Whiteshit Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sånn sett litt komisk. "Beaten by the items that got you there" ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har aldri gjort det selv, så det kan hende du bare blir teleportert til stedet hvor du stod før du gikk inn.Det er akkurat det som skjer. Eneste måten å få levert oppdragene er å dra dit selv etterpå. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Greide å skaffe meg Glory of the Hero i går! Digg mount Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Grats! Over 1 år siden jeg fikk min. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen her som spiller på haomarush?Vek'nilash blir pve server og det er free migg til haomarush, så lurte på om jeg skulle server change. Noe bra om denne serveren? Spørs om du er horde eller alliance. Horde siden gjør det bra, mange high-end guilds etc. Alliance siden er vel mer eller mindre død om dagen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Flere som opplever wow-error for tiden foresten? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ikke hatt noen problemer med det.. Og elitist folk i pugs som ikke innrømmer at de gjør noe feil og skylder alt på healeren istedenfor er kos. Også enda mer koselig når de kicker deg med en gang de kan. Fordi de er idioter. Synes synd på den andre healeren de fant. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kunne jo ha vært tilfelle at healere sugde, har vært i mange slike runs hvor healeren klarer ikke jobben sin. Når jeg leste det du skrev nå, var det snakk om andre boss icc25? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Var ikke det en gang. UK HC. Og jeg vet det ikke var jeg som sugde, når dpsen pulla mer, og tanken ikke holdt aggro på mobs. Og de gjorde akkurat det samme etter den første wipen i rommet med dragene. Andre gangen klarte jeg å holde de fleste i live (alle bortsett fra dps warrioren som alltid pulla aggro fra tanken, han fikk vigilance før første bossen da), og unngikk å i hvert fall få skylden med å pulle flere med å prowle til jeg kom frem til der de var. Men den samme fyren pulla ekstra igjen. Men alt var jo min feil. Endret 28. januar 2010 av Isilme Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Selvsagt er alt din feil. Du er jo både healer og jente, dere får jo ingenting til. dette innlegget skal ikke tas seriøst. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jepp, jeg er jo dømt til å feile da. Burde jo skjønt det! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er så standard med warrior dpsers, de er slike, må egentlig bare heale dem i heroic runs hvis de er med ;P Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Haha jah. Er en i guildet mitt som alltid sier at det er ikke et suksessfullt run hvis han ikke dør minst en gang når han spiller dps warrioren sin. ;P Healer jo nesten han mer enn tanken =P Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Også retri paladins da : p Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er så standard med warrior dpsers, de er slike, må egentlig bare heale dem i heroic runs hvis de er med ;P Så kommer de med unskydningen: 1 n33d rag3 m8! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde en warrior som var på grensa til å stikke fra heroic-gruppa mi. "wtf, i haev more hp then u!!!" Så spurte han om jeg var crit-cappa. Det var jeg selvsagt ikke, men lurte jo han til å tro jeg var det. Så blåste vi igjennom den latterlige enkle Occulus-heroicen, hvorpå warrioren dismounter fra dragen akkurat idet jeg puller bossen. Så han blir stående på bakken uten å gjøre en dritt hele fighten. Og jeg hadde selvsagt dobbelt av Damage Done enn hva han hadde. Protection Paladin er gøy. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hah, sånn er gøy. Oculus har virkelig blitt simpel nå, folk får jo make it count achievementen i hytt og pine. Men likevel så leaver folk når de ser det er Oculus. Og jeg healet akkurat HoR HC uten at noen døde. Take that, UK HC gruppa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 HoR HC? Den er nice, blir alltid stressa når jeg er der på Discipline-presten min. (mest sannsynlig for lite spilltid på henne) Jeg fikk også "Make it Count", noe som overrasket meg, da vi bare hadde to stk DPS og en tank som gjorde skade på sisteboss. Healeren (n4w!) valgte å ta Emerald Void-achievementen. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Blir småstressa jau, men var ekstremt bestemt på å klare dette for å motbevise den der healer og jenter som ikke får til noe. Gjorde det som druid, kan tenke at den plassen er ganske stressende som disc. Jeg kan jo bare slenge ut HoTs i fleng, noe jeg synes er ganske hjelpsomt der. I hvert fall på den første bossen(e). Men har ikke spilt disc priest der, så skal ikke si noe om det i hvert fall. "Make it Count" med kun 2 dps er jo awesome. Da gjorde dere en god jobb. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Disc-priest er som en Holy Paladin. Vi har et sterkt fokus på singletarget-spells, og AoE-healingen vår er... relativt lav. Så det er mye hurtig-klikking og kjappe valg. Deilig action, for å si det sånn. Når vi flykter fra Arthas er det også gøy, når folk plutselig tar 10-20k skade fra diverse ting. Som en 50k Druid-tank, derimot, er det gørrendes kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå