Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sorry, men må bare spørre! er det virkelig sånn at det er vannskeligere å spille med warrior en med andre classer?

Warrior under leveling = slå til mobben dør eller du dør. Mulig det har blitt gjort litt bedre nå men.

Lenke til kommentar

Syntes ICC har møtt mine forventninger. Eneste jeg ikke liker er at det er en sammensatt greie. Raids kommer seg kanskje gjennom 2-3 bosser før folk begynner å hoppe av og da er det ikke lett å fortsette den samme uken. Neste uke er det akkurat samme greia. Nå er det mest PUGs jeg tenker på og ikke guild raids. Men det burde være et alternativ som feks naxx der man kan velge hvilken del man vil ta.

En annen ting er det med server feil som gjør at vi må stå i timesvis for å prøve å sone inn til icc siden serveren ikke kan loaded flere instances..

Så for de som står utenfor ICC og venter på at serveren skal oppdatere seg, så kan dere utfordre meg på min lille rosa fighter http://zoomzoooom.mybrute.com

Ellers så er jeg fornøyd med icc og alt som har kommet med det. Mye lettere nå å få armor til alts, bedre ammo til hunters, nytt våpenquest for de som ikke alltid er heldige med rolls eller har alt for mye penger og kjøper seg en hilt :p

Lenke til kommentar
Syntes ICC har møtt mine forventninger. Eneste jeg ikke liker er at det er en sammensatt greie. Raids kommer seg kanskje gjennom 2-3 bosser før folk begynner å hoppe av og da er det ikke lett å fortsette den samme uken. Neste uke er det akkurat samme greia. Nå er det mest PUGs jeg tenker på og ikke guild raids. Men det burde være et alternativ som feks naxx der man kan velge hvilken del man vil ta.

En annen ting er det med server feil som gjør at vi må stå i timesvis for å prøve å sone inn til icc siden serveren ikke kan loaded flere instances..

Så for de som står utenfor ICC og venter på at serveren skal oppdatere seg, så kan dere utfordre meg på min lille rosa fighter http://zoomzoooom.mybrute.com

Ellers så er jeg fornøyd med icc og alt som har kommet med det. Mye lettere nå å få armor til alts, bedre ammo til hunters, nytt våpenquest for de som ikke alltid er heldige med rolls eller har alt for mye penger og kjøper seg en hilt :p

Seriøst? Vil du at blizzard skal gjøre instancene lettere å bedre for PuGs enn de allerede er? :wallbash:

Lenke til kommentar

Okei, så her er greien. Vi er en ok guild som raider stort sett hver kveld. Og vi har hatt relativt god progress (ingen hardmodes doh)før men i icc så har vi støtt på et problem med Rotface. Festergut er lek, men Rotface får vi ikke under 15%. Har prøvd utallige kvelder. Nå som alle wingsene er åpen ville det vært lurt av oss å gå for en av de andre bossene først? F.eks Dreamwalker eller blood council. Vet ikke hvordan vanskelighetsgraden på dem er. Har raid 19.30 i dag og tenkte jeg skulle prøve dem. (er raid leader).

Lenke til kommentar

Rotface er bra test for å finne noobs, DPS som har bare spilt dps class gjennom sin wow tid dummer seg ut først, som oftest...

De klarer fan ikke tenke på noe annet enn DPS og dps-meter... I såfall må de ha enn del forsøk for å lære seg å flytte rævva si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...