Colado Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 jeg savner gdkp på daggerspine , hadde vært greit og hevet seg med for litt gull Hva heter du må Daggerpine da? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Er mulig ja, om det ikkje har gått for lang tid over fristen. (sånn typisk, du har kjøpt belte, men fått upgrade ellerno i raid). i dette tilfellet så hadde han kjøpt belte (rogue) men skiftet tilbake til mutilate spec som gjorde at beltet ikke var så god lenger. eller skal man si, så god upgrade. Endret 25. januar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tror vel ikke GM's er veldig fornøyd med sånne forespørseler. De har vel andre ting å ta tak i om de ikke skal ta tak i noe som egentlig allerede er løst. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 De hjalp ikke meg når jeg hadde kjøpt feil, de la inn 2 timer timeren for en grunn. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Når alt var skrapt opp ble det 15650g i potten + saronites (156500/25=6250g) på hver person som var i raidet. Det regnestykket ble vel litt feil? Enten en null for lite i telleren eller en null for mye i svaret. Fikk det heller ikke til å stemme:D Ble en 0 for lite på poten ja Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 jeg savner gdkp på daggerspine , hadde vært greit og hevet seg med for litt gull Hva heter du må Daggerpine da? Spiller på Mato Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Level 1 spectral tiger? kor kor gief ;p var tøft Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://cgi.ebay.com/SANDBOX-SPECTRAL-TIGER...=item3a56f777b5 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Flyttet til Bladefist fra Burning Legion og folkene som er der er så trangsynte. GearScore er fanden selv og er ikke nyttig til noenting. Blir helt deprimert her jeg sitter... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Flyttet til Bladefist fra Burning Legion og folkene som er der er så trangsynte. GearScore er fanden selv og er ikke nyttig til noenting. Blir helt deprimert her jeg sitter... Så hvorfor transfera du da? Endret 25. januar 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lure på om han ikkje har gremja seg over mange timer innloggingstid. wild guess. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 That i have 3 timer innloggingstid blir for drøyt. Hyggelig server er det, bortsett fra "vi hater GS overalt på jord" folka Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 That i have 3 timer innloggingstid blir for drøyt. Hyggelig server er det, bortsett fra "vi hater GS overalt på jord" folka da er det like greit å legge wow til side, for GS vil eksistere en god stund, og større blir det, og ikke minst verre. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vil tørre å påstå at det ikke er helt sant. Spiller på en server hvor jeg aldri har sett eller hørt noen bli spurt om gear score. Gode pugs sjekker gear, men som regel igjennom armory, pugchecker e.l. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Alle som ikke bruker GS tror det er alt som teller for de som bruker det. Det er en indikator, som ALLE addons, Armory, Pugchecker, whatever. Ingen baserer seg ene og alene på GS, men det er et supert hjelpemiddel. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sier ikke at det er noe galt, eller at jeg tror at noen mener det er alt som teller. Jeg bare sier at ikke alle servere er sånn. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Neida, men nå har Bladefist gått fra Low til Medium på 3 dager og flesteparten kommer fra GS servere, så du kan tenke deg diskusjonen i trade. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da var endelig Putricide og Blood Queen nede på 10mann. Deilig. Synd de bare droppa søppel. Jaja, ser ut til jeg får 4t10 til... neste onsdag, muligens før. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ingen baserer seg ene og alene på GS, men det er et supert hjelpemiddel. Nå tror jeg du tror litt vel høyt om den jevne WoW spiller Lenke til kommentar
akak Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hva er minimum gear req. for å kunne gjøre random heroics? Dinga nettopp 80 med dkn min, men kan ikke gjøre random heroics cross realm. Dersom jeg finner meg en gruppe fra serveren min, vil vi kunne gjøre random heroics da? Eller vil gearet mitt være for dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå