Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke være noe problem å kjøre Heroics som nydinget lvl 80. Iaffal ikke når du har 2 x lvl 245 items.

 

Nei, skal kanskje ikke det, men jeg kan i alle fall ikke bruke random dungeon finder til å gjøre heroics. Har en gearscore på 2400 :p

 

Kan du kjøre normale dungeons?

Isåfall gjør du det, og skaffer gear nok til heroics derfra.

 

Men kan ikke kjøre heroics som nydinget level 80?

Hva slags gear har du egentlig?

 

Jeg kunne fint kjøre heroics som nydinget 80 i bare grønt og blått questgear.

 

Jeg har en gearscore på 2400, haha. Får vel bare gjøre noen normals da, om jeg ikke får noen til å ta meg med i heroics

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kunne du linket til armoryen din?

Hadde vært litt intressant å vite hva slags gear du har, som tilsier at du ikke kan kjøre heroics.

 

Hvor henter du gearscore fra?

Fra Addonen eller fra sider som feks. wow-heroes?

De produserer vidt forskjellige scores.

Lenke til kommentar

Gearscore er en addone som heter gearscore, du vil see et score når du mouseover personen eller ved å skrive /GS å søke et nick, akkurat som armory...

www.curse.com har sikkert addonen.

 

2400 er lavt, min shaman på 76 er der atm, og igår på normal instance , avg dps var 2.1, og 3k på boss ;)

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Må være RP folk som har gått klipp av gearscore addon, ser det ut som ;P

Blitt lite tid til spilling i det siste, men de gangene jeg er online ser jeg aldri noe snakk om noen gearscore addon ingame. Eneste jeg fant da jeg søkte etter det for en stund siden var at wowhead hadde noe slikt, er det samme utregingsmåte der?

Lenke til kommentar

Er en addon som gir hvert item en "score" for hvert spec, legger sammen alle items og sier hvor mye de har i gearscore.

 

Utregningen går for det meste på itemlevel og gjør de dårligere hvis f.eks jeg som warrior har et item med spellpower.

 

merkelig at du ikke har sett det, da veldig mange pugs krever det på Grim Batol, husker jeg ble declina fra en ICC10 pug med 5600 gearscore :(

og lederen hadde 5000.

Artig hvordan leader kan ha lav score, mens alle han skal ha med må minimum ha 5700 eller noe :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Går i gearscore på Dunemaul også, egentlig helt ubruklig addon hvis man prøver å samenligne folk med ca likt gear, men kjekk til å luke vekk folk med alt får dårlig gear.

 

Anbefaler be.imba.hu internettsia for en "gearscore" som tar hensyn til litt mer enn bare gear.

 

Gearscore viser jo experience også, du ser jo om personen har gjort det og det, /GS --> experience!

Kanskje folk ikke har sett hvor kjekt GS addon egentlig er, vet at mange ser kun på highscore og høy itemlevel, men når du som raidleader lager team så har du godt nytte av GS addon, slipper å inspecte folk med under 5k, de er som oftest undergeared til ICC25.

Lenke til kommentar

Min mening, eller det jeg synes du skal være...

 

Toc10 = 4700+

Toc25 = 4900+

Icc10 = 5000+

Icc25 = 5200+

 

Og da inspecter man å skiller ut de som velger items med høy itemlevel for å komme seg inn i raidet, hater de scrubs.

I icc25 så bruker man å kicke ut de som feiler eller har low DPS før første boss, det ser man lett.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Takk for tips!

 

Da vet jeg hva jeg bør sikte på.

 

Vel..du må også tenke på dem som liker good looks da ;)

 

Jeg driver å samler opp emblems of frost med å gjøre daily random dungeon for å kjøpe tier 10.0 skuldre. Og det er ene og alene pga looksa på dem, ikke pga at jeg vil booste GS egentlig. Samme med hellfrozen plate bootsa. Driver å sparer penger til disse og pga cool looks. Samtidig gjør det jo ikke noe at begge itemsa på en måte er en del av mitt optimale gear mht klasse og spec. Men du tenkte vel gjerne på dem som puttet på f.eks defense bukser med høy GS, når dem egentlig er dps?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...