Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poster dette på vegne av min kjære bror.

Han er en rogue, 5.3k GS. Hit og exp-capped. Multilate spec. Våpen med 1.8 og 1.4 i speed. Så er problemet, han klarer ikke pushe mer enn 3.3k DPS på heroic dummien i IF. Burde han klare å få en mye høyere DPS, eller er ligger han på en ok mengde dmg?

Pleier å bruke en rotasjon med Slice 'n Dice -> Rupture -> Envenom -> Envenom -> Rupture -> Envenom -> Envenom osv. Har alltid 25%-mer-dmg-abilitien oppe. Bruker deadly poision på MH og wound på OH.

Lenke til kommentar
Poster dette på vegne av min kjære bror.

Han er en rogue, 5.3k GS. Hit og exp-capped. Multilate spec. Våpen med 1.8 og 1.4 i speed. Så er problemet, han klarer ikke pushe mer enn 3.3k DPS på heroic dummien i IF. Burde han klare å få en mye høyere DPS, eller er ligger han på en ok mengde dmg?

Pleier å bruke en rotasjon med Slice 'n Dice -> Rupture -> Envenom -> Envenom -> Rupture -> Envenom -> Envenom osv. Har alltid 25%-mer-dmg-abilitien oppe. Bruker deadly poision på MH og wound på OH.

Vel først og fremst så bruker vi ikke rupture lengre, deadly skal på OH, og Instant Poison skal på MH, og han burde starte fights fra stealth for overkill buffen. Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Starter fights fra stealth, ja. Skal jeg drite helt og holdent i rupture, og bare bruke Slice + Envenom? Med deadly på OH og Instant på MH? Leste om at wound var bedre enn instant for DPS. Er det bare tullball?
Wound på MH er for Combat. Sikkert bare misforstått. Er mye forvirrende faenskap rundt rogues imo.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...