Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) . Endret 18. desember 2010 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ok? Begge kan være dårlige, vi vet jo ikke uten å se hva slags utstyr de har. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Å FY FAEN, jeg er så jævla drittleit Gearscore! Makan til unødvendig dritt! Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Var så heldig at jeg kom i en gruppe med bare polakker. En halvtime med polsk babling, og en healer som går afk syv ganger - og skylder på en wow-erorji eller hva han kalte det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg hater dramaqueens i instancer. Herregud. Var en gang en lock som klaget på at jeg needet på et skjold (jeg er warrior) fordi jeg ikke var tank. Tanken passet den videre. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Godt å være godt nok geared, slipper all GS syting ;P Endret 3. februar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tør ikke gå i dungeons med 77 hunteren min, har så dårlig gear og aner ikke hvordan jeg skal få tak i bedre. Er jo aldri noe på AH. Og har fått inntrykk av at "alle" hater hunter. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er jo der du får bedre gear + quest rewards, AH gear skal man styre unna mens man levler. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tør ikke gå i dungeons med 77 hunteren min, har så dårlig gear og aner ikke hvordan jeg skal få tak i bedre. Er jo aldri noe på AH. Og har fått inntrykk av at "alle" hater hunter. Ikke bry deg om slikt, de fleste pleier som regel bare gjøre instancen å drite i hva andre gjør sålenge de i minste gjør noe.(I lavere enn lvl 80 ofc) Grunnen til at mange misliker huntere er fordi de _ofte_ ninjapuller, så om du lar tanken pulle først og ikke oppfører deg som en drittunge så bør det gå bra. Har møtt på maaange noobs i random dungeon, men så lenge det ikke tar flere timer og involverer flere wipes så bryr ikke jeg meg. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er alltid noen som er verre enn deg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Å FY FAEN, jeg er så jævla drittleit Gearscore! Makan til unødvendig dritt! Jeg og. Kom tilbake etter å ha vært hacket. Og jeg kommer ikke med i noen groups pga det. Det er noen som driter i det da ^^ Leste for 3 min siden : "I dont give a shit in gearscore as long as the player knows what he's doing. I rather play with a person that have 4.5k in gs than someone with 5.5k that cant play" =) Har ikke fått nytt gear siden juni i 09 D= Gjør fremdeles 4.5k dps på dummies da x) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) 01:40, Lich King25 downed by ensidia Endret 4. februar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva heter addonen som gjør at du får combat text med bilde av abiliten og dmg og resisted i ()? (For de som så live streamen iinatt, så er det den han Magen hadde jeg mener). Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Å FY FAEN, jeg er så jævla drittleit Gearscore! Makan til unødvendig dritt! Jeg og. Kom tilbake etter å ha vært hacket. Og jeg kommer ikke med i noen groups pga det. Det er noen som driter i det da ^^ Leste for 3 min siden : "I dont give a shit in gearscore as long as the player knows what he's doing. I rather play with a person that have 4.5k in gs than someone with 5.5k that cant play" =) Har ikke fått nytt gear siden juni i 09 D= Gjør fremdeles 4.5k dps på dummies da x) Prøvde jeg å si til forskjellige folk også, måtte relogge fra Priest til Druid for at det skulle inrømme at GS var dumt. Så latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) . Endret 18. desember 2010 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva heter addonen som gjør at du får combat text med bilde av abiliten og dmg og resisted i ()? (For de som så live streamen iinatt, så er det den han Magen hadde jeg mener). miks scrolling combattext? tror det er den jeg bruker iafall.. om det er feil navn skriv her så skal jeg se om jeg finner ut hva addonen min heter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) . Endret 18. desember 2010 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 moar postsSpoiler alert! Ta nå for guds skyld å putte spoilerene dine i en spoiler! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fikk gjort dragen i nye wingen i går. Hadde ikkje tid til meir. (Ikkje det at eg hadde så stor tru på at LK hadde gått ned heller uansett =)) Noken som har prøvd med 4 healers på den fighten? Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva heter addonen som gjør at du får combat text med bilde av abiliten og dmg og resisted i ()? (For de som så live streamen iinatt, så er det den han Magen hadde jeg mener). dobbeltsjekket nå. er ikke sikkert denne er den samme men jeg liker denne veldig godt. Min heter iafall MikScrollingBattleText. Finnern på curse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå