Selvin Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vet det, men ville spare det litt, tok ikke lang tid fra 58 til 60 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 58-60 i Outland tar jo 1 time Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hah. Ikke skryt på deg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jajaja, samma søren det vel! Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 HAHA noen som har merket hvor lett det er å farme Lovely Charm`s? Det er et daily i icecrown som heter "static shock troops: the bombardment" som gir deg et fly der du bare nuker alt som er i the bombardment disse gir deg også Lovely Charms så du får flere stacks pr run uten problem, etter 8 runder så er det en debuff du må vente en time på men alt du trenger å gjøre er å daue så er den borte og du kan fortsette Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ikke dumt! Den tror jeg jeg skal prøve for å mekke noen av dem! Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ulduar funker visstnok også bra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Prat 3.0 Går det an å få nickene i samme farge som kanalene de snakker i? jeg vil at quild-folkene skal ha grønt navn og grønn tekst, men de har bare grønn tekst nå og gråe navn Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Prøv Chatmod, ganske fin addon. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Får teste den, for denne prat funker ikke bra nok. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Yay, Putricide 25 down! Hadde vel bare ca. ti 1% wipes. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er vel heller det alle med respekt for seg selv ikke har en iPhone. Stakkars. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Prøv Chatmod, ganske fin addon. Hvor får jeg modifisert den? Den kommer ikke opp under interface-addons.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er vel heller det alle med respekt for seg selv ikke har en iPhone. Stakkars. +1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 alle folk med respekt for seg selv har selvsagt Iphone;) Dette må være det dummeste utsagnet jeg har lest hittil i tråden. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Halftime, her sitter vi jaggu alle å gjeslper Jeg hadde ett problem idag med at jeg ikke klarte å angripe ting. Det skjedde både på Sindragosa, Lich King og i ToGC. Det som skjer er at jeg klarer å targete, men jeg får ikke høyreklikka for å angripe, jeg får ikke bruke mine vanlige skills som Sinister Strike, Shiv ect. Å jeg måtte i grunn bare vente til Killing Spree var av cooldown, som var eneste skillen jeg klarte å få til å funke. Som da gjorde at alt det andre funka også, men midt under kampen (Under phase skifte) så kunne det fucke opp igjen. Forslag? Aldri hatt problemer tidligere. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Halve raidet ble disconnecta midt i ett Rotface encounter og kom seg aldri på igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvor mange lovely charms trenger jeg for å fikse nok tokens til å skaffe meg alt mulig for achievements? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Regn ut selv - http://www.wowhead.com/?guide=love-is-in-the-air Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 HAHA noen som har merket hvor lett det er å farme Lovely Charm`s?Det er et daily i icecrown som heter "static shock troops: the bombardment" som gir deg et fly der du bare nuker alt som er i the bombardment disse gir deg også Lovely Charms så du får flere stacks pr run uten problem, etter 8 runder så er det en debuff du må vente en time på men alt du trenger å gjøre er å daue så er den borte og du kan fortsette Jeg har nå, 3 fulle 22slots-bager med Lovely charm bracelet O_O And more to come Kan jo pokker meg selge dem. Gjerne for 15g/stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå