Entity extraction Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tviler på at ensidia er helt uskyldige jeg. Men tiden vil jo vise det. Blir spennende å følge med på hva som kommer av info de nærmeste dagene Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hihi! Man må jo bare like Muqqs svar til Blizzard. Mulig de utnyttet noe med vilje, men jeg tviler på det. Uansett, så blir det i mine øyne helt feil å banne de som oppdager regelrette feil gjort av Blizzard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Virker himla ulogisk at Ensidia ikke er uskyldige, det er jo rimelig normalt å bruke Saronite Bombs uansett klasse så jeg ser ikke helt problemet med å bruke dem. At Ensidia i det hele tatt ville vurdert å jukse for å få world first er bare latterlig, de er et av de beste guildene i verden og trenger da virkelig ikke jukse for å drepe en boss, og i særs ikke på normal mode. Og Blizzard behandler saken på sin samme, latterlig måte hver gang noen spillere gjør noe feil, enten de er klar over det eller ei, de blir bannet. Så jeg skjønner godt av spillere som Muqq slutter med WoW for godt. Nesten så jeg håper flere i Ensidia gjør det, noe som ikke hadde forundret meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nerdrage! I gots banned! Påvirker ikke meg. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nerdrage! I gots banned! Påvirker ikke meg. Sant. Lo litt av det Muqq skrev sist. "You got 1 week" Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 noen som har tips til spec og angreps rotasjon til warrior? er lvl49 nå og bruker heirloom 2h sword Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Kanskje passende å linke EnsidiaFails? Endret 4. februar 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ååå lol noen som har en spillemåte som ikke passer meg, også som har blitt behandlet crap, lol de fikk så fortjent, de angår jo ikke meg uansett lol. Herregud for ei holdning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg skjønte ikke et kvekk av det du sa nå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Blizzard prøver å dekke over egne feil ved å banne ensidia. Latterlig. Ta tak i egne problemer. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 At Ensidia i det hele tatt ville vurdert å jukse for å få world first er bare latterlig, de er et av de beste guildene i verden og trenger da virkelig ikke jukse for å drepe en boss Erm... Synes det virker helt motsatt jeg. Det er leet guilds som er verst på å exploite, imo. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kanskje fordi de er de eneste som er gode nok til å faktisk finne ut av det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvorfor er folk så opphengt i hva en gruppe sponsa WoW-spillere gjør? Det er langt kulere å få til en kill selv, ikke? Om Ensidia blir bannet og slutter, påvirker det meg 0%. Om andre topp-guilds blir bannet og slutter, påvirker det meg fortsatt 0%. For guilden min, er egentlig alt jeg bryr meg om. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ja, fordi de er svært involvert i spillet generellt, aktive på testservers, og de har et ekstremt høyt ambisjonsnivå. Endret 4. februar 2010 av Rata101 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Eneste grunnen til at vi ser at guilds som har god progress exploite, er at de er først ute, og dermed får en beta-boss som blizzard må hotfixe til helsike og forbi. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Update - Ensidia just posted a statement on their site. Yes it seems this bug does relate to our kill. We had no idea that our Rogues using Saronite Bombs in their rotation (as they always do) was causing it and thusly it occured every try we did. Short version, we're not going to stop trying the boss when all we are doing is playing our normal game. It would be nice if these kinds of things, much the same as Holy Wrath on Anub, were tested before release. It does make the fight easier, but we are 100% sure it would have died either way. It only affects one of the easier phases. Hva var denne holy wrath tingen igjen? Oo Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det var ikke diminishing returns, så om du hadde 5 paladins med Holy Wrath-glyph, trengte du ikke å tanke dem. Bare 100% stunne dem. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Lagde meg en ny Charc. nå. Dwarf Rouge. Så hvilke Proffesions anbefaler dere når det kommer til penger? Takk! Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Enchanting eller Inscription om du er flink med AH.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå