Lightningwolf Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 end-game cinematic til WoW. Har ikke fått lest den, men har lenge visst hva som ville skje. *edit* Morsomt å lese om alle de hissige små fjortisene som sier at WoW ikke er Warcraft. Er et Love/Hate relationship. Jeg hatet cinematicen, du elsker den kanskje. Gjør meg neppe til en fjortiss. Litt for emosjonell når det kommer til fiktive karakterer kanskje men thats it. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Nå tenkte jeg mer på de som sitter på wow-europe og worldofwarcraft.com-forumene, men om du føler deg truffet, værsegod. Historien går fremover som i alle andre fortellinger. Forfattere har ikke noe særlig problemer med å drepe viktige karakterer. (Wrex+Ashley/Kaiden i Mass Effect 1, Moiraine i Wheel of Times-serien, etc) Endret 2. februar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Eksempelene kunne du gjerne ha puttet i spoiler Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mass Effect 1-spoiler? Spillet er jo 2 år gammelt... Wheel of Time-spoiler? Serien er jo eldgammel... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tenkte på WoT, fant nylig ut at jeg hadde glemt så godt som alt, inkludert det der så begynte å lese om igjen for en stund siden. Hadde nok komt på det igjen når jeg kommer så langt, så var vel ikke så farlig. For å være litt on-topic så vil jeg si at det ergrer meg svært at det er så mange tards i lowlvl dungeons og folk som ikke kan å oppføre seg generelt. Hvordan kan det være mulig å lage så mye drama i en så kort instanse som Cathedral? :/ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Happens all the time. Når jeg tanker med druiden så ber jeg om at man ikke skal pulle overstendig med mobs(1 og 2 går seff fint), me når folk puller både 3-4 og 5 packs med mobs blir jeg irritert. Ber de om å slutte, ingen svar og de bare fortsetter. Ender alltid med at jeg setter meg ned og lar de dø. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Finnes det en måte å få virus i ved at en annen spiller trader deg ting? Jeg blir veldig skeptisk når ukjente bare gir meg ting Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg lurer hvem som har lagt musikken til forge of souls første boss, små rått ;P Ja! Satt og tenkte på det her om dagen da jeg var der. Sick sang, på en positiv måte. Kødder du? Har ikke lyd på jeg, så har aldri hørt musikken i de nye instancene. Nå vet jeg iallfall hvor navnet på bagen som dropper kommer ifra, sammen med thrown Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Finnes det en måte å få virus i ved at en annen spiller trader deg ting? Jeg blir veldig skeptisk når ukjente bare gir meg ting ingame ? isåfall er det news to me , og jeg tror teknisk umulig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å godt er det, at det ikke går, haha. (Forhåpentligvis ) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Med mindre de enchanter det med et virus, omgomg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så blir karakteren din syk Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) http://www.xfire.com/live_video/naterd16/ Lich King! Live ;> på amerikanske realms. Endret 2. februar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så blir karakteren din syk Ja, tror faktisk den får omgangssyken! Fader Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) http://www.xfire.com/live_video/naterd16/ Lich King! Live ;> på amerikanske realms. Sweet shit! Edit: Og jeg som skulle runke og til sengs Endret 2. februar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Virus må være noe nytt. Har ikke hørt om det Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Bare hos meg at det stoppet opp på den live-feeden? nvm. Endret 2. februar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skjedde isted også, kommer nok tilbake snart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Æsj, virus minner meg om den zombie eventen før WOTLK, der folk som var zombies gjorde andre til zombies så man aldri fikk gjort noe som helst questing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå