Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste grunnen til at vi ser at guilds som har god progress exploite, er at de er først ute, og dermed får en beta-boss som blizzard må hotfixe til helsike og forbi.

 

Tror ikke det er så enkelt. På Silvermoon ble f.eks. Inner Sanctum (EU Nefarian first) tatt i å exploite battlegrounds sammen med det ledende guildet på hordesiden (Praetorians). Dette gjorde de kun for å øke i PvP rank.

 

Jeg tror mere at det er viljen til å være best som noen ganger overstiger evnen til å holde seg fra å jukse. Jeg sier ikke at leetguilds er kroniske juksere, men at enkelte av dem utnytter sjansen når den byr seg.

 

 

Edit: beskylder heller ikke Ensidia for noe, bare så det er sagt.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Siden folk har kommentert hva ensidia har gjort et par gonger, viser jo at de bryr seg litt. For meg virker det ulogisk at et slikt guild skal jukse, etter vi har sett hva som skjer med guild som jukser. Synes også at det kommer frem at de ikke går under "blatant cheating"(Men vi vet jo ingenting 100% enda). Vi har også fått dokumentert opp til flere ganger at folk i så bra guild har et liv utenom wow, så det er liten vits å komme med no life kommentarer. Det er også rart at så mange kan forsvare å sitte og spille wow i stedet for andre aktiviteter som feks tv titting, men når man konkurrerer på høyeste nivå i wow(som man dra andre paralleller til) så er det galt. Selv om ikke du synes det er noe for deg, gjør det jo ikke feil.

 

Jeg følger ikke noe særlig med på world first, men det er overraskende hvor mye hat og hvor lite respekt folk viser, kanskje fordi det ikke passer deres spillestil, eller misunnelse? Det reagerer jeg på.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Respekt når guilden har brukt exploits tidligere? Sist var vel Algalon world first, Curse of Weakness stacking som gjorde at Kungen ble slått for 6-7k mindre enn alle andre.. jaja, fint det!

 

EDIT: Ja, stemmer. Var jo litt tvilsom bruk av diverse abilities på Anubhard og mimiron også.

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Hvorfor er folk så opphengt i hva en gruppe sponsa WoW-spillere gjør? Det er langt kulere å få til en kill selv, ikke?

 

Om Ensidia blir bannet og slutter, påvirker det meg 0%. Om andre topp-guilds blir bannet og slutter, påvirker det meg fortsatt 0%.

 

For guilden min, er egentlig alt jeg bryr meg om.

 

Vi har skjønt at du ikke bryr deg, men det må da være lov å diskutere rundt saken?

Synes dette var en veldig interessant sak å diskutere i motsetning til mye annet man diskuterer her på forumet.

Lenke til kommentar
Respekt når guilden har brukt exploits tidligere? Sist var vel Algalon world first, Curse of Weakness stacking som gjorde at Kungen ble slått for 6-7k mindre enn alle andre.. jaja, fint det!

 

EDIT: Ja, stemmer. Var jo litt tvilsom bruk av diverse abilities på Anubhard og mimiron også.

Var vel en et par sider før her som nevnte at det faktisk kanskje var litt mer enn bare tilfeldig at saronite bombs ble kasta der de ble etc :p

Lenke til kommentar
EDIT : flere en meg som syntes at den nye voa bossen var liit for lett ?

Det er meninga voa skal kunne gjøres i pvp gear av masse random spillere. Så nei, den er ikke for lett etter intensjonene til Blizzard.

 

Har vært borte idag, så har ikke fått med meg alt om Ensidia. Men å banne noen fordi noen usle rogues brukte sin normale rotation er ganske idiotisk. Om killen er valid eller ikke er en helt annen diskusjon, og jeg synes kanskje de burde fått tilbake sine forsøk å prøvd på nytt, men å banne dem fordi andre high-end guilds klager blir litt for enkelt for å komme seg unna presset fra andre spillere.

 

Si at Mutilate hadde bugga å tatt 10 ganger mer skade. Er det da juks å bruke det da? Blir litt teit grunnlag, om det ikke ligger andre ting i bunnen av det selvfølgelig. Nå skjønner jo fleste at både Ensidia og Blizzard er forsiktig med å poppe ut detaljer, så er mulig det er noe vi ikke veit.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Det er masse nettsider med boss strategies der ute. Les litt opp om instancen før du går inn i gruppa. Ha sida oppe så du kan sjekke strategi for bossene etterhvert som dere kommer til dem.

 

www.bosskillers.com f.eks.

Kjekt å ha den oppe når jeg var med i Naxx og ikke kunne alle encounterne 100% :)

Der står det gjerne steg for steg og fase etter fase hva alle burde gjøre og hva dps eller tanks eller healers bør gjøre og hvor de bør stå osv.

 

Så slipper du være den eneste som sier "Nooooooo" når raidleader spør om alle kan encounteren.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det er meninga voa skal kunne gjøres i pvp gear av masse random spillere. Så nei, den er ikke for lett etter intensjonene til Blizzard.

 

Har vært borte idag, så har ikke fått med meg alt om Ensidia. Men å banne noen fordi noen usle rogues brukte sin normale rotation er ganske idiotisk. Om killen er valid eller ikke er en helt annen diskusjon, og jeg synes kanskje de burde fått tilbake sine forsøk å prøvd på nytt, men å banne dem fordi andre high-end guilds klager blir litt for enkelt for å komme seg unna presset fra andre spillere.

 

Si at Mutilate hadde bugga å tatt 10 ganger mer skade. Er det da juks å bruke det da? Blir litt teit grunnlag, om det ikke ligger andre ting i bunnen av det selvfølgelig. Nå skjønner jo fleste at både Ensidia og Blizzard er forsiktig med å poppe ut detaljer, så er mulig det er noe vi ikke veit.

 

Selv om det ikke kommer på tale å bli med i voa uten 5200 Gearscore, og NÅDE deg om du har pvpdeler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...