Petter Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har den nye VOA bossen kommet idag? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Blir 264 fra 25 man ja. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Heroics går kjapt unna. Får geara alts fort med det nye dungeon systemet. Før: MB. CC. Nå: DPS. AOE. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har den nye VOA bossen kommet idag? JA Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Helvete, håpet at blizzard endelig tok til fornuft angående voa. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har den nye VOA bossen kommet idag? JA Jeg trur ikke det. 3.3.2 er ikke i dag. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Stemmer. Den nye bossen kommer nok neste Onsdag sammen med sessong 8 og den nye patchen Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Heroics går kjapt unna. Får geara alts fort med det nye dungeon systemet. Før: MB. CC. Nå: DPS. AOE. Enig. Multitanking har tatt helt av, samtidig som de taktiske elementene som f.eks. CC og aggrokontroll virker så og si helt borte. Jeg har akkurat begynt å spille igjen, så jeg har ikke vært innom all content ennå. Men det meste av heroics er unnagjort og jeg synes alt har vært ez-mode så langt. Den største utfordringen har vært å finne ut hvilke vendors som selger hva. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noe som irriterer meg med det nye dungeon systemet er at jeg booster jo 4 stk hver bidige dag... meget irriterende når jeg samtidig med alten min bare kommer i dritt parties. det må da finnes flere med bra gear som gjør daily random? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 De fleste med bra gear gjør jo bare 1 om dagen gjerne med mindre de skal ha heirlooms. Lenke til kommentar
opar Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvirker ikke sånn, jeg er drittlei av å booste folk. Derfor har jeg nå begynt å lage grp med guildies eller irl's før vi trykker på random HC, da får man i det minste litt kvalitet Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har leavet 2 eller 3 ganger som tank når jeg ligger som top dps, hatt gode groups ellers ;p Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 jeg gjør bare 1 per dag jeg å, men er seriøst lei av å booste folk uten å få noe igjen for det. Burd einnføres en reward når det blir sånn.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 jeg gjør bare 1 per dag jeg å, men er seriøst lei av å booste folk uten å få noe igjen for det. Burd einnføres en reward når det blir sånn.. Perky Pug? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er jo noe alle må få før eller siden. Hadde holdt med at jeg fikk en abyss på slutten egentlig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 jeg gjør bare 1 per dag jeg å, men er seriøst lei av å booste folk uten å få noe igjen for det. Burd einnføres en reward når det blir sånn.. Så ikke gjør content ment for at nydingede skal få gearet opp da. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du får jo 2 frost emblems da.(men det gjør å nydingede så det hjelper ikke på saken). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du får jo 2 frost emblems da.(men det gjør å nydingede så det hjelper ikke på saken). Du får finne deg en gruppe å gjøre det med da? Er ikke værre enn det. Ingen tvinger deg til å gå med helt random folk. Personlig har jeg aldri hatt noen spesielle problemer med Randoms. Eneste jeg kan tenke meg som jeg virkelig finner irriterende er folk som er treige. Liker helst at ting blir chainpulla. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Når dere går i gruppe med randoms, greier dere alltid ut om alle kan boss encounterne først? Eller kastes man bare rett ut i det og blir kicka hvis man ikke husker akkurat hvor man skal stå i den og den fasen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå