Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har raggy kun med gear å gjøre ?

Han gikk ned fortere en noen annen boss i mc om jeg trudde han var en syk elite og skalv som et aspetre.

Så var han en trachmob som døde 1% hvert sek.

Føltes det vel ut som men det tok vel sikkert fler min

Han var iallefall dårlig og jeg glemte firegear pga jeg måtte hjelpe til med en summon og kom til raggy 1 sek før han steg opp av lavaen.

 

-------------------------------

Denne gangen fikk jeg på meg firegear og sjekk livet til gruppa og MT

:thumbdown:

6233304[/snapback]

det som skremtem eg mest var mangel på Deep Wounds, corruption og searpent sting

6233623[/snapback]

Nå er vel Rag immune mot bleed effects og poison, så Deep Wounds og Serpent Sting kan du ikke akkurat forvente ;)

6234001[/snapback]

nei? mener at han har 16 debuffs når vi tar han :wee:

6234013[/snapback]

Går da an å ha 16 debuffs uten bleeding effects og poison? =)

Lenke til kommentar
Har raggy kun med gear å gjøre ?

Han gikk ned fortere en noen annen boss i mc om jeg trudde han var en syk elite og skalv som et aspetre.

Så var han en trachmob som døde 1% hvert sek.

Føltes det vel ut som men det tok vel sikkert fler min

Han var iallefall dårlig og jeg glemte firegear pga jeg måtte hjelpe til med en summon og kom til raggy 1 sek før han steg opp av lavaen.

 

-------------------------------

Denne gangen fikk jeg på meg firegear og sjekk livet til gruppa og MT

:thumbdown:

6233304[/snapback]

det som skremtem eg mest var mangel på Deep Wounds, corruption og searpent sting

6233623[/snapback]

Nå er vel Rag immune mot bleed effects og poison, så Deep Wounds og Serpent Sting kan du ikke akkurat forvente ;)

6234001[/snapback]

nei? mener at han har 16 debuffs når vi tar han :wee:

6234013[/snapback]

Går da an å ha 16 debuffs uten bleeding effects og poison? =)

6238407[/snapback]

vi har som regel 4-5-6 warlocks :wee: .

Som er 6 corruption, 6 curses = 12 debuffs o g i tilleg sunder armiour. 13. Sw : P som er sikkert 3 til :>

Lenke til kommentar

Har tenkt på å spille litt igjen, men jeg trenger et guild.

 

Spilte endel for en stund siden, har en lvl 60 - tauren-shaman-meeleee/combat spells, ikke fokusert på healing, men den funker jo ok som healer + noen andre som er litt her og der i lvls. Er på stormscale.

 

Når det gjelder ferdighetsnivået mitt er jeg vel på det jevne, ikke noe hardcore spiller mao. Har aldri vært i de virkelig STORE instancene. Shamanen min er for det meste blå når det kommer til items. Ikke har jeg epic heller.

 

Om noen trenger meg, send meg en pm. :)

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Sett slikt. Vi dengte også Ragnaros for første gang idag. Etter en haug med wipes på sons for mange dager siden, så tok vi han på første idag med 8 døde. :p

6243633[/snapback]

 

 

Yay! Gratulerer gratulerer, har venta lenge på at dere skulle komme dere videre! Velkommen til bwl the dragonfell tribe :)

Lenke til kommentar

Takk! Vi er som kjent ikke en "hardcore guild" som gjerne Harlequins og Ravenous er. Ikke i like stor grad iallefall, og derfor har vi ikke den samme gjengen med på raids så ofte. Det blir derfor vanskeligere å få samspill, men det går fremover, og vi har det koselig mens vi gjør det. :)

 

Dere holder vel fortsatt på med C'Thun? Twin emps er på farm nå eller?

 

Prøvde oss på førstebossen i AQ40 og. Han virka ikke så veldig vanskelig, men folk måtte dra, så det ble bare ett forsøk. Tror BWL blir neste tingert, ja. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...