chokke Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvor lang tid tar det til man blir AFK--->logget ut--->disconnected? 6235322[/snapback] tror det er 5--->15--->30 Men er ikke sikker Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tror mer på 5-10-15, eller 5-15-15. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har raggy kun med gear å gjøre ? Han gikk ned fortere en noen annen boss i mc om jeg trudde han var en syk elite og skalv som et aspetre. Så var han en trachmob som døde 1% hvert sek. Føltes det vel ut som men det tok vel sikkert fler min Han var iallefall dårlig og jeg glemte firegear pga jeg måtte hjelpe til med en summon og kom til raggy 1 sek før han steg opp av lavaen. ------------------------------- Denne gangen fikk jeg på meg firegear og sjekk livet til gruppa og MT 6233304[/snapback] det som skremtem eg mest var mangel på Deep Wounds, corruption og searpent sting 6233623[/snapback] Nå er vel Rag immune mot bleed effects og poison, så Deep Wounds og Serpent Sting kan du ikke akkurat forvente 6234001[/snapback] nei? mener at han har 16 debuffs når vi tar han 6234013[/snapback] Går da an å ha 16 debuffs uten bleeding effects og poison? =) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tenkte bare jeg skulle si at jeg akkurat har spilt en time sammen med læreren min xD Hoho, kjempemorro =) Han har spilt på Frostwhisper, men i dag laget han seg en lock på alliance på Sylvanas Morro! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har raggy kun med gear å gjøre ? Han gikk ned fortere en noen annen boss i mc om jeg trudde han var en syk elite og skalv som et aspetre. Så var han en trachmob som døde 1% hvert sek. Føltes det vel ut som men det tok vel sikkert fler min Han var iallefall dårlig og jeg glemte firegear pga jeg måtte hjelpe til med en summon og kom til raggy 1 sek før han steg opp av lavaen. ------------------------------- Denne gangen fikk jeg på meg firegear og sjekk livet til gruppa og MT 6233304[/snapback] det som skremtem eg mest var mangel på Deep Wounds, corruption og searpent sting 6233623[/snapback] Nå er vel Rag immune mot bleed effects og poison, så Deep Wounds og Serpent Sting kan du ikke akkurat forvente 6234001[/snapback] nei? mener at han har 16 debuffs når vi tar han 6234013[/snapback] Går da an å ha 16 debuffs uten bleeding effects og poison? =) 6238407[/snapback] vi har som regel 4-5-6 warlocks . Som er 6 corruption, 6 curses = 12 debuffs o g i tilleg sunder armiour. 13. Sw : P som er sikkert 3 til :> Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Har tenkt på å spille litt igjen, men jeg trenger et guild. Spilte endel for en stund siden, har en lvl 60 - tauren-shaman-meeleee/combat spells, ikke fokusert på healing, men den funker jo ok som healer + noen andre som er litt her og der i lvls. Er på stormscale. Når det gjelder ferdighetsnivået mitt er jeg vel på det jevne, ikke noe hardcore spiller mao. Har aldri vært i de virkelig STORE instancene. Shamanen min er for det meste blå når det kommer til items. Ikke har jeg epic heller. Om noen trenger meg, send meg en pm. Endret 4. juni 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvor finner jeg slike tilleggsgreier til gatherer, som gjør at jeg får opp på kartet, de fleste blomster som finnes? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvor finner jeg slike tilleggsgreier til gatherer, som gjør at jeg får opp på kartet, de fleste blomster som finnes? 6239991[/snapback] Går det an å vise blomster på det største kartet? Isåfall, så vil jeg vite om den. ^^ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Nå har jeg bare 227g igjen til epix mount . Litt kjipt at vi har wiperun i BWL i kveld, så går alle pengene bort Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Seså, +30 dmg på Bloodcaller, og +20 shadowdmg på Felcloth gloves. +423dmg tilsammen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ser man det, ser man det. Warlocken begynner jo å bli riktig koselig nå, Psilo. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 denne "The scourge invasion", er det bare enkelt områder, eller vil f.eks Ironforge blitt invadert av hærer med udøde? det hadde vært fett Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 denne "The scourge invasion", er det bare enkelt områder, eller vil f.eks Ironforge blitt invadert av hærer med udøde? det hadde vært fett 6241309[/snapback] Udøde? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Undeads kanskje? liker ikke å blande engelsk og norsk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Argh, Raggy på 11% nå. Prøve på nytt i morgen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ragnaros nede. YEEHAW! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Sett slikt. Vi dengte også Ragnaros for første gang idag. Etter en haug med wipes på sons for mange dager siden, så tok vi han på første idag med 8 døde. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Sett slikt. Vi dengte også Ragnaros for første gang idag. Etter en haug med wipes på sons for mange dager siden, så tok vi han på første idag med 8 døde. 6243633[/snapback] Yay! Gratulerer gratulerer, har venta lenge på at dere skulle komme dere videre! Velkommen til bwl the dragonfell tribe Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Takk! Vi er som kjent ikke en "hardcore guild" som gjerne Harlequins og Ravenous er. Ikke i like stor grad iallefall, og derfor har vi ikke den samme gjengen med på raids så ofte. Det blir derfor vanskeligere å få samspill, men det går fremover, og vi har det koselig mens vi gjør det. Dere holder vel fortsatt på med C'Thun? Twin emps er på farm nå eller? Prøvde oss på førstebossen i AQ40 og. Han virka ikke så veldig vanskelig, men folk måtte dra, så det ble bare ett forsøk. Tror BWL blir neste tingert, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå