Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

For selv om gear ikke har sååå mye å si så gjør du vesentlig mer skade i 245 gear en du gjør i 175 grønt, uansett hvor mye skills du har (så sant du ikke dør da)
Sorry, men det er feil. Jeg har utallige eksempler på folk med 245-gear som rett og slett sliter med å passere 2k DPS.

 

Death Knighten min, før hun ble level 80, lå på akkurat det, rundt 2k DPS, om ikke mer.

 

også kan jo man spøøre hva DK'en din ligger på med 245 gear da;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Paragon 25-Man Lich King Normal Mode World First Kill...

 

 

var ikke noe interessant nu lenger, tipper ensidia hadde tatt han for lengst hvis denne buggen ikke var der ;)

Ensidia ville tatt den, Bug eller ei. Det værste er jo at GM sitter jo å ser på. De kunne lett informert Ensidia om denne buggen hvis de ville, men de ventet til kill, så ban. De kunne også Hotfixa det(som det ble gjort på f.eks Illidan World first tries) imellom tries. Men de gjorde ingenting. De satt bare å så på. Vel vitende om at det var en bug der. JEg skal ikke si om Ensidia gjorde det med vilje eller ei, men Blizzard dreit seg ut, rett å slett.

 

Ja, jeg ser på det som om Ensidia fikk world first. De spilte slik de alltid gjør (og som mange andre high-end rogues gjør), og tilfeldigvis fikk det encounteren til å bugge. De hadde aldri sett encounteren før. så de kunne ikke bite at det som skjedde var en bug, og ikke noe som skulle skje uansett. Og det hjalp dem ikke veldig mye heller, da det bare gjorde utslag på en enkel phase av kampen.

 

Blizzard var bare duster som banna de.

Lenke til kommentar
Haha, jeg har utrolig valgproblemer. Levle en warrior til å tanke med eller bruke druiden min som tank? Bleh, jeg liker ikke å måtte velge.

 

En av kompisene mine har en druid han har tanka med leenge, så plutselig bestemte han seg for å levle en pala som tank.

Tror ikke han har tanka med druiden siden han dinga 80 med paladinen. Er visst noe helt annet å tanke med skjold og diverse i følge han :p

 

Har selv opplevde i low lvls er det MYE enklere å tanke med warrior enn druid, fordi druid gjør så lite skade i forhold.

Lenke til kommentar

På 80 kan man vel in essence tanke med to knapper med både paladin og druid. :) Selv foretrekker jeg palatanking sans macros.

 

Edit: Skal nevnes at paladin er den klassen som er best på både å ta skade og høy TPS for tiden, selv etter den lille stamina-nerfen her om dagen, kan jo være noe å tenke på om man er ute etter å min/maxe for now. In the long run vil nok ting gjevne seg ut tror jeg.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Druide-tanker har fordelen med at de bruker så og si samme utstyr til Feral DPS og Feral Tanking.

Warriors, derimot, må skaffe spesialutstyr.

 

Jeg har både Paladin, Death Knight og Druid på level 80, med tankgear. Jeg foretrekker å tanke med paladin, av den enkle grunn at det er flere knapper å trykke på. Det er også derfor jeg foretrekker Feral DPS, da det er flere knapper å trykke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...