Dernel Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gearet ditt sier jo ingenting. Du trenger jo ikke akkurat skills for å få tak i gear nå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva er det som avgjør skill da? Gear? Gemming? Enchanting? Achivement? NEI! Det eneste som avgjør skill er å spille med noen. Både GS, Gear, Achivements kan hjelpe deg med å forstå om man har skill, men svaret får du først når du spiller med vedkommende. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, nettopp. Har da møtt flere folk med gearscore over 5200 som gjør mindre dps og failer på ting man ikke skal faile på i raids enn folk med 4000 i gearscore. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Men hvis du ikke kjenner alle folk på servren så er GS, Achivement greit å ha. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det sier kanskje litt, men ikke mye. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva er det som avgjør skill da? Gear? Gemming? Enchanting? Achivement? NEI! Det eneste som avgjør skill er å spille med noen. Både GS, Gear, Achivements kan hjelpe deg med å forstå om man har skill, men svaret får du først når du spiller med vedkommende. Digg å se at 5.2k Gscora folk failer på ny bossen i VOA, mens en shadowpriest med 3900GS overlever lengst av alle. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, der har du det. Gearscore og achievement sier så minimalt om en spiller faktisk vet hvordan man spiller og hvordan man ikke spiller. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En som har dårlig GS kan fortsatt være en alt, og ha peiling på hva han driver med. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, men jeg lurer fortsatt på hvordan dere avgjør skill før dere begynner. Ikke si at dere ville valgt en med 3.9k gs over en med 5.4k gs. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, men jeg lurer fortsatt på hvordan dere avgjør skill før dere begynner. Ikke si at dere ville valgt en med 3.9k gs over en med 5.4k gs. Hvis han dør tidligere i fighten en han med 3.9k, så er det jo strengt talt bedre med han på 3.9k. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, men spørsmålet står: Hvordan vet dere dette før dere begynner. Er dere synske? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ser for det meste på guilds. Har en viss oversikt over hvilke guilds som har spillere med ok skill. Og hvis jeg har valget mellom en fyr med 4k gearscore med perfekt gemming, i en okay guild mot en 5.5k med håpløse gems og 0 enchants så velger jeg han med 4k. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Serveren min har ikke Gearscore. Så vi tar alt vi kommer over (skulle det være ledige plasser). Dårlige folk, uansett gear, sparker vi. Har de dårlig gear (gems, enchants, etc), blir de sparket/ikke invitert. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, men spørsmålet står: Hvordan vet dere dette før dere begynner. Er dere synske? Jeg hadde heller valgt en som jeg kjenner, som jeg vet kan å spille enn en med 5.5k GS. Ja. Hvis jeg ikke hadde vist hvem noen av de var, så hadde nok valget vært enkelt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvordan kommer man seg til questene i Wyrmrest Temple (Dragonblight)? Jeg har ikke flying mount, ser ingen trapp opp? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvordan kommer man seg til questene i Wyrmrest Temple (Dragonblight)? Jeg har ikke flying mount, ser ingen trapp opp? Snakk med ei eller var det en drage der utenfor temple, så vil dragen fly deg opp Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen flere som sliter med at de ikke ser boss graphics i ICC 5/10/25 man? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, men spørsmålet står: Hvordan vet dere dette før dere begynner. Er dere synske? Bruker litt sunn fornuft, slik man har brukt de 4,5 årene WoW har eksistert uten en addon som heter GearScore. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja man kjenner/merker/føler om personen er pro eller noob når de spør om invite, noen som har denne? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå