Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1000 glodsebasser tjent i dag. Herre min hatt. :)

6205522[/snapback]

Jeg har en følelse av at du driver på AH slik enkelte jeg kjenner driver på QXL/finn.no o.l. :)

Er mye å hente på andres uvitenhet, og dessverre er jeg blandt gruppen av uvitende selv, som ofte må spørre guild om rettferdig pris på items :/

Lenke til kommentar

Bonecreeper er jo en god del tregere. Bonecreeper har 83 - 155 skade hvert 1,9 sekund, mens Essence Gatherer har 83 - 156 skade hvert 1,4 sekund. Skaden er altså bare cirka 15% mer enn din CoS-skade, men også rundt 25% raskere :]

Skulle ønske jeg var alliance nå. Judgement of wisdom og 1,4 speed må være herlig.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt deppa av å få Benediction etter at jeg så hvor mye som faktisk er bedre. Qiraji augur's staff, lok'amir + det meste av lilla off-hands, scepter of the old god + det meste av lilla off-hands og enda mer i den nye patchen.

Men men :)

Lenke til kommentar
Jeg ble litt deppa av å få Benediction etter at jeg så hvor mye som faktisk er bedre. Qiraji augur's staff, lok'amir + det meste av lilla off-hands, scepter of the old god + det meste av lilla off-hands og enda mer i den nye patchen.

Men men :)

6219345[/snapback]

Den ser i hvertfall utrolig kul ut :love:

Lenke til kommentar

Får forhåpentligvis (typo?) Benediction snart også , er vell den eneste i guilden som trenger øyet (hvis vi ser bort i fra alts). Jeg er enda veldig usikker på om jeg skal ha 22 int eller spirit eller 55 healing spells på den. Healing power er jo kjekt, men så kommer jo burning crusade snart så da tenker jeg at det blir shadow build igjen, så 22 int er ikke så dumt (30 spell power blir dumt for healing :p).

Tror nok det blir 22 intellect eller 22 (eller var det 20) spirit.

Lenke til kommentar

Har hatt en godt stund i WSG 19 nå. Guilden min kom med en ide om å lage et WSG team med twinks som mange endgame guilder gjør.. Men vi lagde bare paladins, og vi hadde det så artig at vi spiller nesten mer på twinkene enn på main. En gang var vi i WSG hele kvelden istedenfor AQ.

Og vi var nesten ustoppelige. :)

Lenke til kommentar
Får forhåpentligvis (typo?) Benediction snart også , er vell den eneste i guilden som trenger øyet (hvis vi ser bort i fra alts). Jeg er enda veldig usikker på om jeg skal ha 22 int eller spirit eller 55 healing spells på den. Healing power er jo kjekt, men så kommer jo burning crusade snart så da tenker jeg at det blir shadow build igjen, så 22 int er ikke så dumt (30 spell power blir dumt for healing :p).

Tror nok det blir 22 intellect eller 22 (eller var det 20) spirit.

6224834[/snapback]

Bare skaff deg +22 intellect hvis du har planer om noe annet enn raid-healing. Evig mas å farme ingrediensene til +55 healing uansett, tro meg :/

Lenke til kommentar

Ahh, endelig. Siste guildrun i ZG tok ikke Hakkar, så vi hoppet inn og knertet ham. Bloodcaller dropper, jeg passer siden jeg skal bruke dkp på hjertet.. og det gjør tydeligvis alle andre. Ingen som byr, og man roller. Jeg roller høyest. :)

Og, mest dkp = heart of hakkar. Veldig greit, har ikke fått en dritt fra ZG siden vi begynte der, så to snertne epics på en gang var ikke å fnyse av. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...