Ercles Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det her skal tas med en klype salt, men jeg mener å huske at det var mulig å kjøpe expansion packs først etter du har kjøpt det første og registrert en konto. Som sagt, langt i fra 100% sikker. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hmm, jeg lefler litt med tanken på å prøve WoW på min 40" lcd tv som står i stua. Er det noe tess å spille på kontra en 17" lcd? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har sett wow på en 30" og det funka greit, har ikke peiling på hvordan det vil funke på 40". Verdt å prøve? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hmm, jeg lefler litt med tanken på å prøve WoW på min 40" lcd tv som står i stua. Er det noe tess å spille på kontra en 17" lcd? Har hatt det på prosjektoren her hjemme, tilsvarer vel rundt 70" tror jeg. Hadde rimelig dårlig sittestilling og slikt, pluss at det var litt for nærme, men fortsatt morsomt. Lett tatt det over 19" jeg har nå Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja, det er vel egentlig avstanden som er problemet. Stua mi er det eneste stedet men grei avstand, og må trikse en del på soverommet for å få til mirakelet. Menmen, verdt å prøve ja. Dama er borte et halvår uansett, så går da bare ut over meg selv Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Spilte en stund wow på 32" fra halvmeters avstand, var litt stort og rart men ble fort vant til det Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kommer mest ann på hva slags oppløsning du klarer å få, jeg sitter med utvidet skrivebord til en 42" plasma, sjelden jeg gamer på den da oppløsningen blir alt for dårlig, hadde kanskje hjulpet med litt oppløsnings mikk makkeri, men holder med 20" for meg Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har testet det meste fra 15 - 52" Til gaming blir for store skjermer slitsomt uansett avstand. Sitter nå på et normalt skrivebord med en 24" og må si det gir det beste opplevelsen. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg prøve å spille WoW på 42" min, og det blei slitsomt ja. Hadde ikke orka å gjøre det til en vane tror jeg. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Spill som wow synes jeg selv går veldig godt på store skjermer, men fps spill som css og lignende blir altfor strevsomt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva er det folk tenker på når de legger ut Frozen Orbs til 4.99? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Alltid moro med folk som legger ut ting til under vendor pris. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ikke at jeg ser vitsen med å legge ut Orbs til priser som ligger under 6, men det er jo så. Forsvinner jo overskuddet til AH. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jaja, hvorfor ikke. Jeg gir dem bort så Leter forøvrig etter en ny raide guild. Føler meg ikke hel hjemme i den jeg har nå, selv om det er en okei guild. Om noen har tips så gi meg gjerne (Godt geara rogue). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vi har sikkert par hundre av slike i gbank, lurer om jeg skal bare kaste dem på AH ;> Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor spiller du? Om du skal sjekke armory, så sjekk Neppe på Lightbringer i guildet Carpe Noctem. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 woho! dinga nettop 79, er bare 1 lvl i fra min første 80 ! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 woho! dinga nettop 79, er bare 1 lvl i fra min første 80 ! Blir nok mange "wtf u noob?" "dude ahve you ever been here??" "zomg leave if ur noob" ;p hehe noe i den duren vil du nok merke når du kjører noe heroics/raids. Litt synd men dagens wow gamere tåler null , niks. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er det bare meg eller blir alt satt på "pause" når man alt-tabber ut av WoW? Auctioneer stopper å scanne, hvis jeg flyr, så er jeg disconnected når jeg switcher inn igjen, og generelt så bruker spillet 10sek+ på å loade når jeg har vært ute lenge (15min+). Er forbanna irriterende med addons og disconnects. Har forøvrig en helt fersk pc så er ikke hardware som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå