Petter Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen guilds som har fått ned LK på europeiske servere enda? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Patching error i w7 (og sikkert andre greier) blir fixet ved å kjøre som admin. Ihvertfall for meg thx til Stine btw, selv om jeg fant det ut før jeg sjekket diskusjon Endret 3. februar 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen guilds som har fått ned LK på europeiske servere enda? Ser ut som det er mange som prøver seg fram men ingen som har tatt han enda for EU:) http://www.wowprogress.com/pve/eu/rating.tier10_10 Ensidia virker som de prøver på Lich King nå. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Æsj, synd de allerede har tatt han, selv om det bare var 10mann normal. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ensidia har tatt LK, jobber med 25man. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 har de fyrt extended raid lock slik at de slipper å ta de andre bossene først da? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Prøv å last ned manuelt? Jeg søker og søker, men finner kun patcher til US... Vet du om en side hvor man kan laste den ned? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 nok et problem! lastet ned 3.3 patchen nettop, men får opp denna feilmedldingen.. Hadde vært hyggelig med litt hjelp! stress å reinstalle Wrath of the Linch King Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 har de fyrt extended raid lock slik at de slipper å ta de andre bossene først da? Nop, cleared alt. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 nok et problem! lastet ned 3.3 patchen nettop, men får opp denna feilmedldingen.. Hadde vært hyggelig med litt hjelp! stress å reinstalle Wrath of the Linch King AKKURAT det samme skjer med meg og! Irriterende Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 nok et problem! lastet ned 3.3 patchen nettop, men får opp denna feilmedldingen.. Hadde vært hyggelig med litt hjelp! stress å reinstalle Wrath of the Linch King Kjør som administrator Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vi hjelper og hjelper jo Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) fy faaan!you shaved my day Endret 3. februar 2010 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Så dagen din er nå kortere enn hva den skulle vært? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Så dagen din er nå kortere enn hva den skulle vært? Haha, nei bare en kompis av meg som fikk stryk i engelsk som sier det.. World Of Warcraft på Facebook?!? Kan bli intressant.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 World Of Warcraft på Facebook?!? Kan bli intressant.. Eller ikke. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Føler ikke for å dele uvanene mine med alle på facebook Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ikke jeg heller, snakker sjelden/aldri om WoW på skola, men svarer jo hvis de jeg spiller med begynner å snakke WoW Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Alle vet jeg er gal så deler det som er å dele om mine rare interesser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå