nagina Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Sons of Hodir 2000/36000 "Hated", noe tips for å rette det, uten å bruke XXX antall emblems? Endret 28. januar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Quest chain -> Dailies. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er en quest du skal gjøre for å bli honored med Sons of Hodir, gjorde den for noen uker siden på hunteren min husker ikke hvilken, men er bare å google Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Chainen begynner i K3 i SP. questen heter "they took our men".(tror jeg ) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 JOjo, men tingen var at jeg brukte sånn rep ting man fikk fra gamle daily dungeons så gikk rep hos sons of hodir til hated ;p Har ikke questet i storm peaks enda though.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvor lang tid tar ca. tar level 1-60 nå for tiden for en enh shaman? Da hvis man ikke slacker og bare levler nonstop. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Et par dager om du spiller mye. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg tenker helst på ingame tid da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 JOjo, men tingen var at jeg brukte sånn rep ting man fikk fra gamle daily dungeons så gikk rep hos sons of hodir til hated ;pHar ikke questet i storm peaks enda though.. Dette er fordi Sons of Hodir starter som 0/36000 hated. Gjennom en questchain i Storm Peaks gjør den deg til Neutral eller Friendly med en eneste Rep-buff. Siden du allerede har en 16k ekstra rep, havner du kanskje rett i honored eller revered etter quest-chainen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Når du har gjort questet så vil du få den reppen du har kjøpt pluss reppen du får for å gjøre ferdig questchainen. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 JOjo, men tingen var at jeg brukte sånn rep ting man fikk fra gamle daily dungeons så gikk rep hos sons of hodir til hated ;pHar ikke questet i storm peaks enda though.. Du begynner som hated til du gjør questene. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kommer det nytt pvp gear for emblems i nærmeste fremtid? (hvis ja, når?) Har en haug med emblem of triumph's liggende og vurderer å oppgradere pvp gearet mitt til furious. Og hvis det kommer noe nytt, vil det kunne kjøpes for triumph's eller blir det frost emblems. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 90% sikker på at det nye gearet vil måtte kjøpes for frost. Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Triumph blir vel fortsatt kun furious.. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 JOjo, men tingen var at jeg brukte sånn rep ting man fikk fra gamle daily dungeons så gikk rep hos sons of hodir til hated ;pHar ikke questet i storm peaks enda though.. Dette er fordi Sons of Hodir starter som 0/36000 hated. Gjennom en questchain i Storm Peaks gjør den deg til Neutral eller Friendly med en eneste Rep-buff. Siden du allerede har en 16k ekstra rep, havner du kanskje rett i honored eller revered etter quest-chainen. Jeg ble honored O.o Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Heisann! Vet ikke ehlt om dette er riktig tråd å poste i, men jeg prøver. Jeg har tenkt til å begynne med wow igjen. Sluttet for en stund siden men fikk lysten tilbake nå Spurte en venn av meg på skolen rundt dette og han sa jeg trengte alle WoW spillene + Gamecard til å kunne spille. Noen som vet hvor mye dette ville koste meg, og hvor mye plass på computeren jeg trenger for å kjøre spillet? på forhånd, Takk! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det holder å åpne kontoen din igjen, og legge til et gamecard eller kreditt-kort. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du må også ha alle spillene(si du spilte tbc da så må du skaffe deg WOTLK for å kunne fortsette oppover etter 70 og gå i WOTLK soner som Northrend, men du trenger ikke før du skal levle over 70.) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Altså 2 år siden jeg spillte, og det eneste spillet jeg har er den første boksen som kom ut og accounten er slettet for lengst. Setter pris på hjelpen Endret 28. januar 2010 av BaltusBrun Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Du kan også bruke wotlk trial til å lvle til lvl 71 (mer gametime og antar jeg om du aktiverer den tidligere) Accounter blir forresten ikke slettet så du skal fint kunne spille videre på den gamle accounten din. Endret 28. januar 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå