opar Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vi irriterer oss ikke over lav dps, vi irriterer oss over de som kunne gjort så mye mye mer dps enn de gjør. Nydinga 80's med 1,5k dps gjør meg ingenting, en som har 240+ i gjennomsnittlig i-lvl som gjør 1,5k dps irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hørtes veldig "hurra" ut med kun maul og swipe.Tanking-rotasjonen på en Prot-paladin er nesten like avansert som en DPS-rotasjon hos Feral-druids, og det syns jeg er kjempegøy. Da må jeg faktisk streve for å holde aggro og gjøre DPS.Druiden min bare swiper for 1.5k crits og holder aggro så lett at jeg ikke engang trenger å se på skjermen. Uhm, protadin er jo griselett i forhold til feral dps - er jo bare å presse det som ikke er på CD, så lenge man passer på å bytte på spells med 6 sec og 9 sec cooldown. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Er utrolig som dere syter over enkelte spillere, hva med å lage team selv med dine imba kompiser?det er faktisk "random" du velger å spille med å må da faen meg tåle litt, hvis ikke, leave sjøl. Både du og jeg vet at slike lol spillere vil alltids finnes, lite vits å rette dem ut, det vil komme nye som er likedan. Det er bare det at det er klin umulig å i det hele tatt gjennomføre en random dungeon uten tull og wipes for tida. Desuten er det dungeons det er snakk om her, ikke alltid det er så innmari mange av kompisene mine som har en på den levelen jeg er akkurat nå. Jeg leter heller ikke etter uberimbasuper grupper med bare proffe folk, men med folk som faktisk vet hvordan man spiller wow. Endret 28. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gosh, loading screen tar sånn 2-3 minutt å komme seg forbi. Både med og uten addons på så tar det jo evigheter. Noen som vet hvorfor det er sånn? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 På tide å defragmentere harddisken kanskje? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hmm mja. Det er jo et alternativ. Formatere hele skjiten kanskje, macen begynner å bli gammel=P Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du har ikke by any chance over 90% full harddisk? Macer liker å ha litt fri plass for å kjøre optimalt. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Isteden for å whine og sutre, prøv heller å komme med forslag om at "hey, DK, do you want to do double your damage?" Jeg pleier og linke dps i party. Også skriver jeg "How can you do 3k dps in that gear?:S" Også jeg får null respons, resetter recount, tar noen mobs/bosser til, så linker jeg det igjen og skriver f.eks "stopp slacking" eller noe sånt. Og da fyrer tanken/healeren seg opp, f.eks "stop with that Lucrist, we are all doing our best". Da tenker jeg bare Lol.. Jeg gjør faktisk 40% av all dmg, i dårligere gear enn de andre. Kan ikke helt se hvorfor de tror alle gjør sitt beste, da de tydelighvis ikke gjør det. De gidder sjelden og svare i chaten en gang. Om de har dårlig gear så forstår jeg det, men jeg har ingen intresse av og være 30 min i en hc (da jeg kunn trenger frost emblems) når de som er bedre gearet enn meg ikke gidder og skjerpe seg. De kan ikke forvente og bli boostet igjennom hc`s bare fordi de syns det er kjedlig. Da kan de farme badges via raids. Et run trenger ikke ta mer enn 15-20 min, men når folk er late så tar det ofte 30 min. Jeg hadde sett problemet om Heroics eksplisitt krevde 4k DPS fra hvert party member for å overleve - men slik er det ikke. Så langt gear går kan man fint gjøre heroics i greens/blues uten at det skal ha noe særlig å si for gruppens suksessjanser. Slik jeg ser det korrumperer du andres spilleglede om du skal gjøre en rimelig enkel Heroic om til et race der alle må gjøre så mye DPS som mulig. Om man gjør 2-3k er det helt akseptabelt og ingenting å utsette noe på. Dette spillet begynner å handle mye mindre om å ha det kjekt med andre mennesker og mye mer om trivielle tall som GearScore, DPS, Achievements og lignende som ikke har noen reell verdi eller betydning når man skal gjøre enkle askepter av spillet. Det er ikke en utvikling jeg liker noe særlig - når jeg gjøre Heroics med en dårlig gearet alt bekymrer jeg meg ikke om hvor mye skade jeg gjør, fordi jeg vet at jeg gjør nok til at jeg ikke blir båret gjennom dungeons av andre spillere. Slapp av, og ikke hiss deg opp bare fordi ikke alle andre spillere gjør enkle ting om til konkurranse Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Uhm, protadin er jo griselett i forhold til feral dps - er jo bare å presse det som ikke er på CD, så lenge man passer på å bytte på spells med 6 sec og 9 sec cooldown.Det er det. Mens en friidrett som tanker har 2 knapper, har en prot pally hele 5 knapper å balansere. Og tar man feil rekkefølge, mister jeg dps/threat. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tja, jeg hadde gjerne sett at man ble paret med folk i "tilnærmet" samme gear. Feks 3k-4k, 4k-5k, 5k-6k. Tror det kunne hatt noe for seg. De som gjør dungeons da kun for å få frost hadde potensielt kunne fått et raskere run og de som er nydinget, kanskje med sin første karakter måtte streve litt for å komme i mål. Det er greit å slite litt med sin første char for å lære klassen og fightene. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hmm mja. Det er jo et alternativ. Formatere hele skjiten kanskje, macen begynner å bli gammel=P Tror du svarte på spørsmålet ditt ;P MaC <--- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Så lenge det ikke finnes noen ingame-tracking av dps og "gearscore" vil aldri blizzard implementere noe matchup-system heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 De har allerede ett nivå av "matchmaking". Du trenger godt nok gear til å komme deg inn i ICC-heroics og ToC-heroics. Du trenger også godt nok gear til å kunne få lov til å putte deg i lista for diverse raids. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg blir så utrolig frustret på dette need before greed greiene. Igår dropper det en Haste-trinket med chance on damaging or healing spell(...) i HOS og jeg som mage kan ikke neede den mens en Hunter kan neede og vinner den... HVOR FAEN ER LOGIKKEN BLIZZARD? Lenke til kommentar
akak Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 3/5 t9 med ilvl245 head og shoulders, eller 4t 9 for set bonus? Unholy dps dk Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Uhm, protadin er jo griselett i forhold til feral dps - er jo bare å presse det som ikke er på CD, så lenge man passer på å bytte på spells med 6 sec og 9 sec cooldown.Det er det. Mens en friidrett som tanker har 2 knapper, har en prot pally hele 5 knapper å balansere. Og tar man feil rekkefølge, mister jeg dps/threat. /castsequence reset=10 Hammer of the Righteous, Shield of Righteousness /castsequence reset=10 Holy Shield, Consecration, Judgement of Light Problem solved. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 3/5 t9 med ilvl245 head og shoulders, eller 4t 9 for set bonus? Unholy dps dk Du hadde ikke spurt dette om du hadde sett på stats... siden det går på itemlevel så må du vel gå for ilvl245 items. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 3/5 t9 med ilvl245 head og shoulders? Unholy dps dk Slik gjorde jeg iallfal. Jævla dritt pc, akkurat fått ned onyxia på 25man, så skrur den seg plutselig av. Skal vedde på at 2handa swordet droppa og-.- Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du får trøste deg med at det var sikkert 17 andre som rolla på det ^^ Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Var faktisk overraskende lite 2hander melee folk i groupen, de fleste som kunne bruke det hadde ganske heftig gear fra før. Men jaja, er ikke så mye å gjøre med det, får bare håpe det går bedre etter reset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå