nagina Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Halftime, her sitter vi jaggu alle å gjeslper Jeg hadde ett problem idag med at jeg ikke klarte å angripe ting. Det skjedde både på Sindragosa, Lich King og i ToGC. Det som skjer er at jeg klarer å targete, men jeg får ikke høyreklikka for å angripe, jeg får ikke bruke mine vanlige skills som Sinister Strike, Shiv ect. Å jeg måtte i grunn bare vente til Killing Spree var av cooldown, som var eneste skillen jeg klarte å få til å funke. Som da gjorde at alt det andre funka også, men midt under kampen (Under phase skifte) så kunne det fucke opp igjen. Forslag? Aldri hatt problemer tidligere. Skjedd med meg også, kan det hende at du fikk små DC og logget på igjen, så begynte dette? Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Halftime, her sitter vi jaggu alle å gjeslper Jeg hadde ett problem idag med at jeg ikke klarte å angripe ting. Det skjedde både på Sindragosa, Lich King og i ToGC. Det som skjer er at jeg klarer å targete, men jeg får ikke høyreklikka for å angripe, jeg får ikke bruke mine vanlige skills som Sinister Strike, Shiv ect. Å jeg måtte i grunn bare vente til Killing Spree var av cooldown, som var eneste skillen jeg klarte å få til å funke. Som da gjorde at alt det andre funka også, men midt under kampen (Under phase skifte) så kunne det fucke opp igjen. Forslag? Aldri hatt problemer tidligere. skjedde med meg på lord marrowgar 25 man og. bruker du forresten macroer? som for eksempel #showtooltip /startattack /cast sinister strike bruker den her som en fury warrior #showtooltip /startattack /cast Heroic strike kan kanskje være det som er problemet? Endret 8. februar 2010 av prez Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 58-60 i Outland tar jo 1 time Tenkt om han var Warrior da. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, sant ^^ Men 58 er liksom første høydepunkt etter 40 og mount, selv om det er 20 nå. Jeg kan ikke fordra 50-58 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke jeg heller, har 2 stk som jeg bare ikke orker å lvle opp til 58 snakk om 2 levler Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 tru om det er bug... var på ulduar10 med nydinga shaman (80) med masse eller full heirloom gear, tok chopper og sto der med 50k HP ;P haha, andre dude med chopper hadde 1.3k mill ;P Heirloom items regnes som ilvl 1 der? =) Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 tru om det er bug... var på ulduar10 med nydinga shaman (80) med masse eller full heirloom gear, tok chopper og sto der med 50k HP ;P haha, andre dude med chopper hadde 1.3k mill ;P Heirloom items regnes som ilvl 1 der? =) ja tror det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Gjør nok det da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Skikkelig ålreit at folk stiller seg i veien når man prøver å skyte opp de helvetes rakettene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Derfor gjør man det på folketomme plasser, eller på uvanlige tider på døgnet. Ganske lett achievement egentlig. Bare bandt de til en tast og trykka frenetisk på den og venstre museknapp og vips voila, achievement. ^^ Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Husker jeg gjorde det samme med priesten min der, hadde en 3-4 heirloom items, blei oneshotta av AoE'en til FL Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg stod alene helt til en idiot kom å stilte seg med den store elefanten sin. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ulduar funker visstnok også bra. Indeed. Har sanka rundt 200 tokens allerede, bare ved første fasen i Ulduar. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Funker det på Stratholme også? kan sikkert stå afk å få slike om det funker ;P Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Funker det på Stratholme også? kan sikkert stå afk å få slike om det funker ;P hmm må prøve det når jeg kommer heim Endret 8. februar 2010 av prez Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Klokken 00:01 på søndags morgen, begynte jeg å farme kjærlighetsgreiene. 03:05 hadde jeg 40 tokens som jeg brukte på petten, som var det siste jeg manglet i achievement-seksjonen. Nå er det bare å håpe på mount, pet og både rosa og maska dropper i lommene mine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Yeah, var i Ulduar i natt i et par timer med et par venninner. Stoppa to ganger for å dra tilbake til IF for å trade inn bracelets for tokens Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 bruker du forresten macroer? som for eksempel #showtooltip /startattack /cast sinister strike bruker den her som en fury warrior #showtooltip /startattack /cast Heroic strike kan kanskje være det som er problemet? Testa med macro, men hadde ikke noe å si (Jeg testa ikke med /cast macro, så kan se om det kanskje hjelper. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Klokken 00:01 på søndags morgen, begynte jeg å farme kjærlighetsgreiene. 03:05 hadde jeg 40 tokens som jeg brukte på petten, som var det siste jeg manglet i achievement-seksjonen. Nå er det bare å håpe på mount, pet og både rosa og maska dropper i lommene mine. Hadde pause i jula, og oppdager nå at det er de eneste av World events jeg mangler for Violet Drake ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Violet Drake fikk jeg et par dager inn i Brewfest. Jeg håper bare på den rosa raketten blir min jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå