Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JOjo, men tingen var at jeg brukte sånn rep ting man fikk fra gamle daily dungeons så gikk rep hos sons of hodir til hated ;p

Har ikke questet i storm peaks enda though..

Dette er fordi Sons of Hodir starter som 0/36000 hated. Gjennom en questchain i Storm Peaks gjør den deg til Neutral eller Friendly med en eneste Rep-buff.

 

Siden du allerede har en 16k ekstra rep, havner du kanskje rett i honored eller revered etter quest-chainen.

Lenke til kommentar

Kommer det nytt pvp gear for emblems i nærmeste fremtid? (hvis ja, når?)

Har en haug med emblem of triumph's liggende og vurderer å oppgradere pvp gearet mitt til furious.

 

Og hvis det kommer noe nytt, vil det kunne kjøpes for triumph's eller blir det frost emblems.

Lenke til kommentar
JOjo, men tingen var at jeg brukte sånn rep ting man fikk fra gamle daily dungeons så gikk rep hos sons of hodir til hated ;p

Har ikke questet i storm peaks enda though..

Dette er fordi Sons of Hodir starter som 0/36000 hated. Gjennom en questchain i Storm Peaks gjør den deg til Neutral eller Friendly med en eneste Rep-buff.

 

Siden du allerede har en 16k ekstra rep, havner du kanskje rett i honored eller revered etter quest-chainen.

 

Jeg ble honored O.o

Lenke til kommentar

Heisann! Vet ikke ehlt om dette er riktig tråd å poste i, men jeg prøver.

 

Jeg har tenkt til å begynne med wow igjen. Sluttet for en stund siden men fikk lysten tilbake nå :) Spurte en venn av meg på skolen rundt dette og han sa jeg trengte alle WoW spillene + Gamecard til å kunne spille.

 

Noen som vet hvor mye dette ville koste meg, og hvor mye plass på computeren jeg trenger for å kjøre spillet?

 

på forhånd, Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...