Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merker det jo tilogmed på måten personen skriver på, hvordan han oppfører seg. Alle noobs har en slags standard når det gjelder slike ting.

 

Ye

 

Ja man kjenner/merker/føler om personen er pro eller noob når de spør om invite, noen som har denne? ;P

Im up for voa10 - rogue

 

pro or nub?!!?!

 

Nub, fordi du har 4.9k GS!!!!! me know!! :)

Lenke til kommentar
Ja, men spørsmålet står: Hvordan vet dere dette før dere begynner. Er dere synske?

Jeg hadde heller valgt en som jeg kjenner, som jeg vet kan å spille enn en med 5.5k GS. Ja. Hvis jeg ikke hadde vist hvem noen av de var, så hadde nok valget vært enkelt.

 

Så slutt å lat som du er en forkjemper for dei med lav GS?

 

-Du prøver å finne noken du kjenner til en spot.

-Finner ingen, gå for pugs.

-2 stk dukker opp, begge mages, eine med 5.4k GS, andre med 3.7k GS.

-Og du står her og forteller meg at du hadde tatt han med minst GS, pga av noke synske ferdigheter om at han med minst GS kom til å overleve lengst? Kan jo like godt vere rein manko på heals også? Lagspike, dc, overaggro (noke som er noobish ja, men han med 3.9k gs klarer vel neppe det anyway).

Lenke til kommentar
Paragon 25-Man Lich King Normal Mode World First Kill...

 

 

var ikke noe interessant nu lenger, tipper ensidia hadde tatt han for lengst hvis denne buggen ikke var der ;)

Ensidia ville tatt den, Bug eller ei. Det værste er jo at GM sitter jo å ser på. De kunne lett informert Ensidia om denne buggen hvis de ville, men de ventet til kill, så ban. De kunne også Hotfixa det(som det ble gjort på f.eks Illidan World first tries) imellom tries. Men de gjorde ingenting. De satt bare å så på. Vel vitende om at det var en bug der. JEg skal ikke si om Ensidia gjorde det med vilje eller ei, men Blizzard dreit seg ut, rett å slett.

Lenke til kommentar
Ja, men spørsmålet står: Hvordan vet dere dette før dere begynner. Er dere synske?

Jeg hadde heller valgt en som jeg kjenner, som jeg vet kan å spille enn en med 5.5k GS. Ja. Hvis jeg ikke hadde vist hvem noen av de var, så hadde nok valget vært enkelt.

 

Så slutt å lat som du er en forkjemper for dei med lav GS?

 

-Du prøver å finne noken du kjenner til en spot.

-Finner ingen, gå for pugs.

-2 stk dukker opp, begge mages, eine med 5.4k GS, andre med 3.7k GS.

-Og du står her og forteller meg at du hadde tatt han med minst GS, pga av noke synske ferdigheter om at han med minst GS kom til å overleve lengst? Kan jo like godt vere rein manko på heals også? Lagspike, dc, overaggro (noke som er noobish ja, men han med 3.9k gs klarer vel neppe det anyway).

Jeg vill selfølgelig valgt han med 5.4k Gs. Men han på 3.7k GS kan være bedre. Er jeg synsk også nå.

Lenke til kommentar

Sjølsagt kan han på 3.7k GS vere bedre, men med tanke den faktisk ganske store forskjellen i gear, skal det endel til, så sant ikkje den bedre geara faktisk dør. Og det trenger faktisk ikkje å vere han sin feil heller.

 

Det eg prøver å få fram her er at en kan ikkje argumentere for noke sånt før raidet er begynt, og du ikkje kjenner til noken av dei.

 

Og er du enig i det argumentet (noke eg vil sjå på som sansynlig), så må du også vere enig i at du tar som oftast med dei med godt gear, framfor folk med dårligare gear.

Eksempelvis: Eine har 5300GS, andre har 4800GS, og du har kun plass til en. Du kjenner ingen av dei, og dei virker like oppegåande begge to, alt er gemma og enchanta likt, så ka gjer du?

 

Skjønner du no kor eg vil hen?

 

OT: Hadde wipefest på Sindragosa i går..Plankekøyring til 35%, og då blir det kun tull med stacks og nuking av tombs =|

Lenke til kommentar
var ikke noe interessant nu lenger, tipper ensidia hadde tatt han for lengst hvis denne buggen ikke var der ;)

Ensidia ville tatt den, Bug eller ei. Det værste er jo at GM sitter jo å ser på. De kunne lett informert Ensidia om denne buggen hvis de ville, men de ventet til kill, så ban. De kunne også Hotfixa det(som det ble gjort på f.eks Illidan World first tries) imellom tries. Men de gjorde ingenting. De satt bare å så på. Vel vitende om at det var en bug der. JEg skal ikke si om Ensidia gjorde det med vilje eller ei, men Blizzard dreit seg ut, rett å slett.

