig når du møter en jævla mechano-spider. Også litt småpes å møte de helikopter-jævlene, i alle fall mtp. at jeg foretrekker motorsykkelen Motorsykkelen er møkka lett. Var egenhendig årsaken til guildet mitt fikk "100 dverger på 15 sekunder"-achievemenet. Mens de stod og snakka, racet jeg gjennom halve rommet, samlet de opp og blåste dvergene til himmels. "What is he doin-... Oh! Awesome" Enig i at den er lett å bruke, men som sagt. Plutselig er du død også, fordi du stakk rundt og møtte på et par-tre-fire folk du absolutt ikke klarte å ta, evt. at du ikke merka at de var rundt deg før du er dævv. Med 1.3-1,4k mill HP så skal det mye til før du klarer å daue Lenke til kommentar
Zt Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Da var 'the love fool' tittelen i boks Det hjelper bra med litt kreativ farming. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Stratholme vil nok ikke funke, fordi charms dropper kun av mobs i din level-range. Det vil si at for en lvl 60 vil nok Strat funke, men for 80s har det ingen hensikt. Bruker å soloe Stratholme selv etter mounten, så jeg kan avkrefte dette Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Culling of Stratholme antar jeg de mener. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Lov å spørre hva det er med Feral druids i pvp? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 laggen er tilbake jippi!!!!!!! alle sammen elsker lagg!!!<3<3<3<3 FU Blizzard Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvor finner man dungeon quests? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Samme som alle andre quests - rundt omkring. Ofte i den næreste byen til dungeonen (f.eks Gadgetzan for Zul'Farrak), men det er ingen regel. Endret 8. februar 2010 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå