Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Virker himla ulogisk at Ensidia ikke er uskyldige, det er jo rimelig normalt å bruke Saronite Bombs uansett klasse så jeg ser ikke helt problemet med å bruke dem. At Ensidia i det hele tatt ville vurdert å jukse for å få world first er bare latterlig, de er et av de beste guildene i verden og trenger da virkelig ikke jukse for å drepe en boss, og i særs ikke på normal mode.

Og Blizzard behandler saken på sin samme, latterlig måte hver gang noen spillere gjør noe feil, enten de er klar over det eller ei, de blir bannet. Så jeg skjønner godt av spillere som Muqq slutter med WoW for godt. Nesten så jeg håper flere i Ensidia gjør det, noe som ikke hadde forundret meg.

Lenke til kommentar
At Ensidia i det hele tatt ville vurdert å jukse for å få world first er bare latterlig, de er et av de beste guildene i verden og trenger da virkelig ikke jukse for å drepe en boss

Erm... Synes det virker helt motsatt jeg. Det er leet guilds som er verst på å exploite, imo.

Lenke til kommentar

Hvorfor er folk så opphengt i hva en gruppe sponsa WoW-spillere gjør? Det er langt kulere å få til en kill selv, ikke?

Om Ensidia blir bannet og slutter, påvirker det meg 0%. Om andre topp-guilds blir bannet og slutter, påvirker det meg fortsatt 0%.

For guilden min, er egentlig alt jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar
Update - Ensidia just posted a statement on their site.

Yes it seems this bug does relate to our kill. We had no idea that our Rogues using Saronite Bombs in their rotation (as they always do) was causing it and thusly it occured every try we did. Short version, we're not going to stop trying the boss when all we are doing is playing our normal game. It would be nice if these kinds of things, much the same as Holy Wrath on Anub, were tested before release.

It does make the fight easier, but we are 100% sure it would have died either way. It only affects one of the easier phases.

Hva var denne holy wrath tingen igjen? Oo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...