 

Tviler på at Blizzard viste noe mer enn Ensidia når det kom til hva som bugga encounteren. Og Ensidia kunne enkelt stoppa etter ett wipe, og sendt en ticket som sikkert hadde komt gjennom med en gang. De hotfixa problemet og relativt fort etter at de fikk vete det, så de kunne gjort dette vist noen hadde rapportert buggen raskere.

 

Men det er nesten umulig å vite hvem sin side du skal stå på. Masse spekulasjoner ute og går. De har posta combat loggen for Lich King der hele 7 minutt er borte, og at ingen har frapsa fighten i det hele tatt er merkelig.

 

For å si det sånn. Vist de vet at de ikke gjorde noe galt, og kan vise at de ikke viste hva som lagde buggen, er det vell ikke noe problem i å poste hele combat loggen, og alle reports de har gjort. + en film av killen. Ingen end guilder tar ned slike bosser uten at noen i raidet frapser.

 

 

Kan legge til noe som ikke er sikkert at er sant, men er skrevet på mmo-champion fra en som sier han er fra ensidia. Kan godt bare vere en troll, men vi vet jo så lite uansett.

http://www.mmo-champion.com/general-discus...dent-explained/

 

"During the LK fight we noticed something was different then the other 3 tries. No we did not power level engineering for the fight, we first noticed something was wrong right then and there. I was too focused on my role to notice what was happening, in retrospect, it happened so fast, I simply heard two or three people saying in vent "Whoa, did you see that?" followed by our raid leader stating "Whatever you did just now, do it again next phase." This happened in fraps as well as in two or three raid warnings. This is why the fraps will never be released unless some serious editing and music background is added, one member stated we should just voice over again and reenact the whole fight without the mentioning of this glitch and edit the raid warning frame by frame. He was told not to worry about it. Let me assure you this mentality is only present in the corrupt few found in most large and elite organizations."

Lenke til kommentar
Er det første raidencounter der alt står og faller på healers btw?

 

Mange healers gikk doke med btw? Hørt rykter om at folk tar med 4 healers for å få dragen fortare opp.

 

Hadde 12k hps, så var godt fornøgd sjøl. Restodruid i litt vel mykje dpsgear, og en liten skvett +hit ^^

Kjørte med 3 healers. Man må ha nok DPS til å kverke alle adds også. Men vi skal ta achievementen neste uke ellerno, og da blir det 3 healere og en DPS som går inn i portalen, eller noe lignende.
Lenke til kommentar
Sjølsagt kan han på 3.7k GS vere bedre, men med tanke den faktisk ganske store forskjellen i gear, skal det endel til, så sant ikkje den bedre geara faktisk dør. Og det trenger faktisk ikkje å vere han sin feil heller.

 

Det eg prøver å få fram her er at en kan ikkje argumentere for noke sånt før raidet er begynt, og du ikkje kjenner til noken av dei.

 

Og er du enig i det argumentet (noke eg vil sjå på som sansynlig), så må du også vere enig i at du tar som oftast med dei med godt gear, framfor folk med dårligare gear.

Eksempelvis: Eine har 5300GS, andre har 4800GS, og du har kun plass til en. Du kjenner ingen av dei, og dei virker like oppegåande begge to, alt er gemma og enchanta likt, så ka gjer du?

 

Skjønner du no kor eg vil hen?

 

OT: Hadde wipefest på Sindragosa i går..Plankekøyring til 35%, og då blir det kun tull med stacks og nuking av tombs =|

Prøver du å framstille meg som dum elns? selvklart vet jeg hva du mener og hvor du vil hen. Jeg har allerede svart på det spørsmålet.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Det viktigste med gearscore er å luke ut de som er alt for dårlig geara.

 

Om de jeg skal invite har 4800 eller 5100 gir jeg F i. kommer derimot noen med 2100 og lignende og skal være med i Hardmode/ICC, så jeg er veldig glad for at jeg har gearscore, så slipper jeg å løpe til dem å inspecte.

 

For selv om gear ikke har sååå mye å si så gjør du vesentlig mer skade i 245 gear en du gjør i 175 grønt, uansett hvor mye skills du har (så sant du ikke dør da)

Lenke til kommentar
For selv om gear ikke har sååå mye å si så gjør du vesentlig mer skade i 245 gear en du gjør i 175 grønt, uansett hvor mye skills du har (så sant du ikke dør da)
Sorry, men det er feil. Jeg har utallige eksempler på folk med 245-gear som rett og slett sliter med å passere 2k DPS.

 

Death Knighten min, før hun ble level 80, lå på akkurat det, rundt 2k DPS, om ikke mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...