Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

nagina:

Pøff, macen min funker finfint den!;P Bare begynt å blitt litt gammel stakkars, ikke like lett lengre. Men generelt aldri hatt noen problemer ellers=P

 

Edit:

For å inkludere noe WoW-relatert.

Joina en failgruppe på Ony før jeg stakk på jobb. Wipet to ganger før vi kom til Ony, så pulla noen en add som de hadde skippet som drepte noen før off-tanken fikk tak i den, og når han fikk tak i den var det ingen som heala han. Kos. Gruppen disbanda da.

Endret av Isilme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet, har Blizzard aldri slettet en konto.

 

Jeg fant tilbake til en Rogue jeg slettet i 2005, og jeg fisket den frem i... høst? Noe slikt.

 

*edit*

 

60 dagers kort tipper jeg koster rundt 200 spenn, da 30 dager med spiilling koster rundt 100.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg kjørte i gang Rawr i går og ut kom min DPS. 2800-ish. Denne dps'en regner jeg med er teoretisk dps jeg kan oppnå med mitt gear? Dvs uten noen form for buffs? Jeg satt ikke på noen buffs for å si det slik. Vil det si gitt perfekt rotasjon så vil jeg gjøre 2800-ish dps mot en 80 levels mob?

 

Og ser at om jeg optimalizerer (dvs lar rawr gjøre det for meg) så foreslår den masse str gems...og alltid dem dyreste. Mens jeg har som mål å alltid kjøpe nest-dyreste gems og enchants. Bruker dere Rawr til å geme riktig?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Brukte Rawr litt i starten, men jeg har nok peiling til å finne ut hva som er det beste hva angår gemming og enchanting.

 

Selv har jeg en regel. I 232 gear (tier 9 fra Emblem of Triumph) og oppover, bruker jeg epic gems (de dyre). I alt under bruker jeg enten grønne eller blå (billigst/middels) gems.

Lenke til kommentar
Viktigere er det å finne ut for min del. Om den dps'en rawr sier jeg har. om den er basert på optimal rotasjon? Elelr bare teoretisk...umulig å oppnå? etc...
Det er basert på optimal rotasjon. Har selv vært over optimal DPS som Rawr sier noen ganger, grunnet usannsynlig flaks med crits og slikt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...