Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det å ha "for dårlig gear" til å gjøre outlands instancer f.eks.? Driver og lvl en hunter nå som snart er klar for Outlands.

Har pleid å bare rushe alts gjennom outlands for å komme til northrend asap, men nå hadde jeg tenkt å bremse litt.

Og gjelder denne "gearscore" også for 70-80 instancene rundt i northrend?

Lenke til kommentar

Du kan ha for dårlig gear til å gjøre random HC ihvertfall. Den grensen går ved ca 2800gs eller rundt der. Den regner ikke ut ifra GS, men fra itemlvl og litt sånt tror jeg.

Edit: Du får opp "you need 2 obtain better gear" hvis du har får dårlig gear.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Er det på noen som helst måte og komme seg utenfor instancen etter man har gjort ferdig en med random group? jævli irriterende når jeg skal levere alle questene ...

hmm,,, tror jeg har fått det til før, er ikke sikker men tror de var sånn:

Leave

Enter å gå ut igjen

Eer som sagt ikke sikker...

Lenke til kommentar
Har vore i random hc med mage og dk's på 2300 gs...så det stemmer nok ikkje at gs kravet skal vere så høgt.

Jeg dinget nettop 80 med magen min og jeg fikk bare "you need to obtain better gear" når jeg dinget. Jeg hadde litt over 2800 når jeg fikk lov til å signe for random heroics. Forøvrig fikk jeg det på både ToC og FoS og HoR og PoS og whatever godt oppe på 3k tallet.

Lenke til kommentar
Er det på noen som helst måte og komme seg utenfor instancen etter man har gjort ferdig en med random group? jævli irriterende når jeg skal levere alle questene ...

Den eneste måten jeg kommer på, er å vente til alle har leavet for så å bli teleportert til nermeste GY.

Har aldri gjort det selv, så det kan hende du bare blir teleportert til stedet hvor du stod før du gikk inn.

Men du kan jo gi det et forsøk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...