Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kicker ingen jeg. Bare kjører på. Var med 4 nå som ikke hadde noen epics, bare blå 200 stuff og under. Jeg bare løp gjennom alt med de på slep. 50% dmg done, som tank. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Går det å ha "for dårlig gear" til å gjøre outlands instancer f.eks.? Driver og lvl en hunter nå som snart er klar for Outlands. Har pleid å bare rushe alts gjennom outlands for å komme til northrend asap, men nå hadde jeg tenkt å bremse litt. Og gjelder denne "gearscore" også for 70-80 instancene rundt i northrend? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vil si GS kun gjelder for raid og endgame instancene. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Du kan ha for dårlig gear til å gjøre random HC ihvertfall. Den grensen går ved ca 2800gs eller rundt der. Den regner ikke ut ifra GS, men fra itemlvl og litt sånt tror jeg. Edit: Du får opp "you need 2 obtain better gear" hvis du har får dårlig gear. Endret 27. januar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det på noen som helst måte og komme seg utenfor instancen etter man har gjort ferdig en med random group? jævli irriterende når jeg skal levere alle questene ... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Utenfor selve instance? Har lurt på det jeg også. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du kan være siste mann til å leave gruppen. Da får du teleporte til nærmeste GY(tror jeg, har ikke lest hva man får på teleporten, men har fått den et par ganger. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har vore i random hc med mage og dk's på 2300 gs...så det stemmer nok ikkje at gs kravet skal vere så høgt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor i alle dager har folk blanda inn Gearscore i wow? Det er jo det eneste folk spør om når man skal være med i group. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Meh, brukte 22k på gear og gem change idag. Så når vi kommer til Saurfang begynner wow'en min med en merkelig form for lagg, så jeg klarer ikke å gjøre noe Lenke til kommentar
Porto Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen her som spiller på haomarush? Vek'nilash blir pve server og det er free migg til haomarush, så lurte på om jeg skulle server change. Noe bra om denne serveren? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uansett om du leaver, teleporter eller blir kicka havner du i siste posisjon du var før du teleporta inn... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Igår tok guilden Algalon. Ble nødt till å heale fighten med 3.3k MS = 3-4 sec delay. Alltid like phun. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og så daua du til Meteor-greia etter bossen døde. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og så daua du til Meteor-greia etter bossen døde. Det var p.g.a. den enorme MSen. Var nesten overasket over å overleve så lenge Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det på noen som helst måte og komme seg utenfor instancen etter man har gjort ferdig en med random group? jævli irriterende når jeg skal levere alle questene ... hmm,,, tror jeg har fått det til før, er ikke sikker men tror de var sånn: Dø Leave Enter å gå ut igjen Eer som sagt ikke sikker... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har vore i random hc med mage og dk's på 2300 gs...så det stemmer nok ikkje at gs kravet skal vere så høgt. Jeg dinget nettop 80 med magen min og jeg fikk bare "you need to obtain better gear" når jeg dinget. Jeg hadde litt over 2800 når jeg fikk lov til å signe for random heroics. Forøvrig fikk jeg det på både ToC og FoS og HoR og PoS og whatever godt oppe på 3k tallet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja nei, ka kan eg sei. Kanskje noke som bugga, men det stod no vitterlig det på han =| 2.3, eller 2.5. Trekt i lowlevel gear var han uansett. Var en violet hold om det har noke å sei. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er det på noen som helst måte og komme seg utenfor instancen etter man har gjort ferdig en med random group? jævli irriterende når jeg skal levere alle questene ... Den eneste måten jeg kommer på, er å vente til alle har leavet for så å bli teleportert til nermeste GY. Har aldri gjort det selv, så det kan hende du bare blir teleportert til stedet hvor du stod før du gikk inn. Men du kan jo gi det et forsøk. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Greia er at mange bruker BoA items når de tar sine første heroics, disse itemene teller som iLvl 1 og systemet tror dermed at du har skikkelig dårlig gear, så det slipper deg ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå