Heimdalen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Woho, Ding,ding,ding, ding 80! men "ossen" gear må du ha for å gå HC? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Woho, Ding,ding,ding, ding 80! men "ossen" gear må du ha for å gå HC? Kjør noen få normals til du har fått byttet ut værste gearet du har (ilvl 144 etc). Er ikke så fantastiske store krav ettersom de andre du havner i gruppe allerede burde ha greit nok gear til å kjøre igjennom den lett. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Er det sånn at shoulder- og headenchant er BOA? Eller må jeg grinde rep på hver charr? Endret 31. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har ikke nok penger til å kjøpe både WOLK og Burning Crusade + Gamecard. Hvilket av tillegspakkene er minst viktigst? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Woho, Ding,ding,ding, ding 80! men "ossen" gear må du ha for å gå HC? gz Hvis du er tank så er det en idé å vase gjennom nok normals til at du ikke kan bli crittet. Hvis ikke så gjør du som Crippled sa. Er ikke noe gale i å gå i hcs med drittgear da, ettersom alle har full t9 uansett. Gjorde CoS timed i dag med warrior som dualwieldet en grønn mainhand og en 1h tanking mace (som jeg også har sett et par roguer med...) og en masse defense gear. Gikk helt fint og har ikke opplevd noen som bitcher om noens gear. Er ikke verdt det rett og slett, faceroller jo gjennom alt sammen uansett selv med folk som har "dårlig" gear. Lenke til kommentar
opar Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du må ha TBC før du kan spille WOTLK Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har ikke nok penger til å kjøpe både WOLK og Burning Crusade + Gamecard. Hvilket av tillegspakkene er minst viktigst? Wotlk. Du får jo ikke gjort en dritt med wotlk men uten burning crusade Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det sånn at shoulder- og headenchant er BOA? Eller må jeg grinde rep på hver charr? Stemmer det, ja. Så det er nok å bare være exalted på char, så kan du sende i mail til altene dine. Det er forøvrig oså mulig å bytte inn emblem of triumph (eller var det conquest?) til sånne tokens som gir 250 rep. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Woho, Ding,ding,ding, ding 80! men "ossen" gear må du ha for å gå HC? Bortimot 5k GS Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Men ossen regner du gerascore osv, eller er det Armor som blir sett på så du ikke kan søke i LFG systemet? er litt noob her Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er en addon som regner ut hvor høt 'score' gearet ditt gir. Fokuser heller på stats Den er riktignok fin å ha hvis du skal gå en del i pugs med ledere som spør etter gearscore. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Desperate scammere? Dette er mailen min. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Desperate scammere? Dette er mailen min. Hahahaha... oh wow. Hvordan får de egentlig tak i mailen til folk som spiller WoW? Eneste teorien jeg har er at de googler fram guild forums med dårlig sikkerhet. Altså slik det går an å hente fram emailen til folk som er registrert uten å trenge å logge seg inn. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Eller sender til alle mails i verden? Kona har mailboksen full dagen lang, hu er ikke på mitt nett, spiller ikke wow og mailadressen er ny. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg lurer på det samme. Har aldri fått en eneste scam mail. Har man kjøpt gold så er sjansen stor for å få scam mail, men eller så er jeg usikker. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ganske rart, ja. Selv har jeg aldri fått en sånn mail selv om jeg har registrert mailen min på alle slags forskjellige sider. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Woho, Ding,ding,ding, ding 80! men "ossen" gear må du ha for å gå HC? Du spiller ikke tilfeldigvis på silvermoon? Og har en rogue? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er nå jeg virkelig setter pris på å være warlock. Får bra guild, kommer med i ICC 25, ToGC osv med mesteparten PvP gear og 4700 GS siden det nesten ikke er noen andre PvE locks der ute. Minner meg on pre-TBC, var lett å få guild som lock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå