Bytex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er vel fordi alle locks blir drittlei av å levele før de er 70 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har vell mer med at lock dps i PvE ikke er den beste atm, ligger litt under de andre. WoW har alltid vært om hva som er beste der og da og bytter fort hvis noe de spiller har blitt litt dårligere. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noen av dere som har prøvd å spille wow i 3D? En jeg var i random dungeon med i går sa han kjørte det. Han sa det var kult, men at det ikke var lett å "targete" mobs, pga han klikket bak dem på en måte...så hehe..men men blir vel bedre etterhvert. Kan jo være det er kult å spille i 3D, men det kan jo også bli en svært sjøsyk følelse;) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noen av dere som har prøvd å spille wow i 3D? En jeg var i random dungeon med i går sa han kjørte det. Han sa det var kult, men at det ikke var lett å "targete" mobs, pga han klikket bak dem på en måte...så hehe..men men blir vel bedre etterhvert. Kan jo være det er kult å spille i 3D, men det kan jo også bli en svært sjøsyk følelse;) :!: Morsom du... Du spiller mao i 2D? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 :!: Morsom du...Du spiller mao i 2D? Wow støtter spilling med 3d briller, så vidt jeg husker - så jeg regner med at det er det som menes med "3d" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skulle så gjerne prøvd 3D-spilling i WoW, det høres interessant ut. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har en kamerat som kjøpte det plus en skjerm med høy nok hertz for å støtte det. Prøvde det i en 10 min og jeg var ikke veldig imponert. Det var veldig tøft, men ikke veldig fungerende for spilling. Så vidt jeg vet bruker ikke han dem lenger heller. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Lol denne addonen viser damage som Speed'o'meter http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...powermeter.aspx Lenke til kommentar
akak Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg bytta email-adressen på battle.net-kontoen min og nå er ikke wowkontoen merget med battle.net kontoen min lengre. Når jeg prøver å merge på nytt får jeg beskjed om at den allerede er mergete. Ser ut som den er hacket. Jeg cancla subscription i forrige uke. Er det noen måte han kan gjennopprette subscription igjen med mitt bankkort? Informasjonen er vel ikke lagret der? Endret 1. februar 2010 av akak Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg bytta email-adressen på battle.net-kontoen min og nå er ikke wowkontoen merget med battle.net kontoen min lengre. Når jeg prøver å merge på nytt får jeg beskjed om at den allerede er mergete. Ser ut som den er hacket. Jeg cancla subscription i forrige uke. Er det noen måte han kan gjennopprette subscription igjen med mitt bankkort? Informasjonen er vel ikke lagret der? Tviler på at den er hacket.. Kan jo hende, men tviler. Også uansett, jeg tror at kredittkort lagrer veldig mye informasjon.. Men enten så er det lokalt på PCen din eller hos Blizzard, men uansett så trenger du de 3 siste tallene (husker ikke HELT hva det heter atm). Er et par tall på baksiden av kortet og Blizzard ber om 3 tall derfra. Lenke til kommentar
akak Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hacket er den, en kompis så han online for 5 min siden. Så om han ikke har de 3 siste tallene kan han ikke gjennoppta subscription? Dersom han kan det må jeg vel få banken min til å stoppe betalingen. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da er WoW i boks! Nå mangler jeg bare installasjonen som jeg ikke forstår en dritt av... Skal jeg instalere spillene på PCen direkte eller skal jeg oppgi CD key på battlenet? Takk Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 De tre tallene du snakker om er vel bare en metode for å verifisere at Visa kortet er reellt. Vil man starte opp en wow-konto igjen, så er det vel bare å kjøpe et prepaid card og skifte betalingsmetoden til prepaid? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hvordan blir det på onsdagen, fortsatt Relentless for emblem of triumph til samma prisen? EDIT: misforstått helt, ser jo nå at det er furious for triumph som er nå, men regner med det blir relentless. Endret 1. februar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da er WoW i boks! Nå mangler jeg bare installasjonen som jeg ikke forstår en dritt av... Skal jeg instalere spillene på PCen direkte eller skal jeg oppgi CD key på battlenet? Takk Begge deler.Du må installere World of Warcraft på PCen for å få spilt det, og du må registrere CD-keyen på battle.net for å registrere din kopi av spillet og starte en konto. Når du har en konto, så kan du spille. Når spillet er installert, er det bare å fylle inn epost-adresse(battle.net-brukernavn) og passord. Klar, ferdig og køyr! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan blir det på onsdagen, fortsatt Relentless for emblem of triumph til samma prisen? Ja. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Relentless for Frost yes? Lenke til kommentar
akak Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 De tre tallene du snakker om er vel bare en metode for å verifisere at Visa kortet er reellt. Vil man starte opp en wow-konto igjen, så er det vel bare å kjøpe et prepaid card og skifte betalingsmetoden til prepaid? Det jeg lurer på er om kredittkort-infoen er lagret på en måte slik at han kan gjennoppta subscription uten min tillatelse. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Relentless for Frost yes? Det høres logisk ut, med tanke på at man kjøper Deadly for Conquest, Hateful for Valor, Savage for Heroism og Furious for triumph. De tre tallene du snakker om er vel bare en metode for å verifisere at Visa kortet er reellt. Vil man starte opp en wow-konto igjen, så er det vel bare å kjøpe et prepaid card og skifte betalingsmetoden til prepaid? Det jeg lurer på er om kredittkort-infoen er lagret på en måte slik at han kan gjennoppta subscription uten min tillatelse. Ikke om du kansellerer betalingen fra banken din - da må han velge ny betalingsinformasjon. Med mindre du har en recurring subscription vil han gå tom for playtime. Om ikke, ville jeg ha kansellert betalingen fra banken din, så vil det samme skje. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Men ser man på mmo-champion så ser det ikke ut som patchen kommer denne uka heller. http://www.mmo-champion.com/news-2/patch-3-3-2-patch-notes/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå