Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 MC er på farm bortsett fra Raggy, vi begynner med BWL når han er nede. Men, nå som jeg har fått ZHC, så skulle det gå fort. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Har raggy kun med gear å gjøre ? Han gikk ned fortere en noen annen boss i mc om jeg trudde han var en syk elite og skalv som et aspetre. Så var han en trachmob som døde 1% hvert sek. Føltes det vel ut som men det tok vel sikkert fler min Han var iallefall dårlig og jeg glemte firegear pga jeg måtte hjelpe til med en summon og kom til raggy 1 sek før han steg opp av lavaen. ------------------------------- Denne gangen fikk jeg på meg firegear og sjekk livet til gruppa og MT Endret 3. juni 2006 av War Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har raggy kun med gear å gjøre ? Han gikk ned fortere en noen annen boss i mc om jeg trudde han var en syk elite og skalv som et aspetre. Så var han en trachmob som døde 1% hvert sek. Føltes det vel ut som men det tok vel sikkert fler min Han var iallefall dårlig og jeg glemte firegear pga jeg måtte hjelpe til med en summon og kom til raggy 1 sek før han steg opp av lavaen. ------------------------------- Denne gangen fikk jeg på meg firegear og sjekk livet til gruppa og MT 6233304[/snapback] det som skremtem eg mest var mangel på Deep Wounds, corruption og searpent sting Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Btw, noen som har noen snedige triks til boss #2 i AQ20? Alle er friendly med CC og får buffen, alle har amplify magic, vi tar alle de 7 første bølgene uten nevneverdige problemer, og vi holder han skrike-fyren i live hele veien. Når bossen først kommer, går han agurk og 1-2-shotter alle. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) eeeh har ikke peiling, men at dere gidder å spille helt til der dere er i lvl 60. jeg er i lvl 11 heter svoop spiller på silvermoon å er desperat etter penger.. Endret 3. juni 2006 av MadsFN Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Brukte shrink ray på raggy i går, jeg Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har raggy kun med gear å gjøre ? Han gikk ned fortere en noen annen boss i mc om jeg trudde han var en syk elite og skalv som et aspetre. Så var han en trachmob som døde 1% hvert sek. Føltes det vel ut som men det tok vel sikkert fler min Han var iallefall dårlig og jeg glemte firegear pga jeg måtte hjelpe til med en summon og kom til raggy 1 sek før han steg opp av lavaen. ------------------------------- Denne gangen fikk jeg på meg firegear og sjekk livet til gruppa og MT 6233304[/snapback] det som skremtem eg mest var mangel på Deep Wounds, corruption og searpent sting 6233623[/snapback] Nå er vel Rag immune mot bleed effects og poison, så Deep Wounds og Serpent Sting kan du ikke akkurat forvente Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Btw, noen som har noen snedige triks til boss #2 i AQ20? Alle er friendly med CC og får buffen, alle har amplify magic, vi tar alle de 7 første bølgene uten nevneverdige problemer, og vi holder han skrike-fyren i live hele veien. Når bossen først kommer, går han agurk og 1-2-shotter alle. 6233892[/snapback] det vi gjør er å reste på annenhver pull, vi er da ALLIANCE så vi bruker imba-Judgement of wisdom så alle wander en warrior Til døde. Vi bruker vel random zerg på siste fyren og warrior deler på å taunte . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har raggy kun med gear å gjøre ? Han gikk ned fortere en noen annen boss i mc om jeg trudde han var en syk elite og skalv som et aspetre. Så var han en trachmob som døde 1% hvert sek. Føltes det vel ut som men det tok vel sikkert fler min Han var iallefall dårlig og jeg glemte firegear pga jeg måtte hjelpe til med en summon og kom til raggy 1 sek før han steg opp av lavaen. ------------------------------- Denne gangen fikk jeg på meg firegear og sjekk livet til gruppa og MT 6233304[/snapback] det som skremtem eg mest var mangel på Deep Wounds, corruption og searpent sting 6233623[/snapback] Nå er vel Rag immune mot bleed effects og poison, så Deep Wounds og Serpent Sting kan du ikke akkurat forvente 6234001[/snapback] nei? mener at han har 16 debuffs når vi tar han Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ahh, endelig. Siste guildrun i ZG tok ikke Hakkar, så vi hoppet inn og knertet ham. Bloodcaller dropper, jeg passer siden jeg skal bruke dkp på hjertet.. og det gjør tydeligvis alle andre. Ingen som byr, og man roller. Jeg roller høyest. Og, mest dkp = heart of hakkar. Veldig greit, har ikke fått en dritt fra ZG siden vi begynte der, så to snertne epics på en gang var ikke å fnyse av. 6232635[/snapback] vitsen med å rulle på bloodcaller når du har elemental attuned blade er? bare for at du kan rolle, betyr ikke at du burde ta den over guildies med noe blå greier Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 De hadde vel strengt tatt brukt dkp på den om de trengte den? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Hvor mye har skjermkort med lag å gjøre? lurer siden skjermkortet min er ødelagt, har fått blå skjerm med feilmelding at det er no feil med skjermkortet. får nytt skjermkort på Tirsdag kan det ha no virking på lag? Nå er det umulig å spille selv med oppløsning 800x640(eller hva det er) har jeg 2-3k lag. Eller er det noe annet som kan være galt? Endret 3. juni 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 vitsen med å rulle på bloodcaller når du har elemental attuned blade er? bare for at du kan rolle, betyr ikke at du burde ta den over guildies med noe blå greier 6234093[/snapback] De andre som rollet hadde Azuresong mageblade og Staff of Dominance, så det var ikke snakk om at jeg stjal det fra noen som trengte det mer. Uansett, minstebud i ZG er 5 dkp, og folk får 20 dkp for første run, så om folk virkelig ville hatt det, var det ingenting som stod i veien. Uansett, fin oppgradering, 1dmg, 9 int og 12 sta er ikke å grine på nesen av. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har ikke spilt på rundt 3 uker, men nå føler jeg suget på å levle priesten min. Men så er gamecardet mitt utgått : > Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Skulle ønske det gikk an å åpne og lukke gametime slik at hvis man ikke følte for å spille en måned, så kunne man enkelt stoppe prepaiden, og så etter en måned åpne den opp igjen hvis du har lyst å spille. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Skulle ønske det gikk an å åpne og lukke gametime slik at hvis man ikke følte for å spille en måned, så kunne man enkelt stoppe prepaiden, og så etter en måned åpne den opp igjen hvis du har lyst å spille. 6234968[/snapback] Ja, det hadde vært noe! Kanskje skrive en post på "suggestions"-forumet. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Man kan jo stoppe betalingen, gå inn på account management klikk på change subscription: Der etter trykk på Cancel recurring subscription plan: Dette skulle gjøre at du cancelerer betalingen din og du kan begynne å betale igjen, tror de sletter kontoen din etter 3 måneder etter hva jeg har hørt hvis det var dette du mente da Endret 3. juni 2006 av data-smurf Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det jeg mente var å ta på pause noe du allerede hadde kjøpt. For eks jeg kjøper 6 måneders spilletid, og så etter 2 måneder, så vil jeg ta meg en pause på 1 måned. Da vil jeg ha en funskjon som stopper tiden min, slik at jeg ikke mister 1 måneds spilletid. Denne ene måneden hvor jeg ikke skal spille, kan jeg altså ikke spille.. Skjønner? Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jadda er ikke helt blåst ja det hadde vært en god ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvor lang tid tar det til man blir AFK--->logget ut--->disconnected? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå